Kréta autóval - tó Kournas, a város Rethymnon

Szóval, miután néhány nappal a sütés testünk alatt az égő sugarai a krétai napsütést, amíg ropogós, úgy döntöttünk, hogy készen állunk a még aktív pihenésre. Az igazat megvallva, a többi olcsó, de jó szállást a népszerű üdülőhelyek olyan szabványosított, adaptált és standardizált, hogy néha fel magának a kérdést: hogyan különbözik ez a Törökországban vagy Egyiptom? És érezni a szellem a sziget ízű, érintse meg a kezével, úgy döntöttek, hogy bérelt egy autót. Sőt, hogy Kréta rengeteg érdekes helyek, ahol lehet menni a saját gépünkön. Mi elsősorban az érdekli, a természet Kréta, az eredeti falu, a légkör és kisebb mértékben, vagy inkább egyáltalán nem érdekli a számos kolostorok és templomok. Ezért, miután átnézte az internet és útmutatók, valamint a tanulás, a térképen már kifejlesztett egy útvonalat, amely lehetővé teszi, hogy vizsgálja meg a környéken, hogy a szálloda és a város környékén Rethymno.

De a probléma az volt, hogy a család áll, hét (!) Emberek. Daewoo Matiz ott nyilvánvalóan nem elég. Meg kell venni. buszon. Ezzel a kérdéssel fordultunk az autókölcsönző cég Sixt, ahol egy asztal volt található a szálloda recepcióján. A dolgok Sixt, látszólag jól ment, az autó volt nagy a kereslet, és kommunikálni a lány menedzsere emberek sorakozó. És még csak nem is lepődött meg, amikor egy gyors fekete lány Bérbeadók vas ló, széttárta a karját: kisteherautók a következő két nap van. Foglaljon előre. De nem áll szándékában lemondani, és azonnal kiderült, hogy a vendéglátást útmutatót a cég TezTur. A fiatal hölgy elővett egy mappát árlisták cégek olcsó és a Hertz és a kiválasztás, akkor a busz. És mi választottuk. Volkswagen Transporter. Az autó kiderült, hogy elég drága. A teljes biztosítási, akkor költsége 150 euró naponta + $ 10 GPS-navigátor. De mi határozza meg a közúti utazás és kölcsönzése szakértelem kis privát firmeshkah „sarkon” nem volt, ezért megállapodtak mindent - a kezét. Mi fizetett egy autó két napig. Ez számításaim szerint kellett volna elég a végrehajtását fogant terveket.

Már másnap reggel egy parkoló a szálloda előtt vártunk egy kisbusz Volkswagen szelíd szürke-kék színű, melynek kapacitása, mint a 9 fő. Anélkül, események, persze, ott nem volt. A lány a cég olcsó, gyorsan átadta nekünk a kulcsokat az autó, hogy a voucher bevételek kiadott egy útmutatót TezTur hangosan zaohala kezdett sietve beleásnia papírjait, és valami, hogy siránkozik. Az a tény, hogy fizetett az autó a navigátorral, és a mi Volkswagen, persze, nem volt. Mi nem csak nem lepte ez a fordulat, de még szinte meg voltak győződve, hogy elkerülhetetlen, hogy pontosan egy ilyen eredmény. Azonban nem tragédia nem történt meg, mert velem volt hűséges barátja és asszisztense iPad. Azt körültekintően meg őt City2Go alkalmazás off-line GPS térkép Kréta, valamint egy ingyenes változata Navigator másodpilóta alkalmazását. A támogatást a navigátor ezen alkalmazások könnyedén navigálhat az utakon Kréta és már nagyon hasznos a városi területeken. Különösen mentettek City2Go programot. Azt javaslom. És a pénzt a navigátor TezTur minket, majd vissza.
Elmerül a busz voltunk a magunk módján. Benzin (és a szállítószalag volt szerelve egy benzinmotor 1,6 n3) autónk volt, mint mondják, az alján, így az első pont az utunk volt a benzinkút. Mellesleg állítólag vissza az autót, az azonos szintű üzemanyag a tankban, hogy a következő ügyfél már zavarba az a tény, hogy ő teszi fel a benzinkút vagy időnk lesz hajósok. Benzin Krétán nem olcsó. AI-95 ára kb 1,8-1,9 euró. Benzinkutakat képviseletében a jól ismert márkák Oroszország, mint a BP vagy a Shell, annyira ismeretlen, gyakran kis privát tankolás 1-2 hangszórók építve a házak, vagy egy kis bolt a falu közepén. Közülük a mi egészségügyi és tűzvédelmi hatóságok. De tankoljanak Kréta kényelmes. Nem volt ideje, hogy felhajtani az oszlop, mint az Ön számára fiatalember egy pénztárgép és mindent megtesz magát. Még ki a kocsiból, hogy menjen el nem szükséges. A literben nem nevezett, az úgynevezett csak az összeg euróban amely szeretnénk átalakítani a benzin.

Kréta autóval - tó Kournas, a város Rethymnon

Lement a tóhoz, találtunk számos ajándéküzlet és egy meglehetősen arrogáns embereket, mely mellesleg, orosz, egy kis hang mennyisége egy katamarán. A tó mellett, az árnyékban felszerelt szabad strand. Egyéni turisták napozás és még úszni. A víz, amely meglepő módon kiderült, hogy elég meleg a tó zavaros és iszapos fenék, valami hasonló az alján a Holt-tenger. Megérkezett a lenyűgöző partján az Égei-tenger, nem volt a legcsekélyebb vágy, hogy fürödni.

Azonban a tóban nem az egyetlen, vagy a fő szórakozás. Qurnah - tó hajózható. Katamarán letétbe egy órát, úgy véljük, valószínű, hogy a szemlélődő és pihentető nyaralás a ringató és szelíd hullámok a tó, de talán egy romantikus beszélgetés mérésével splash víz átfedésben a táblára, vagy valami más teljesen céltalan időtöltés, amely nem nincs összhangban a lovas hozzáállás. Nézd meg ezt az idilli képet, és egy kicsit pozevav az unalom, úgy döntöttünk, hogy lépni. Lóra!

És amikor mi voltunk arról, hogy menjen az autó, a figyelmet vonzott a két kacsa. Egyáltalán senki sem zavarta, takarékosan, ezek, hogy úgy mondjam, egy madár kijött egy fontos képet a parton, acél, nincs könyörögni, hogy a kereslet az élelmiszer a szerencsétlen utazók. A lágyszívű asszonyom, attól tartva, valószínűleg támadás nem talált semmit jobban, mint hogy azonnal fizetni maguknak svezhepochischenny narancs. Tehát mindezek után lények falta az édes lelkét. És nem fojtott! Is elég egy kört Qurna tó. Menj a tó a gyerekek, fogd több kaja, majd csipegessék.

Kréta autóval - tó Kournas, a város Rethymnon

Elhagyva a tó kacsák és katamaránok, mi nem jön vissza ugyanúgy a nemzeti közúti és egy kis kitérőt követően áthajtás a falu Qurna (vagy Kournas). Nem tudom, miért, de minden településen Kréta kivételével néhány olyan városok, mint Heraklion, Rethymno, Chania, stb az úgynevezett „falu”. Nem falvak, sem falvak, sem városok, falvak sem, nevezetesen a „falu”, annak ellenére, hogy néhány közülük is könnyen át egy kisvárosban. Azt hiszem, ez a neve a település szükséges, hogy a megfelelő színt. Bár, mivel úgy tűnt nekem, hogy valamit ez a szó van természetellenes, mesterséges, hivalkodó.
Ez óráig mentünk főleg turisztikai területeken, és az első település autentikus krétai hangulat volt a „falu” Qurna. Az út a tó a falu fokozatosan szűkül, és végül szűkült le olyan mértékben, hogy úgy tűnt, hogy az aszfalt csak kerekei között a busz. Miután belépett a falu, nem láttunk semmilyen ajándéküzletek, vagy üzletek. Mi találkoztak meszelt, hanem a régi egy- és kétszintes házak helyenként blade vakolat hozzákapcsolva ponyva alatt, amely, mintha semmi sem történt volna, az emberek ültek, kávé, bor, vagy valami erősebb, játékkártya, beszélünk nevetve. Közelebbről megnézve, rájöttünk, hogy a legtöbb ilyen emberek alkotják az idősek. Ez csak ilyen öregek, ami látható a képeken a vezetékekben vagy a filmekben - ráncos, feketébe öltözött ruhák és hosszú csizma, egy bajusz és szakáll. És bár később haladtak az úton néhány tucat ilyen falvak, az első benyomás maradt a falu Qurna, örökre nyomot hagytak a memóriában. Be kell vallanom, nem várható, hogy ebben a izezzhennoy hossza és szélessége a turista sziget van egy hely valódi, őshonos lakosság. Én ma reggel, a tó nem volt elragadtatva, de tetszett a faluban.
Elhagyva a nemzeti út, ami, hála Istennek, két becsületes (és néha több) a zenekar, elindultunk a város Rethymno. A lényeg fokozatosan fog vacsorázni, és már megszoktuk a víz eljárásokat, vágyakozás a tenger. És itt, nem messze attól a helytől, ahol befordult a főút, láttunk egy meglehetősen hosszú csík a gyönyörű homokos tengerparton. És míg a nap volt elég szeles, nem tudtunk ellenállni a kísértésnek, hogy ficánkol a hullámok a Földközi-tengeren. Mi már megállt a szürke-kék busz közvetlenül a tenger, és alig öltözött, berohant a tengerbe.

Kréta autóval - tó Kournas, a város Rethymnon

Ez volt az első három nap, amikor a tenger hullámai emelkedtek. Ők még nem szerzett erejét, ezért nem jelentenek nagy veszélyt még a gyermekek számára. Ahogy múlt az idő vacsorázni, és nem tudtunk elszakadni a tengertől. Miután néhány napot egy kényelmes hotel, ez valami primitív, barbár, élő, mint ez a nem tervezett roll off a nagy úton, hogy szabad folyást a vágyaikat.

Ahhoz, hogy a szálloda csak 25 km-re, de úgy döntöttünk, hogy nem megy vissza a szállodába, és vacsorázzon a város Rethymnon. És ugyanakkor, hogy a látnivaló, ami kifogott a magunk módján.

A keskeny utcák, a város zsúfolásig megtelt autók. Parkoló a központban, ami azt reméltük, zsúfolásig megtelt. Nem volt hely még egy robogó, nem beszélve a szállítószalag. Meg kellett hagyni, 200 méterre a központtól, hogy megtalálják pyatachek, ahol tudtunk parkolni a furgonba. Pin üzembe GPS-térképek (különben azt kockáztatjuk, nem talál egy autó), elindultunk felé a vízparton. Számításaink szerint szükség van arra, éttermek.

Kréta autóval - tó Kournas, a város Rethymnon

Quay Rethymno (Rethymno, vagy szinte az összes görög neve valamilyen oknál fogva az orosz számos változata) egy mesterséges öböl, hogy a jelenlegi kikötő. Valóban sok kávézó és étterem. Gyomrunk hozzászoktak már, hogy rendszeres, testes és a vendéglátás, étel, sínylődik az éhségtől, így nem sok részletezném a árképzés részleteket leültünk az első jövevény minket, ahogy a étteremben. Nevű étteremben Primo Piatto és azt javasolta, beleértve a tengeri és a friss hal.
Most, a rendelés és étkezési finom görög saláta és kenyér, körülnéztünk egy kicsit. Mint sok más éttermek, Primo Paitto táblázatok utcában lombkorona alatt kilátás nyílik a kikötőre és a nagy hajó krétai Lines. Quay Rethymno városa nem hatott rám, mint a „szép” (ahogy le van írva a szakirodalomban), és barátságos. Nagy üres tér, szürke beton épület és köves dombok, hígított néhol két- három pálmafákkal. Az architektúra az állítólagos velencei városi meglehetősen monoton, és eltorzult a rengeteg ajándéküzletek tele csecsebecsékkel lelkes turisták számára. Azonban, talán ennek az oka benyomás nem abban a városban, és az a tény, hogy én, mint egy buszvezető, szemben az utasok és a többi látogató az étterem, nem szabad inni. Bevallom, hogy más körülmények között, Rethymnon tűnik számomra sokkal érdekesebb.

Végül hoztunk a főétel. A két lemez van két különböző hal, tintahal gyűrűk sült polip, garnélarák. Azt hiszem, túl festékekben leírni az ízét az egyes összetevők. Mondhatnánk, hogy mindannyian nagyon élveztem, és a legjobb ajánlásokat ebben az étteremben egy olasz név jelentése a szó „első étkezés”, ha nem egy kis apróság. számla. Nem fogom nevezni azt az összeget, meg kellett fizetni, hogy ne gerjeszti az olvasó tudat. De ha történetesen az éttermek a vízparton a város Rethymno, jelezze, hogy mennyi mindent fog kerülni egymáshoz, hogy ne zavarjuk evett vacsora után emésztési folyamatot.

Kréta autóval - tó Kournas, a város Rethymnon

Egyes látogatók kell fizetni a számlákat nem használják