Perm off-road szerelmesei klub

1. szeretnék menni egy olyan helyre, ahol szoktunk álmodni nem tudtak mászni.

2. valószínűleg azt feltételezik, hogy az útvonal kivételével nincs minden autó - és az emberek is kívánatos.

3. terület legyen nagyon szép.

Vezetett a fent említett Setup- E, a következő útvonalat választott - Perm, Berezniki Krasznoviserszk, Vaya, Wells, majd át Chuvalsky kő és hegy Zyryanovka mentén árterek nagy Kapelán a sátorban Bakhtiyarova, tovább az eredetét Wells River, és végig a gerincen, hogy elérje a kő istentiszteleten Szverdlovszk régióban, majd térjen vissza a Perm közutakon.

miután a hegyi kő és Chuvalsky Zyryanovka folyó mentén Vels hajtókáján egy elhagyott Sibirevsky Mine - -, majd a kimenetet a Szverdlovszk régióban közúton alternatív útvonal is kifejlesztésre került.

Ami a jövőt illeti, azt fogja mondani, hogy megkapjuk a rossz út, és nem a másik, a harmadik, de első lépések ...

A faluban találunk valamit, mint egy benzinkút, de a férfi nem - kérdezze meg a helyi, azt mondják, hogy ez lesz a reggel. Hívjuk az erdő közelében, a falu és a szünet tábor. Állítsa be a sátor - van egy nagy eső, körül a külső sötétség! Felkap vacsora és lefekvés.

Eleinte csak ment a parton keresve sekély helyeken. akik nem képesek vizuálisan észlelni. Ennek eredményeként a keresést, kutattam, körülbelül egy kilométerre csatorna Vishera. Úgy döntöttem, hogy a folyón falu alatt, választott a hely, a legkisebb mélység és sziklás fenék -, hogy a gép nem süllyed. Azonban a mélységben is elérte az 1 méter 30 centiméter, és az átkelés nagyon bonyolítja a jelenlegi erős a folyó.

Attól tartva, hogy a gép mélységben kezd kialakulni, és ez viszi át, úgy döntöttem, hogy lazítson a kábelt a csörlő és csatolja a fa a szemközti parton. Hamarosan a történet alakul, de nem gyorsan kezelni történik ... Ha nincs vezeték, én még mindig a folyón, majd egy kötéllel volt szinte lehetetlen feladat - amint a kábel zuhant a víz - ez azonnal felkeltette az erős jelenlegi és végzett el, és utánam. Próbáltam egy tucatszor - és ez tart! Kimerült, úgy döntöttem, hogy belegondolok. Kitaláltam egy tervet - első teljesen húzza ki a kábelt upstream, a folyó mentén -, majd gyorsan, a radiális ütése, úszni, nesus a másik oldalon. A terv bevált - jött ki a másik oldalon csak a gép elé, és biztosította a kötelet egy fa. Kereszt volt a kérdés a technika ... Az ember a faluban Wels nagyon meglepődött, amikor mentünk az utcákon - ők csak ott Ural (nagy teherautók). Ezekben Ural mennek kaszálás végig a meder Wells - látta. A helység szélén megállt pihenni - snack, és azonosítja az útvonal. Lő a köveket, és vacsora után folytatta. Road kijelölt atlasz mentén Vishera nem találtam, így elmentem az alternatív útvonal - az első a folyó mentén Wells River, majd az erdőben, hogy az oldalsó Vishera a helyszínen, a parton a falu közelében Priiskovaya romokat. Az út elég nehéz - gyakran költözött a bokrok és fiatal fák, folyamatosan kellett, hogy törölje az utat egy láncfűrész.

Radiátor autó guggolj minden alkalommal lehullott tűk fiatal Christmas fák nőnek jobb az úton. Ott is esett a tavalyi levelek és fű. A gép túlmelegedett, azt kellett állandóan a víz a radiátor vízzel, levonni a kis folyók. Annyit megáll, és tisztítsa meg a radiátor ág fogmosás törmeléket. Lerázta párszor szemetet kézi fűrésszel - azonnal kialakult egy lyuk a radiátor. A tanulság - soha nem lehet megtisztítani a radiátor nem más, mint a vas! Kellett használni, hogy az úgynevezett „hideg hegesztés” - help, szivárgó leállt! Az út, le kell győznie a mocsaras területek, a nagy gödrök, amelynek az alja fut patakok és gázlók egész Vishera mellékfolyói. Következetesen használt csörlővel - szélén a gázlók, a mocsárban, a boxba. Általában, miután több kirándulást a komoly off-road, én arra a következtetésre jutott, hogy a csörlő - a fő off-road tartozék. Nem lehet fektetni terepjáró nem más, mint a csörlő - mindig, szinte mindig segíteni! Hosszú vagy rövid - a nap kezdett droop és részt vettünk keresni szállást. Mivel a tisztásokon az erdő nem volt elég, nem volt más választása, mint hogy gondoskodjon a tábort a kő Pleso folyó közelében, a tengerparti füvet.

A mi parkoló kell tekinteni Chuvalsky Stone - hegy magassága 912 méter tengerszint feletti magasságban. Mi sátrat, elterjedt egy ágy a gyermekek számára az autóban. Tüzet gyújtott, és minden ment aludni. Így telt el a második napon az utunk ...

Csak az első fény, mint a felébredt a természet megmutatkozott. A legközelebbi evés teljesen rossz hangja kezdett szégyentelenül kiabálni, amit a két madár a paradicsom - ez nagyon fájt, hogy aludni! Eszünk, azt össze az utcán. Egy ideig még mozgott a folyó mentén, majd az út jobbra fordult felé - Chuvalskomu kő. Az út ment, mint rendesen - mi fűrészelt kidőlt fák az úton, és tovább mozog az erdőben, amíg el nem érik a nagy tisztásra. Elképesztő, de aztán az út üres, és a szélessége olyan könnyen mozogni KAMAZ! Ez az állapot tartott, amíg átléptük a hegyi folyó, és elment a házába az erdészek. A házban a szokásos módon azt ágyban aludni, tea, cukor, só, és a fa tűzhely. Kívül nyomait tűz -, amit az emberek itt néha.

Miután a ház nagyon jó úton ment felfelé. A lejtőn nem kevesebb, mint 30 fok, az autó nehéz volt, az első és a második sor alacsony átvitel. Minthogy az ilyen meredek emelkedése mentünk a felső nagyon gyorsan, mindössze néhány perc alatt véget ért a fák és bokrok ment, és még egy kicsit távolabb van befejeződött, és a rendes bokor - elment a burkolat moha és néha lapos bokrok nem több mint a fele magasságát. A hegyekben, egy ilyen éles váltás a növényzet mindig lenyűgözött ... Ugyanakkor a levegő hőmérséklete is nagyon más, ha lábánál elérte 31-33 fok, a tetején Chuvalskogo Stone 23-25 ​​fok. Felbuzdulva teljes hiánya a felső legyek, bögölyök és szúnyogok és energikus szél ilyen hőségben is kiderült, hogy nagyon hasznos ... mi tetszett a kő dombok, láthatóan megőrizte az őskortól. A tetején egy szikla esik Észrevettük telepített fémlemez. Olvassa el, mit írtak rá, nem volt lehetséges, így csak lefényképeztem mellé és hajtott.

Körülbelül húsz perc elértük a csúcspontja az útját - a csúcsra a Mount Chuvalsky kő! A nyitott szemmel egy gyönyörű képet - fennsíkon, amelyek ellen nem kevesebb, mint tíz hektár - egy magasságban több mint kilencszáz méter tengerszint feletti magasságban!

Perm off-road szerelmesei klub

A közepén a sima, mint egy dobogós a győztes, hogy mászni a hegyre, a jogok egy lapos kő mintegy 7x5 méteres, nagyon kevés fölé emelkedik az általános felületre. Körül a lenyűgöző csodálatos panoráma - kilátás nyílik a környező hegycsúcsok, amelyek tőlünk néhány tucat kilométerre. Le lábánál Chuvaev, erdők, kanyargó folyó áttörte a csatorna Vishera. A távolban, talán valahol a Cserdiny a nagy esőzések és naplemente színei mindezt pompa lila és vörös színek ...

És mi csak állni a hegyen, és nézd meg a világot felülről lefelé - nehéz leírni szavakkal szinte gyerekes örömet a lélek ered az az érzés, hogy láttad életedben, mint hogy ... és fél óra, körülnéztünk! Aztán eszébe jutott, hogy már este volt, és talált egy elszámolási moha, amelyek meghatározzák a sátorban. Felmelegítjük gázégő étel és egy gyors vacsora, lefeküdt.

Reggel felébredt, és a reggelit mentünk nézd meg a sziklák, melyek alatt a hegy tetejére.

Mászni sziklák és kövek - egy érdekes, bár kissé unalmas.

Különösen tetszett Tuzik - a tiszta levegő, szépségtapasz, sok szögei jelezhetők - mi kell még a boldogsághoz kutya. Ellenőrizzük a környék távcsővel, azt találtuk, közel a hajtóka Chuvaev (mintegy 7 km-re upstream Vishera) idegenforgalmi alap. Bali látható sátrak és Kamaz - vahtovka, ami láthatóan hozott egy csoport turista. Feltárt szomszédságában, a közepén a nap gyűlt össze, hogy távozzon. Gyűjtés dolgok továbblépett.

DE ...! Lényeg! Bekapcsoltam a GPS és összpontosítva azt kezdte keresni az út irányába pestis Bakhtiyarova és lakatlan falu Sibirevsky enyém. ROAD nem volt! Ha jól értem, hogy akkor, ott volt, telt egy hegy tetején, és kerestem egy lejtőn, támaszkodva a kártyán, hogy kerül be a GPS ... tájolás váltás csak 300-350 méter, hanem azért, mert az út nem találtam. Elmentem a köveket, és őserdejének nabredaya kanapék, amikor az állatokat, és nem értette, miért nem találom az utam. És ez csak akkor szükséges, hogy egy atlasz és a logikus gondolkodás, néz, mint az út vezethető odakinn (a atlasz). Aztán persze mégis, néhány nappal később, otthon, majd a hegyek, én voltam a veszteség. Ezen túlmenően, a vihar kezdődött, és úgy döntött, hogy elindulna nagy kockázatot, a családommal együtt, nincs jogom, akkor fordult vissza ... De Olga és a gyerekek is jobban izgatott, mivel azok sokkal mérsékeltebb utazók a szíve, mint én. Csökkenő a hegyre ugyanazon az úton, amelyen mentünk rajta, úgy döntöttünk, hogy menjen át a turisztikai bázis, amely felülről nézzük. Mivel az út oda, mentünk egyenesen Vishera. Folyamatosan kereső az utat, átadva az első gyalog, aztán mentünk autóval. Mi át a folyón, öt-hat alkalommal, válasszon egy kisebb részeket. Egy ponton, a sekély vízben, ahol a jelenlegi rendkívül erős volt, az autó nem volt hajlandó menni áramlással szemben - kezdte csúszik.

Azt kellett igénybe segítséget csörlők - így telt egy különösen durva patch. Tehát, hogy az utat a harcot, mentünk mintegy 4 kilométerre a folyó, és maradt a szigeten pihenni. Tüzet gyújtott, és Olga adott nekünk egy igazi ünnep - a fennmaradó termékek főzött egy finom leves! Az edényt kiderült annyira a kereslet, hogy egyes evett egy hatalmas tányér - nem kevesebb, mint 600 gramm testvére! Ekkor hajózott már a sziget csoport szarufák egy tutajon! Az arcok a turisták is látni, hogy nagyon meglepődtek, és nem várható, hogy megtalálják a szigeten emberek csoportja a gépkocsiban! Oktatók dudor a föld mögött a csoport felhívta a partra, és jött megkérdezni, hogy hogyan találtuk magunkat itt. Amikor azt mondta nekik, hogy megyünk a felső Chuvalskogo kő, és megmutatta fotók notbuki, meglepetés és öröm, nem voltak határok. turisták hajózott azután egy pohár vodka kínált nekik, és mi összecsomagolt, és mentek tovább, oly módon, ...

A mozgás, megválasztották az új taktika - Oleg ül a motorháztető, és nézte a vizet, ahol van egy lyuk, de amennyiben nem - ebben és kap fájt! Pit látta, de miután mentünk bele. A víz az utastérben gyorsan elkezdtek megérkezni. A motor nem elakadt, de az autó nem volt hajlandó visszamenni - megcsúszott mind a négy kereke! Volt egyszer, hogy lazítson a csörlő és a rántás neki, hogy egy fát, a másik oldalon a folyó. Tehát megvan. Amikor szintjének ellenőrzése technikai folyadékok felfedezett probléma - megálltunk olyan mélyen, hogy a víz belép a motorolaj és a motor most a helyén Az emulzió olaj - víz keverék. Tartalék olaj mennyisége nem volt - és én úgy döntöttünk, hogy menjen az emulzió kialakítása nélkül nagy sebességgel. Ami a jövőt illeti, azt fogja mondani, hogy minden kiderült - 8 óra után a vezetés a víz elpárolog, és az olaj a motor újra normálissá vált. Itt van egy orosz UAZ - lehet lovagolni az olaj-víz keverék. Perceken belül mentünk a turisztikai bázis, a döbbenet az ő megjelenése a halászok és a turisták számára. Aztán mentünk a sötét, míg én nem akar aludni. Sátor nem tette alszik ülés falu közelében Mutiha, akkor az egész nap, és elment a késő délután a következő nap volt otthon.

Így ért véget utunk az Urál-hegység, de nem volt teljes bizalommal, hogy ez az utazás csak a kezdet volt az út, a kutatás és ólálkodó helyen az Ural hegységben. Amikor elment, nem búcsúzni, de csak elköszönt. ”.

* A pálya utazás OziExplorer formátumban # 155; # 155;

* Megjegyzés a Konstantin Zykov: A pálya meghatározott véletlenszerű helyen közúton. A pálya kézzel készült, a memóriából, a térkép OziExplorer, és nem tükrözi a pontos pályáját a mozgás.

Rögzített: Michael Shardin. Fotó: Konstantin Zykov Zykov és a családtagok.