A jelentés egy túra a hegyen Big Thach - trekrussia

Mountain Big Thach nemrég vált nagyon kedvelt úti cél a turisták körében. Itt a szerelem jön fotósok fotózni napfelkeltét, naplemente és a csillagos ég.

Ez volt a hideg őszi hideg szél és az eső. És jobb a mi trek az időjárás javult, és mentünk felé kaland. Utazott sokáig, a híd zárva volt javítást a folyó Kuban, és mi volt, hogy egy nagy kitérőt Krasnodar. Késő este értünk a faluba Novoprohladnoe aka Sahrai.

A legbosszantóbb dolog ebben az útvonalat - ez az útvonalhoz való hozzáférést az erdei utakon. Erdei utak általában mindig piszkos, akkor egy hatalmas tócsa és jöhet a piszkos tetőtől talpig. Ezért a turisták általában egyetértenek zabroske. De úgy döntöttünk, hogy gyalog és nagyon megbánta. Utaztunk egész nap a sárban kordon Tajvanon. Bizonyos értelemben ez volt leküzdeni több mint egy tucat gázló. Meg kellett tenni egy cipő és megduzzad sokszor.

A jelentés egy túra a hegyen Big Thach - trekrussia

Voltak függőhidak, de rossz állapotban vannak, és a jobb navigálni a folyó ford.

Kellemes benyomást helyi tölgy-bükk erdő és vízesés Mankin Shum.

Este fel meleg ruhát és meleg a tűz.

A jelentés egy túra a hegyen Big Thach - trekrussia

A következő napon, az időjárás volt, zavaros és lassan felmászott a hercegi tisztáson. Út át bükk-jegenyefenyő erdők. Egy tisztáson állt szeles időjárás. Mi táboroztak, és megkerülte a környéken. Thach teljesen a ködben, de látta más hegyek Acheshboki és ládák. Később mellettünk felkelt az éjszaka egy csoport turista Krasnodar, amely elvégezte a hosszú kampány volt a dzsungelben.

A hercegi elszámolási sok barlang, a különböző mártások, barázdák, eltörik. Órákat lehetne eltölteni megcsodálta őszi színek az erdő.

Másnap mentünk fel a hegyre Big Thach. Reggel a köd sűrű volt, és nem tudjuk, hogy mi van ott van vagy nincs hó. De mentünk ki, és a köd hirtelen hamarosan.

A jelentés egy túra a hegyen Big Thach - trekrussia

Ez volt a szélcsendes időben, akkor lassan és élvezte a lenyűgöző kilátást kínál a sziklák a Mount Big Thach. Körülöttünk nyúlt a védett területek, és úgy érezte egységben élővilágát.

Big Thach hegycsúcs (2365 m).

Panorama Kaukázus felülről Big Thach

A jelentés egy túra a hegyen Big Thach - trekrussia

Lementünk a menedék szeles.

Rocks Big Thach

És mi áldás, hogy a menedéket szabad volt. Töltheti az éjszakát. Este tettünk egy királyi leves és olyan meleg olvasztott a kályha, hogy nem tudott aludni egész éjjel.

Naplemente a menedék szeles

Másnap tervezett hosszú Radialka: eléri Acheshbokov vagy az ördög kapuja.

Kis Thach hegy (2237 m)

Elérjük a Kis Thach és mászni rajta. Mászni a tetején a fény is, és egy nehéz hátizsák nehéz lenne.

A jelentés egy túra a hegyen Big Thach - trekrussia

Közel emelt háromezer csúcsok a Kaukázus. Ez a terület a kaukázusi természetvédelmi területen. Eltekintve Karachay-Cserkesz Elbrusz látható, de nem sikerült ebben a kampányban.

Az útvonal az ördög kapu a gerincen, ahol nincs erős örömet és bánatot, így szemléljük a természet. Az ég felhőtlen volt, és lehet menni a nyári ruhát. Felettünk szárnyalt nagy madarak, keselyűk hozzátartozók - griffek.

Rocks ördög kapuja

Egy nagyon gyors ütemben, elértük a pass ördög kapuja. Van általában mindig erős szél a hegyekből. Elmentünk a tetején a nyugati Acheshboka. Ha mászni a csúcsra, majd a keleti Acheshbok van egy fokozatos emelkedése és a Nyugat Acheshbok - sziklamászás a sziklákon, és sypuhe. Nem voltam abban a hangulatban, hogy mászni a málladozó szikla, ezért úgy döntöttem, hogy várjon alján társam. Alexander és Jurij summited.

A jelentés egy túra a hegyen Big Thach - trekrussia

Kilátás fentről Acheshboka Nyugat.

Tekintettel a Grand és a Kis Thach Acheshboka a tetején a Nyugat.

A visszaút sokkal gyorsabb volt.

A jelentés egy túra a hegyen Big Thach - trekrussia

Este egy tisztás a ház közelében, jöttem egy nagy csoport a Krasnodar. Éjjel, erős szél és az eső elkezdett talpra.

Másnap az időjárás rossz volt, ezért úgy döntöttünk, hogy ki a hegyek. Elmúltak már azok az alsó mentén sziklák Big Thach keskeny ösvényen.

Mi felmászott a szikla harangláb.

A jelentés egy túra a hegyen Big Thach - trekrussia

És még bemászott a barlangba, ahol elrejtheti az eső.

A leereszkedést eső áztatta minket, majd mi volt a sok gázló előtt megkaptuk a parkolóban Tajvanon. Ott vártunk a GAZ-66, és mi, valamint a turisták Anapa, elment Novoprohladnoe.

Az út annyira elpusztult faanyag hogy GAZ-66 megcsúszott néha nagyon mély helyeken. lenne kiválasztani volna, hogy nagyon hosszú a sárban, és vezetett 10 kilométer per óra.

Bár nem voltunk sokáig a hegyek ősszel túra a hegyen Big Thach lenyűgözte szépségével.