A traktus Gil-Su, az utazó

A traktus Gil-Szu - a tiszta levegő, a fantasztikus táj és egyedülálló fejlődési lehetőségeket, a sok évtizedes, vonzza a turistákat, hogy ezeken a helyeken.

Még az ókori vének Kabardin Balkaria használt vizet a gyógyszer ásványi forrásokból a különböző betegségek kezelésében. Gil-Su nyáron látogatások ötszáz turisták és nyaraló egész többmilliós orosz. Jelenleg szénsavas ásványvíz források vannak ellátva két kimenettel rendelkezik, ahol a self-made medencék (hőmérséklet körülbelül 22,4 ° C), amelyben nagyszámú utazók fürdik állampolgárok. A turisták, akik visszamenni az északi oldalon a Elbrus, általában, hogy megállítja területén a Gil-Szu, amely valaha elkövetett a expedíciós csapat a híres Általános Emmanuel. Top ágy Malka folyó északi lejtőjén Elbrusz vannak ásványvizek traktus Gil-Szu.

A legszebb és festői a Elbrus régió a folyó Malka - a baloldali mellékfolyója a Terek folyó. A bal oldalon a Malka folyó északi részén Elbrusz, amely található a hegy tetején Kyzylkala, és a jobb oldalon a gerinc Kyrtyk és északi részén Elbrusz, ahol láthatjuk a gyönyörű csúcsai Balik. Gil-Su rejt sok titkot és csodálatos titkait. Itt látható egy hatalmas 40 - méteres vízesés Sultan található, amely többek között a követ bizarr formációk alakú gombát és kastélyokat.

A traktus Gil-Su, az utazó

Ásványvízforrás igénybe Gil-as nagyon hasznos, akik a betegségek kiválasztási és hormonális funkciókat. Víz alacsony sótartalmú üdülőövezetben forrásokból segít kiüríteni a salak képződését és fölös mennyiségű só betétek. Az ásványolaj fürdők fekvő hang az egész szervezet, stabilizálja és javítja a feltétele a idegrendszert, javítja a hangulatot és az aktivitás serkentése a szív- és érrendszerre, valamint a keringési rendszert. Továbbá, ásványvíz források Gil-Su kezelésére használják emésztőrendszeri betegségek és anyagcsere-rendellenességek. Sources Gil-Su egyedi „orvosok” a krónikus gastritis, nyombélfekély, krónikus bélbetegség, hasnyálmirigy-gyulladás, epehólyag, stb

Pyatigorsk két változata van az út:

1. Kislovodsk - ipar - Kichi-Balyk - Narzanov továbbá az útvonal mentén;

2. Zalukokoazhe - Psynadaha - Malka (jobbra) - Sarmakovo - Kamennomostsky - Kichmalka - Plateau Aursenth - Narzanov és tovább marshrutam.Ot Nalchik elérheti Malki és balra.

2. útvonal részben hasonló az elsőhöz, de ágazik el a hegyek után sóoldatot. Itt az útkereszteződésnél menj balra - a Valley of Malki (útvonal №1) és a jobb - a hegyi SIRH (útvonal №2). Út a SIRH nagyon szűk, csak félig van egy hely, ahol két autó eloszlassa. De a tetején lenyűgöző kilátás nyílik a bélrendszer Gil-su. A leereszkedés a hegy is veszélyt rejtenek magukban a nedves évszakban. Járda amely finom pala, ha nedves, és ez „float” le. A minőség a közúti útvonal sokkal rosszabb, de egyenesen vezet MOE tábor ingyenes parkolást és számos szépségeit. Ez az út azok számára, akik szeretnék élvezni a természet, valamint a kerékpárosok és a hegymászók. Csökkenő a hegyről SIRH, megérkezik a ford a folyón Kyzylkol. Cyclist lehet menni egy függőhíd, leírt, az 1. útvonalon. Autósok kell a kockázatot, megy át a Ford, de meg kell időben egy bizonyos ideig. Nyáron járhatatlan 11-18 órát, mert a gleccserek olvadása folyó méretének növekedése. Ha azt szeretnénk, hogy a „meleg források” ezen az útvonalon, miután az ereszkedést a hegyek SIRH lehet balra. Az út itt szelek és lemegy élesen. Hol lehet vezetni egészen a meleg fürdő (ők a szemközti parton Malka), és tábort ingyenesen. A források 5-10 perc séta.

3. t Útvonal előnyösebb kerékpárosok, mint az előző, mivel magasság különbség nagyon kicsi. Megismétli az útvonal №2, de van egy bypass Harbas szurdok a folyó. Az egyik hátránya az út - nagyon rossz út az úton lefelé a folyón, és Ingushli emelkedik a völgy. Ha bekapcsolja a 47. km-balra, akkor kap a folyóvölgy Harbas (útvonal №2). A 59. km az út bal oldalán vezet a Gil-su. Route 4 legkevésbé ismert. Ő hosszabb, mint az egyéb úton 40 km, de másrészt, az első felében az út vezetheti egy jó út, és nincs éles kapaszkodók, ereszkedés és petlyaniya. Tól Kislovodsk át Gumbashi vezet aszfaltozott úton. Vannak is új resort „Mara”. A pass, balra, és tartsa a tanfolyam Elbrus. A hegy gerince, hogy elérjük a plató Bechasyn és kormányozza a Bechasynskogo korábbi sajtgyár. Itt az elágazásnál balra. A 90-ik km-re a villa ismét - jobbra Gil-su. 5 km után a következő elágazásnál forduljon balra, majd 4 km -, ismét balra a jellegtelen úton, és sétálni a folyóhoz Ingushli. Az út szörnyű, de vezetni száraz időben igazán. Mozgás átgázolni Ingushli, mássz fel a mocsaras és hagyja a plató a korábbi menhirekről. Az esős időjárás, az útvonal szinte járhatatlan, így használatához optimálisan kerékpárosok, mert nagyon kicsi a teljes mászni. Tól menhir ismételt korábbi útvonalakat.

Sohranyaytie jel a térképen, és keresse meg az útvonalat