Krasnokamenka - a menedéket a hegymászók

Az étkezési Krasnokamenka - egy igazi menedéket szerelmeseinek sziklamászás. Először is, a parkolás nem területén található egy természetvédelmi terület, és nem hivatalosan betiltották. Egy kicsit nehéz megtalálni a Krímben egy jó hely a parkoló! Másodszor, az a hely, több mint elég a táborba tartozik. Harmadszor, van egy forrás friss vizet. Negyedszer, a falu található az autópályán összekötő jaltai és Szimferopol, ezért könnyen megközelíthető innen, és Nikita Cape Sarich - a kedvenc helyeit a képzés. És végül, az ötödik legfontosabb plusz parkoló itt van egy vörös kő - a természetes helyén mászni.

A Krasnokamenka érhető el a város Szimferopol a buszon két és fél órán. Ahogy a vonat megérkezett az este, a földön voltunk szinte éjjel. A fény lámpák telt az egész falu, és letelepedett egy nagy réten a hegyen.

Tekintettel a Ayu-Dag vörös kőből

kilátás a falu vörös kő

Mintegy ne előnye él az erdőben, közel Krasnokamenka - jelenléte a tiszta hegyi patak. Mi elfoglalták a tisztáson, melyet tetején található, így naponta kétszer szolgálatban üres palackok le a vízért. Kezdés patak - a magas hegyekben stb folyik le, akkor vízellátását falusiak.

H Ashi nap körülbelül azonos - reggeli, amely után a hegymászók elmentem a konditerembe, és vagy a tengerben, vagy maradt a táborban. Főzés, tűzifa, feltöltési víz - ez volt az ellátást kísérő, kinevezett naponta. Tartózkodik a két vagy négy ember, de valójában, a takarmány a táborban harminc-negyven embert kellett étel nagy vödör, és átvette ezt a tevékenységet körülbelül három órán keresztül.

Krasnokamenka - a menedéket a hegymászók

N hányszor már önállóan emelt a tetején a vörös kő. Menj vissza egy pillanat alatt, és felülnézetben lenyűgöző. Ha megnézzük a tenger felé - a lába az egész falu, a szőlők, láthatjuk a falu Partenit. Másrészt kilátás nyílik a hegyek borítják erdők, a távolban láthatjuk a Babugan - a legmagasabb hegy a Krím-félszigeten.

A Red Stone

Képzés a Vörös kő

E zhegodno a Krasnokamenka gyermek és ifjúsági verseny hegymászó, hogy az utolsó három nap. Sikerült látogassa meg őket, és szurkolnak a gyermekek.

E dinstvennoy probléma Krasnokamenka volt egy hosszú út a tenger. A falu közepén mentem a busz, de használni annak érdekében, hogy megmentse csak az úton vissza - a tengerbe. Ezután lementünk körülbelül egy óra gyalog.

Az első napon mi marad Krasnokamenka edző a srácok meghívott minket úszni. Gyorsan össze, azonban gyakorlatlan városi lány kiderült, hogy nehéz lépést tartani a sportolók, és mi egy barát, egy kicsit hátra. Mi nem félünk, mint a tenger még mindig megy le, így azt hiszem, találunk az út. De ott volt! Először is akadt egy szikla, közvetlenül mögötte kezdődik a tenger, majd véletlenül látta a nyitott ajtó a táborban. By the way, gyermektábor „Artek” kissé elmarad Krasnokamenka, és lement a tenger, folyamatosan megy el. A kísértés, hogy tegyen egy sétát a „Artek” nem tudtunk ellenállni, és elment. De akkor a meglepetés, nem tudtuk megtalálni a kivezető utat! El kellett ismernem, hogy nem vagyunk a helyi és kérjen segítséget. A tenger, a nap még mindig kiment, úszni, azonban visszatért az esti órákban.

Red Stone közelében

kereszt a tetején a vörös kő

Mintegy bychno ha nem kirándulásokat a parton, úsztunk a strandon az alkalmazottak „Artek” táborban. A bejáratnál vannak biztonsági őrök ellenőrzése halad, de minden alkalommal sikerült átadni szinte akadálytalanul. A strand állapota elég jó volt, mint egy kicsit keresni egy másik. Egészen a táborunk a tenger volt körülbelül egy óra. Útközben napozás. Ezen kívül, nem messze táborunk találtak három tó, amit elment úszni este. A víz bennük volt elég tiszta és meleg.

P riyatnym felfedezés volt a régi levendula ültetvény közelben. A virágzás alatt a levendula illata volt!

legrégebbi levendula ültetvény

És néha az edző rendezett hegymászó utak más városokban. És mivel mi vagyunk a pillanatban még mindig kevéssé ismert Krímben önállóan utazni, aztán mentünk velük. A csoport látogatott jaltai, Alupka, Szevasztopol. Külön-külön mentünk, vagy inkább sétált, a Gurzuf. Ez egy kicsit közelebb jaltai, fél óra sétára Krasnokamenka.

P ozzhe, mozgott a tábor, és mi még mindig él Balaclava és Forosz. Így is folyamatos képzés.

P, mint ezek a módját, hogy a tábor hegymászók, én és a barátnőm volt pihenni két évig. És akkor, talán, rózsa, és elkezdte szervezni túrák és kirándulások magukat. Van négy év egymást követő pihenés Krímben, látta sok szép hely, de Krasnokamenka szeretem még mindig, és ha ez lehetséges, hogy látogassa közelében jaltai, hogy biztos, hogy ennyivel. Szeretem mászni a Red Stone, vándorol át a réten, ahol a nagy zaj illatos fenyőfákkal vizet inni egy hegyi patak, és emlékezni a boldog gondtalan napok a hallgató ünnep.