Sí komplex "Mountain echinoid" Kirovgrad

Sí komplex

A magasság a hegy 556 méter tengerszint feletti magasságban. A hegy keletre található a Fő Ural gerinc, 8 km-re a város Kirovgrad. Az egyik csúcsa az úgynevezett Merry hegyek, amelynek a területén található a környéken Visimsky Reserve. Relatív közelsége Jekatyerinburgban, kényelmes bejárat, magas szintű szolgáltatást tették ezt a dinamikus központja a legnépszerűbb a Közel-Urál. Szerelmeseinek éjszakai síelés kínált üdülési megvilágított pályák, amelyek nyitva tart minden nap 22.00 óráig.

Távolság a város: 100 km-re Jekatyerinburgban, közel a város Kirovograd

infrastruktúra

- őrzött parkoló;

- sífelszerelés kölcsönzése;
- Iskola oktatói sí sportok és a lovaglás;
- bár „Copper Mountain”, és egy önkiszolgáló kávézó és étterem „Sasfészek”;
- 7. felvonók, beleértve a szék
- Hossza pályák - akár 1500 méteres magasság - 300 méter

Megközelítés

Hagyja Szerov útvonal (az irány Nyizsnyij Tagil). Miután 83 km-balra a felüljáró. Miután 700 méter után jobbra a táblát Kirovgrad és megy jelzéseket Kirovgrad mintegy 10 kilométer. Kirovgrad meghajtót és felfekszik a magánszektorban. Hol lehet balra, a város körül követjük a Mount Jezsovval (

10 km.), És lehetséges, miután megpihent a magánszektorban bejáratánál Kirovgrad, jobbra (50 méterre az út túloldalán hirtelen balra fordul), és menjen egyenesen a városban. Elhaladunk három közlekedési lámpák egyenes. Miután a harmadik lámpánál a bal oldalon van a benzinkút. Megyünk pyamo és ellen a T-alakú kereszteződés. Itt, a város véget ér, akkor jobbra és utána 7 km jobb hegy Jezsov.