Indokolatlan várakozások Białe Lake

Ebben a történetben azt akartam mondani, kedves kollégák, és talán még valaki, hogy figyelmeztesse, hogy március a tó Białe hogy alá Peter. Biztos vagyok benne, sokan nem is hallottak róla. Nos, a barátom és én véletlenül találtam rá erre tó, a hihetetlen Klove rajta, és a különböző halak.

Megnéztük a térképet, rájött idő, megvan valahol elhelyezni 4-4,5 órán át. Mi csak akkor valósul meg, milyen rosszul voltunk. Mentünk vonattal, mivel szerint a barátaink, az autó nem lesz hely, hogy hagyja, kivéve a az erdő közepén, ahol az út véget ér. És az autó most vettem valahogy megsajnáltam, hirtelen.

Általában megérkezett az állomásra Mshinskaya, mellesleg én nagyon meglepte a magas költségek jegyárak - 200R. az egyik végén. Utazott 1 órán 35min, majd további 10 perc a buszon. Bal, csapágyak a térképen, mentünk a helyi boltban, és vettem több kenyeret és vizet, meg fognak maradni a tó 2 éjszakára. Osztottuk a poggyász és elindult.

Két volt: az ellátott tartóban sebességváltó, a hajó „Dive-2”, két evező neki benzoveslo, sátor, hátizsák sestnymi kellékek, víz és só a kifogott halak minket sérülne hazafelé. Általában egy kilogramm 30 testvérére.

Letétele után 300 méterre nehéz terepen - és ez szakadékok és bokrok, és különben is, még akkor is szinte járhatatlan valozhnik - jöttünk ki a szabadba, és boldog. A távolban azonban látta az erdőben ismét fenyeget minket az azonos gondok.

Vegyük az első lépés a moha, rögtön a hiba generációk a vízbe, kaptak tíz lépést nehezen jött vissza, próbált találni a hasonlóság utat, nem volt hiába, ez még rosszabb volt. Generációk kellett menni a vízbe. Egy óra legyőzte 500 méterre podschtitali hogy lépést elérjük az 5-5,5 órán át. Elérte a ligetet, van megint egy szélfogó, valozhnik és árkok. Valahogy át neki, és ismét a szemünk ugyanaz volt a nyitott „rét”, majd erdőben, ezúttal nem sokkal a térd felett, a tömeg préselt vállára, de a vágy, hogy elkapjon egy trófea hal érvényesült, annál inkább meg voltak győződve hogy eléri a tó még nem minden.

Költöztünk, de ugyanakkor egy hátizsák bal fele a víz és só. Ez lett egy kicsit könnyebb. Breaking és a sárban, jött egy kis damil, pihent, balra a sót, fél sestnyh készletek és egy üveg vizet, támaszkodva az utat vissza, hogy vegye fel mindent. Elmúltak már azok az erdők és. megint ugyanaz táj: csík mocsarak és az erdőben mögött. Azt akarták, hogy hagyja el a hajót evezők, de aztán meggondolta magát, már mozgott szinte az utolsó lába, abban a reményben, hogy a következő erdő előttünk megjelenik egy üdvözlő tó.

Ekkor süllyedő szinte a derék, a szúnyogok csak legyőzte, ha azt mondjuk, hogy egy csomó őket ott, ez csak nem mond semmit, másztak valahogy még a képernyők, füst lehetetlen volt, arcbőr és a kéz csak viszketés származó harap. Aztán először arra gondolt, hogy visszafordulni. De úgy döntöttünk, mégis, hogy továbbra is az utat.

Az elkövetkező Leskom ez még mindig ugyanaz a megszokott mintát. Itt már komolyan gondolkodóba esik. Bal minden felszerelés, szinte úszott a damil, pihentetni, és ebben a pillanatban, mint gondoltuk, hallottuk a hangot a víz. Úgy döntöttünk, hogy az erdőben, hogy győződjön meg arról, hogy a tó, és térjen vissza a fogaskerék halászni a szíve. Elmentünk a szemközti oldalon az erdő és. Minden ugyanaz tájat!

Erők nem voltak ott, az órájára nézett, rájöttünk, hogy mi volt majdnem 8 óra, és még mindig nem tó. Visszatértünk elhagyott dolgokat, és egész éjszaka közepén a mocsárból. Ébredés, minden nedves és egyáltalán nem nyugodott, visszaköltözött a halászat lelkesedés eltűnt. Visszamentünk ugyanolyan sikerrel.

Hogy őszinte legyek, hogyan juthat haza, nem emlékszem sok. Ők haza csütörtök délután, és pénteken reggel konzultáció úgy döntött, hogy ismételje meg újra járni, csak ezúttal nem a súlytöbblet és 5 km-re délre. Vette csak forog és a csali is, és egy doboz Woblerek, blosnami és t. D. Nem írom le az összes mi út kaland ezúttal, de mi van akkor. Csak 7 óra.

Megérkezett a tó partján az óra 00:00, azonnal lefeküdt aludni. Felébredtem körülbelül 04:00 felfutása a víz, bár sokan voltak, látták, mint egy nagy séta hal. Megragadtam a spinning, ott voltam egy kis csali, és megpróbálta eldobni.

Vagy én nem ébred fel, vagy valami más megakadályozott dobja elég messze a part, általában a sorban, kusza, esett éppen egy méterre a parttól. Elkezdtem a szél a tekercs, és ebben az időben az én csali támadták olyan erővel, hogy én még egy kicsit félek. Egy pillanatig poborovshis hal, vittem a partra. Ez egy elég tisztességes csuka. Én sikoltozó „kezdeni!” felébredt barátja, és megmutatta neki a trófeát, nem lőtt egy wobbler.

Felkapott egy csuka alatt a kopoltyúk (ahogy volt bőrkesztyű), kihúzta a póló a szájából, megragadta a fonás rúd és dobott dobta össze a hajtókar, a amennyire tudtam dobni bármilyen csalit. Álmos, nem értem a szemét, ő pedig rám nézett a vízben, és azok üres kézzel, majd amikor rájött, hogy mindegy valóban megtörtént, Lake környékén megdöbbentette csak egy, hanem egy kifejező szó. De nem volt spinning.

Úgy döntöttünk, hogy utolérjék az én fordulat, de nem 15 vagy 20 perccel később nem volt poklovki, bár minden hal csak fröcskölt. Megpróbáltuk elkapni egy úszó, bányászat - két Ruff. Így kínozza további 3-4 órán át, míg a vesztes 5-6 crankbaits és minden blosny mi volt, amit végül a halászat.

Az alján a tó tőzeg alján a szilárd virsli. És ott voltak a fejünk. De az egyik casting, véletlenül kifogott valamit. Húzta a partra, azt látta, hogy forog a barátom. Legalább egy jó hír.

Általában ment hiába, vagy, mint mindig történik halászok, a nyomásesés voltak, vagy a telihold. De egy véletlen, mint kiderült, a csuka fogtunk semmit. És ezen a tavon, hogy nem találkoztunk egyetlen halász. Ha valaki meri, sok szerencsét.

hosszú sétákat. hasznos természet, mint a gyaloglás, illetve legalábbis vissza élve, és ezen keresztül d.Pehenets próbált menni? 1,20-1,50 egész idő alatt, és az utak nem saboshsya (kivéve, ha tényleg, tényleg nem próbálja meg), és a gép is egyeztetni kell a helyi (az udvarban ellátás), valamint a közúti ukazhut.pravda kimenet nem a Białe és Sztrecsnó de a különbség nem nagy, azt vizhu.egerya d. ton szörnyű (ha popadoshsya) kész büntetés ot1500 p. és a további, nem a hajó zabrat.tak dolgokat.

Szeretem a helyi erdészek, de arról, hogy nem slyshal.naverno volt részeg, mint vsegda.ploho halászatot nem ellenőrzés, és a lelkiismeret, hogy nem elkapni magukat (hálók, horgászat duzzasztómű, merogami) és halászok 5 Okushko finom RA 1800 vett egy hajót : Ez egy nép ellensége, csak zastrelitsya.IM valamit tudnak „törvény” .BLYuDUT.zhivotnye.

Hány emberre volt egy italt útközben? Én körülbelül 15 évvel ezelőtt a bozót Mshinskaya 7 óra, és ez elérte a 45 km-t. Gyíkok származó Białe 6 km. mi van a kis fiúk kertészkedéssel reggel harapás nyugodtan elérte 1,5 órán át az úton gombát sobiraya.Rybalka a Białe adott. Ez mindenekelőtt a kampány oda-vissza, majd minden mást.

Mocsári ott detski. Szerencséd, hogy már megvan ki újra. Gyalog a falu 1,5 02:00. Mentünk gyakran a nyári és a tavaszi a jégen. Csak kis okushok. Ahogy a fiú elment az ő osztálytársa studentom- 3 napon át. Túl, csak kis sügér, de sokat. Visszafelé, a fiú azt mondta, hogy a fia, Volodya, azt hittem, hogy egy intelligens ember, de böfög, fing és az anya.
A fiú nem tudta, mi maradt volna örökre ott anélkül, hogy Vova.

Min, igen, svyazyvatstso veszélyes!
Ha a fiú nevelkedett, mindannyian szegény tanítványok.