titokzatos medve

Ott a Volgograd régióban Bear River, mely végigfut szinte az egész területet. Úgy folyik szinte a Volga, figyelembe véve a Start, a déli Szaratov régió és ömlik a Don mellett Serafimovich Volgograd. Régóta csodáltam az ablakon egy busz vagy egy autó, vezetés közben az autópályán a moszkvai régióban Mikhailovka. Tudtam, hogy ömlik a Don, és még van egy ötletem, hogyan néz ki a hely, ahol ömlik a Don, de a halat szerencsés voltam, csak idén.

Sok éven át hordozta azt tervezi, hogy horgászni a Göncöl. Érdekelt, hogy elkapjon egy forgó rúd, és megismerni a folyó jobb. Hallottam sok történetet a barátok a halászok istenverte sarkok, ahol nincsenek utak, és csak elhagyott falvakat azt mondják, hogy ha az emberek éltek. Tekintettel az internet által készített fotók horgászok ismeretlen, terveztem egy útvonalat. Azt akartam, hogy látogassa meg a kő tekercs, amelyek felfelé helyezkedik falu Orehovo. Mi szerzett egy barátja, egy víz, élelmiszer, a sátor és a gázégőt és elindult abba az irányba, Kamisin.

Lapozgatta régi út atlasz, meglepődve láttuk, hogy akár a Bear elértük az aszfalton. A „Orekhov” híd folyó nézett eléggé gazdag és szép. A híd alatt díszített klasszikus zherehovo golavlinye-jet átáramló több kő szigetecske. De ment tovább, úgy döntött, ez az a hely, halászat a visszaútra. Az első este tettünk alatt a régi falu Kondalev. Kiderült, hogy Bear erdő veszi körül, és az út mentén a folyó, mint ahogy az például a Chir, nem. Ahhoz, hogy a folyó, meg kell keresni egy másik út, mint tettük néhány órára. De bőven látott elég szép fordulat a folyó. Én azonnal meglepte a nagy számú virsli a vízben. Amennyiben nem jelenik meg - mindig a víz néhány fatörzs vagy gyökértörzs. Más folyók ilyen helyeken kell még keresni, majd a bőség. Ezeket gyakran rejtőzködő domolykó, amelyet akartam bemutatni a csalik.

Az első táborban hangú egy nem túl vonzó hely a halászati ​​terv. Természetesen megpróbáltuk a halakat, fogott egy pár gramm golavlikov 400-500, és ment tovább keresni a kő tekercs. Megtaláltuk őket egy kis falu alatt hangosan. Rolls nagyon gyors és zajos. Autóval, hogy ne vezessen, és jött vissza egy forgó rúd. Golavliki nem sokáig váratott magára. Csak miután az első követ párkány haver fogott Lobastov elég jó. Van egy hosszú ideje nem működik, nem látta a harapás, de még mindig megtalálta azt a helyet szép eredményeket. Nagyméretű alany egy fa fogott egy sorban három nagyon jó domolykó.

titokzatos medve

Kár, hogy a negyedik öntési csalit ültettem néhány gubanc. Kellett menjen fel a mellkasára a vízben letölteni a csalit ki a fényre. Persze, ő elriasztotta mindenki, aki élt a lyukba. De a polarizáció szemüveg Átnéztem a hely, hogy azért választották a domolykó. Ez gyengült, mert a tuskók, gödör mélysége kb mellek, és szerte a kútba a víz alatt még kibír néhány botokkal és tuskók. Ismét tettem róla, hogy Bear elrejti a víz alatt egy csomó virsli. Ezek nem mindig látható, így domolykó is rohan, hogy rávegyék vagy pergetett bárhol van ilyen helyeken.

A sekély, találkoztunk egy helyi nagyapa, aki megpróbálta elkapni domolykó egy szöcske. A kezében volt egy teleszkópos rúd egy úszó. Attachment szolgált kuznetsik halott. Nagyapa biztosított bennünket, hogy nem akar élni szöcske domolykó, de a halott - ha úgy tetszik! Nem vitatkozni vele. A legfontosabb dolog - mondta el nekünk, hogy a közelben van egy nagyon mély gödör. Mi vissza és ment.

Pit, amelyet a nagyapa nevezett Ganina, megtaláltuk a harmadik alkalommal. Ez előtt található a nagy horderejű szélén. Bejáratoknál csak kettő. Nagyapa azt mondta, hogy ez a gödör összes fogást hibridek. Sőt, az egész strand volt tarkított rogotulkami. Ne ezen a helyen egy éles kanyar, és a mélység indul közvetlenül alá agyag bank. Önmagában a Bear ezen a helyen egy keskeny, akkor könnyen dobta saját csalik. De domolykó nem volt esélye, hogy elkapja. Láttuk egy nagyon tisztességes papucsot a vízben egy kis halat, világosan láttam egy nagy domolykó, amely folytatta nyugodtan a dolgát. Persze, egy ilyen gyönyörű helyen eltölteni fél órát - nagyon kicsi. Nem igazán volt időm megérteni semmit, vegye fel a csalit, hogy kiszámítja a hely, ahol egy nagy domolykó megjelenik a leggyakrabban, stb Sajnálattal spinners megfordult, és visszament a Orekhovskaya hídon, ahol úgy döntött, hogy tölteni az éjszakát és a kora reggeli halászat.

A nap még nem kelt, ha van egy gyors reggeli, és elment a víz. Szemünk volt a legnagyobb örvény, amelyben minden most és akkor ugrott néhány hal. Először azt hitte, hogy valamilyen ragadozó veri megsütjük. Ez is lehetne asp vagy domolykó. Azonban nem harap csalétkek és csalik történt volna meg. Voltunk döbbenve! Egy ilyen gyönyörű helyen, egyetlen domolykó? Hamarosan úgy gondoltuk, hogy az ugró hal - van, a legtöbb esetben, a ponty. Nehéz elhinni, de igaz. Megpróbáltam elkapni a sablon, fogott néhány sügér, látta, hogy két rossz harapás, de ez semmi ahhoz képest, az a tény, hogy valaki minden teketória nélkül kihúzták a tekercs 7 méter vonal és tört, így nekem kiegyenesített horgot. Ki volt az, harcsa vagy ponty véletlenül zabagrenny - találgatni. Nem zavarja több, mint a lakosság a mély ráz, és átváltott gyönyörködtető domolykóknak.

A nap már elég magas, tettem egy különleges korall papucs és ment minden gond nélkül a szigeten magukat, ami alatt volt gödör örvények. Megpróbáltam elkapni egy erős jet, és alatta, valamint a különböző - de nem harap történt. Megpróbáltam egy csomó különböző csali. Amint a japán Szerencsés Craft csalit asp futott jobb mellett a mosogató. Sajnos, én asp csak tartotta a spinning, beálltunk egy csendes holtágak, de ez furcsa ki a horgot. Kár, hogy nem tudtam fotózni medeveditskogo asp. Ezután falatok nem volt több. Kis sügér - nem számítanak. Találtam egy kis sarok, már ami folyt a gyors patak. A sarokban a parti fű fonott hab. Amint a csalit ebbe a hab - követte a harapás, és húzza ki onnan a következő sügér. De, persze, nem a sügér, jöttem a Bear.

Az első találkozót a folyó került sor. Csak felemelte a fátylat a rejtélyt. Most biztos vagyok benne, hogy a nagy hal a medve. Továbbra is most is, hogy megtanulják, hogyan kell halat.