Az út fel a hegyre Poljud

El kell ismerni, hogy ezen a napon nem fogunk a Poljud, és a célunk az volt kő Pomyanenny (Kolichimsky). Reggel a szokásos módon, elhagyta a várost, és ... nem is maradt. Elromlott az autó - repült generátor öv. Míg elfoglalt, úgy változott meg, az idő elmúlt, és rájöttünk, hogy nem volt ideje, hogy Pomyanenny ma. Volt, hogy gyorsan módosítani a terveket, és átirányítja a gondolatait és törekvéseit egy hozzáférhetőbb Poljud.

Mondta - kész! Krasznoviserszk van, hogy megtudja, hol az átkelés a Vishera és íme, mi vagyunk lábánál Poljud. Mi vezetett az út mentén, amely rendszeresen tisztítja a traktort. A tény az, hogy a tetején Poljud celluláris torony és neki szolgáltatást a Poljud rendszeresen vezeti az autót, ami azt jelenti, hogy az út tiszta. Ezen túlmenően, a tetején a frissen esett hó világosan látható snowmobile nyomvonalat. Rájöttünk, hogy valaki mindig megy Poljud. Mi csak kap a hegyek közé. Lábánál találkoztunk elég furcsa társaság: a két „Moto-dog”, ami által ellenőrzött muzhichek 50 éves, és egy tinédzser 15-16 év. És folytatták motosobakah két srác freeride. Mint kiderült, néhány helyi parasztok olyan perk: folytatni turisták és sportolók Poljud. De az emelkedés a domb, többé már nem voltak mester, így tettünk két utas jelenleg a fedélzeten, pontosabban a trailer. Freeride két helyi Krasznoviserszk Man - Evegy és Roman - tizennyolc.

Azonban mielőtt a csúcsa polyude én snowmobile (Arctic Cat Bearcat 570) szintén nem hajlandó a négy és elkezdett ásni giccses. Úgy döntöttünk, az utolsó kétszáz méter mászni gyalog. De járni még egy rövid távolságra, fáradtak vagyunk trappolt. Emlékeztetni kell arra, hogy meg kell mászni egy meglehetősen meredek dombon. Általában puffasztott bőven ...

Az út fel a hegyre Poljud

• Az út fel a hegyre Poljud

De ez volt a szándékunk, hogy járni és egy határozott plusz: tudtuk, hogy a képeket a fantasztikus táj szépsége, és egy tündér fák tetején Poljud.

Fél óra múlva értünk fel. A tetején a félig elhagyatott épületek, pótkocsik, torony antennák és ételeket. Mindez borítja vastag hóréteg (fagy?). Együtt a felhős időjárás uralkodott azon a napon hoztam létre néhány sarkvidéki táj. Általában minden látszott mesés.

Egy kicsit túrázni és fényképezéshez Poljud, lementünk a motoros. Fiúk, persze, már lement sokkal gyorsabb, mint minket:

Ezzel szemben mi domchali az autó kevesebb, mint fél óra alatt. Általában a kampány Poljud ideális kirándulások.