Egy utazás az Ural

Eltelt néhány hónap múlva egy utat Fehéroroszország. És ugyanolyan összetételű, azaz egy kutyával, úgy döntött, hogy megy, hogy a Dél-Urál. Lásd csodálatos hely, és látogasson el a csodálatos városban. Az is nagyon érdekes, hogy látogassa meg a ásatások az ősi település Arkaim. Úgy érzi, hogy ugyanaz az energia, ami sokak szerint.

A formátum ugyanaz. Éjszaka csak vad, sátor vagy autóval. Élelmiszer saját vele a módja annak, hogy alapvetően vásárolni csak kenyeret és vizet.
Szabadidő sikerült faragni csak a végén avusta.
A tapasztalat az előző út elhatároztam, hogy kipróbálom, hogy menjen a kis pálya, alapozók, a falvak, megkerülve a szövetségi autópályák, amennyire csak lehetséges. Mivel minden dzhiper tudja - minden érdekes, ahol nincs út))

útvonal:
Ekkor elmentem korán. 7 órakor, én vezettem a városban. Az első nap a vezetés non-stop, de lassan. Rest mint bármilyen módon és nem hajsza)) Estére leküzdeni 580 km, és megállt a parton a Volga. A hely már ismerős, aztán megállt, amikor ő volt a Kalmyk tavak.
Korán ébredtem, és habozás nélkül ment.
Ez eredetileg tervezett vezetni a bal parton a Volga (Kazahsztánból), a Szaratov és Samara. De a tervek megváltoztak amikor belefutottam egy gőz. Aztán rájöttem, hogy miért van olyan kevés autó, és az utak nem folt)) Várakozás a komp nem akar, és az átkelés 400 rubelt, a hüvelyen át a Volga, mivel nem örült. Úgy döntöttem, hogy menjen körbe. És annak érdekében, hogy ne térjen vissza a pályára, hogy egy hatalmas kitérőt bypass mezők, amennyire csak lehetséges, a part mentén. A fele az út eltűnt a nap nagy részében. Nem mintha elveszett, csak egy csomó szép hely, amit nem tudtam kihagyni)) nem egy lélek, csak a mezőket és szakadékok. Beauty!
Miután tölti az éjszakát, reggel úgy döntöttem, hogy változtatni tervek és menj az aljára, amely Kazahsztán Orenburg, Szaratov és Samara elhagyni az utazást. Az egész nap ment az úton, hogy a határon. Töltöttem az éjszakát 15 kilométerre reggel azonnal gyors indítása.
Reggel reggeli és én a határon. Álltam egy rövid ideig, talán 40 perc alatt. Készített dokumentumokat gyorsan látszott semmi különös. Amikor kinyitottam az autót, láttam a kutyát, akkor az összes keresések korlátozottak voltak a vizsgálatok, hogy több mint a szikla, ahol vette a kutyát, hogy hány éves, stb)) nem kell útlevél TRAVEL, dokumentumokat a kutya is, nem néz.
Kazahsztán próbálta vezetni a nap este, hogy már Oroszországban. Ez meg is történt, megtörve a közel 450 kilométeres közelében leállt Orenburg.
Reggel, miután hajtott Orenburg van kitéve az eső, de ez nem akadályozta meg, és én még mindig ment egy sétát a városban). Miután látta a város felé indult Arkaima, de ha egyszer a lábainál az Urál úgy meglepte a szépsége, hogy nem akarom siettetni, és bekapcsoltam az egyik út a mélybe a ligetben. Overnight találtam már a sötétben. Mint kiderült, a reggel - ez a legszebb hely!
Siess nem tetszik egyáltalán, és így a következő napon mentem sétálni a dombok és ligetek nélkül utakon. Aztán megyek a környéken, vezettem a halmok figyelembe közelítő irányba, hogy a kívánt irányba. Elhagyva az úton, próbáltam menni a helyi falvak és számokat anélkül, hogy a pályán. Az este volt a falu Arch.
Mint, levettem, reggel a hegyen találkozott a hajnal, ahogy lennie kell!
Linger itt különösen sehol, így felébredek, akkor a tisztelt kör és megy tovább. Itt kell menni az egyik fő útvonala, hogy lépést tartson a menetrend. Mert a nap felében elérjük a Cseljabinszk. Továbbra is egy kicsit több időt, hogy sétálni a városban. Ez kezd sötétedni. Megáll a városban nem vadásznak, úgyhogy hagyja az irányba, hogy a következő cél, a tó Turgoyak. De ez egészen sötét volt, és megáll valahol az erdőben, a park közelében Chebarkul tó. Az egyik, ahol egy töredéke a meteorit esett.

Rendellenességet nem találtunk felébredt egy gyönyörű fenyves. Egy kicsit sétálni a kutyát a környéken, menjen Turgoyak tó. Ismét van egy eső, egy kis homályosodás út. Élelmiszer már a primer, és több szükséges, mint lefelé mozog a tóra. Gyúrjuk a sárban ragadt, rázza csörlő - nem szerepel a tervek)) hosszú keresett bejárata, az egész part tarkított kikapcsolódás osztályok. De a végén mindig megtalálja a csodálatos helyet. Azt érdekes embereket megismerni, akik ott voltak a kempingben több hónapig. Töltötték az éjszakát.
Reggel szabadság nem akarta, de az út nem vár. Meg kell mozgatni. A következő napirendi pont a program Ufa, de megállás Zlatouszt. Menj az úton M5 Ural, átkoztam mindent. Nagy forgalom, rengeteg kamion, előzés nehéz, és az eső! Minden, amit nem fogadott az elmúlt hét napban. Ufa érkeztem hat órakor este. Ez még mindig világos volt. Miután sétálnak át a középső úgy döntött, hogy tölteni az éjszakát közvetlenül a város.
Reggel elmentem körül az egész központ, látszott sok érdekes hely, és ment tovább. Húztam le a hivatalos Samara és elment ismét sűrű számokat. Töltöttem az éjszakát néhány ligetben a vadon élő állatok, nem éri el 15 km-re a város. Normál program.
Fél napot töltött városnézés, majd vártam az út Szaratov. Elmentem ismét a bal parton a Volga folyó, de a folyó nem közelíthető meg. Egy kicsit fáradt az állandó mozgás és éjszakára felkelt a szokásosnál korábban, találni egy kényelmes helyet a bankok a patak, hogy.
Másnap volt Szaratov, amely villant. Már haza akartam menni, és rohantam szeletelés por primer))
Az éjszakát a Volgograd régióban. Egy másik nap gyorsan eltelt. Közeledik Rosztov döntött, hogy látogassa Lake El Dorado. Régóta úgy gondolják, hogy jöjjön ide, de mivel ez nem az úton volt minden.
Rostov érkezett sötétedés előtt. Annak érdekében, hogy este ittam teát és kicserélték tapasztalataikat.

autóval:
Jim soha nem okoz csalódást. Ismét minden meglepetések nélkül. Elakad, vagy ha ez nem lehetséges)) nem jött gyorsan, soha nem haladta meg. De különösen kényelmes, nem romlott. A ketrec kutya folyamatosan próbálja levenni a daganatot, meg kellett nyomni a ketrecbe, és a felső párna egy hálózsákot. A törött aszfalt észrevehetően remegett. Néha lassítani 60, mert az autó nagyon sajnálom. Néha úgy tűnt, hogy miután a következő gödör ki fog esni egy híd vagy egy féltengely törés, de nem ... menj el, és figyelte minden ép))
Az igazság egy történet mindegy történt. Este sétálni a Arkaim, látni akartam az ásatások. Út a 2 km gyalog nem lehet leírni anélkül, hogy a túra. Természetesen - a szabályok nem nekünk. Ezért úgy döntöttem, én kA unió a másik oldalon a területen. Hosszú, hosszú idővel kerestem az utat, hogy ő végig a füvön, szakadékok, amelyek a lovaglás a szántott szalag. És én már látszik a dédelgetett cél, PRU szinte közvetlenül. Égett szag, látok egy kis füst alól az autót! Azt bukkan fel, hogy a füst. Nem tűz, de általában dohányzik. Peresralis ... emlékezett történetek alexeymochalov és AlekseyT égett autók. Gyorsan dobjon egy kutya és egy táska dokumentumok és eszközök. Húzza a tűzoltó készülék, kezdek véletlenszerűen injekció alján. A füst elült, megnyugodtam egy kicsit, elkezdték vizsgálni. Kiderült, fű nabilas engem razdatki védelmet. Ez tele oly sok, hogy elérje a katalizátor és füstölni kezdett. Nem volt tűz, parázs ... csak észre! Általában, mint a mondás tartja, megszökött enyhe sokk. Döntés ez egy jel, lehűtjük az autó, megfordult, és elindult vissza, nem ér a 150 méter.

utak:
Mint írta az elején, próbáltam menni a helyi sávok vagy primerek. Ezért az utak minősége csak megítélni azokat, ahol már járt. Annak ellenére, hogy ez az út a Volgograd régióban - a legrosszabb, hogy átjött hozzám az orosz. Amennyiben a hatalmas lyukat ami esik a gépen, ahol a javításokat. Egyes helyeken az út mintha vágású darab különböző foltok aszfalt és soha nem volt zökkenőmentes.
Mert Orenburg út jobb. A szövetségi autópálya lefedettség nagyon jó, új. Hol máshol van a javítás, de általában látható, hogy azok részt.
Kazahsztánban, az út, amelyen én vezettem, az út nem nevezhető. Ez lett volna a jó verseny Volgograd. Csak akkor prosharennye fiúk szaggatott alapozó közvetlenül a törött aszfaltút. Dust utáni, de sikerül tartani a fordulatszámot 80, esetenként lassítja a szennyeződés kereszteződésénél.

találatok:
A hossza az útvonal bal 5200 kilométer. Mintegy amit vártam.
A fogyasztás is nem sokat változott, és átlagosan 8,3l / 100km. És ez annak ellenére, hogy a primer és a hegyi pályákon. De a városokban, én szinte nem megy, és gyalog mentek. A sebesség volt a pálya mintegy 100 km / h.
A pénz jött nagyon olcsó, gyakorlatilag ugyanaz, mint az előző alkalommal. Benzin töltött 15 tr, az ételek és ajándéktárgyak valahol 10tr.
Az út 11 napig.
Helyezzük nagyon sok, így a tervek hogyan, hogy túllépjünk az Urál irányába Novoszibirszk és lovagolni a hegygerincen, mint lehetséges.
Kazahsztán nem félek. Senki sem talált hibát, nem a féket. A vám is gyorsan és felesleges igények.
Az egész utat én nem állt még egyszer, és a számlák a kamerák nem jött.