Karrier ponty

Sógor, mint mindig, köszöntött csiszolt ponty értéke 200 és 400 gramm és érdekes történeteket arról, hogy hol, hogyan és mit fogott.

- Tegnap este már fogott - dicsekedett - harapás csodálatos volt. Bár tegnap reggel eső pokapal, még az este minden ustakanilos. Ez volt zavaros, de meleg.

Vacsora után, megbeszéltük, hogy délután 5 órakor, amikor mentes munka, megy egy új kőbánya, amit nem volt.

3 órával később voltunk az úton, és hamarosan a cél. Előttünk húzódik egy hatalmas víztömeg. Miután ebben az országban még mindig itt bányászott érc foszforitot. Idővel, a talajvíz, hogy töltse ki az üres teret partján erdei bokrok víz elvált hal. Ez kőbánya található csak ponty. Legalábbis, a helyi beszélgetéseket. Más hal nem fogott itt. Bár, előretekintve, azt fogja mondani, hogy a tisztítás során a hal az egyik Qarase felfedezték már benőtt a tipikus sérülés csuka fogai.

Ebben a karrier ponty inkább csak féreg.

Victor felajánlotta, az ő véleménye, ez egy jó hely. Elég letaposott, már nem egy halász ült itt, és úgy tűnik, nem hiába.

Van a csalit a fő vonal érdemes 0,18 mm, és a vezető - 0,14. Miután néztem fogaskerék, sógora ítéletet.

- Tedd a pórázt ugyanaz, mint a fő vonal. Karas, nem vagyunk válogatósak, de nagyon élénk. Néha elkap a kiló, és foglalkozik az ilyen könnyek. És hogy egy kicsit több horgot.

Ő maga elment egy kis növény egy figyelmeztetés, hogy tudok zavarja a „kicsit”.

A helyi emberek tudják, úgy mint mondta. Helyezzük a horog egy kövér féreg. Azt, hogy egy dobás, és a második csalétek dallam, lásd elkezdtem táncolni az úszó. Hurkokkal - üres, de kihúzta a horgot féreg, és lóg vastag spagetti. Javítom és kidobom újra. Néhány másodperc múlva, mindent meg kell ismételni. Mégis hamar elkapta Karasik. Nevezzük egy kis dolog, én nem merek. Összehasonlítva a ponty, hogy ettem ebédre, ez nem is egy kicsit, így sütjük a kisujj kevesebb. Miután a tizedik ilyen halak nem tudtam ellenállni, és elment a Victor. Ő is nem harap, bár egy 300 grammos ponty fogott még. Ezek mellett állt egy órát. A kis dolgokat, hogy én Peck, nincs itt, de nem harap. Hagyjuk a sekély. Snap kell bejutni a kis ablak a fű, hogy egy meglehetősen erős szél problematikus. Több kísérlet után, korrigált szél prilovchilis esnek egy ablakot 6-7 méterre a parttól és halásznak egy vagy két órát stogrammovyh Karasik.

Ez közel volt 22:00. Victor kínált, hogy más pályát.

- Bezárod, nyolc kilométert. Ott, ha szerencsések vagyunk, tudjuk fogni az esti harapás. A kőbánya elsősorban pontyra nagyhordó 10-11, legfeljebb 11:30 este.

Gyorsan gyűjteni horgászbot, ugrunk az autó és a hajtás. A hely után 10 perccel tíz. Látjuk barátok Victor halászok. Érdekli az harapás.

Halld válaszul - ez már 40 perc alatt, mint egy hornyoiása. Belenéztem egy vödör állt a parton. Ez lepényhal hat izmos Karasik. Nem maradni, és elment, hogy 15 méter az oldalon, úgy döntöttünk, hogy maradjon.

Ami érdekes ebben a karrierben Carp Adj árpa féreg ez nem olyan közömbös, nem volt ideje, hogy a megközelítés. Itt az ideje, hogy beleharapott tövis. Egy kicsi, de mohó hal tüskés tüske.

Már 5 perc után öntés után én hosszúkás úszó hagyományosan lefektetett a víz felszínén. Én hajlott, és rögtön érezte, egy ismeretlen erő elárasztott a part mentén. Nem félt, hogy hagyja, horog 6-os szám, póráz - 0,18, de nem megtörni az ajkát kissé meglazított tekercs fordított. Hamarosan ponty volt a parton. Hasonlóképpen, 400 gramm dobnak, és a következő falatot. Hal, valamivel kisebb. Általában, a csípős volt, mint előre, és Victor, különböző intenzitással, amíg 11:30. Hogy pontosabbak legyünk, tizenegy után teljesen alábbhagyott, és körülbelül a fele a tizenkettedik fogott az utolsó halat este. Ültünk egy fél órát, és amikor megszűnt látható úszók és visszavonult a tó. Az én ketrecben úszott 11 tisztességes ponty.

Mi az a legérdekesebb: rajtakaptam őket, szinte egyetlen rúd, fogása két azonos rúd. Az egyetlen különbség formájában úszó, bár mindkettő tömeg 0,2 gramm, egy horgászzsinór színe. Egy horgászbot kellene rendes színtelen damil, a másik sötét. Itt vannak a csali egy sötét ponty damil pontozott gyakrabban, mint a többi. Ezt megerősítette továbbá a halászat.

Gondolom ez az egész a vízben, ez elég egyértelmű a boxba, de barna.

Másnap úgy döntöttem, hogy ellenőrizze az időt a harapás halak ebben a karrierben. 6 órakor mi és Victor a helyükön voltak. Az időjárás romlani kezdett, szaladt felhők fújt erősebb, mint tegnap, és a szél változott az ellenkezője. Hal vagy hét vagy nyolc vagy kilenc nem puszi. Azt mulatott az a tény, hogy az egyik nyárson csali féreg, és azonnal elkezdte terrorizálni tövis. Csak 09:50 az első harapás történt. Karas pontozott egy órát, ritkán nem akkora, mint az előző nap. Mi fogott csupán 8 Karasik.

Következő két nap szünet. Ez egy másik történet. Voltam a Narva víztározó, órákat töltött forog.

A következő napon, szünet után gyönyörködtető ponty, eső esett, és Victor és úgy döntött, hogy szerencsét próbáljanak ilyen zord időjárás. És hirtelen. Mi maradt ebéd után az első gödörbe. Szitáló eső kis ragacsos. Négy órával nem harap. Haladunk a másikra. Az eredmény ugyanaz. Még a megadott időben a ponty harapás nem volt hajlandó.

Úgy döntök, hogy ne adja fel, különösen, mivel az eladási héten véget ér. A következő napon, Viti volt a hétvégén, és mentünk a denevér első reggel. Az időjárás felhős, az utca kihűlni.

Nem ül a múlt helyzetét, és költözött 10 méter az oldalon. Van shore fű nőtt. Elkezdtem dobni neki. Hogyan kimaradt az első harapás, még nem érti. Úgy látszik, amikor megzavarta egy pillanatra, az úszó alig megingott. És aztán megállt. Öt perc múlva úgy döntök, hogy dobjon egy horgászbot, húzta, és a damil nem valami Bound; egyszer eltolta, hal elment „cut” víz damil. Ő tűzött és elkezdett felzárkózni hozzá. Plump ponty fogott. Az öntés után néhány perccel később húzta a halat vissza a partra.

Úgy érezte, hogy a sok ponty, és azt akarja, hogy enni, de inaktív. Pattintsa a póráz az alján. Fish lenyeli a féreg marad a helyén. Alig észrevehető mozgásával az úszó, és képesek lecsapni néhány másodperc. Ezt megerősíti az a tény, hogy a befejezése után a harapás egy helyen elég, hogy dobja dobott egy méter és fél van, és kezdett harapós újra. Eleinte pontozott a legnagyobb ponty állva ezen a helyen, majd annak érdekében, hogy a méret. Amikor elkezdtük csipegessék nedomerki, szükséges volt, hogy menjen tovább az irányt.

Ez az a horgászat, elvégeztem egy epikus ponty. Én állandóan meglepett igényességet, kiszámíthatatlanság, és előfordul, hogy a kapzsiság a halat. Például ebben az esetben: úgy tűnik, az időjárási körülmények azonosak, azonban a víz különböző, bár a víz színe és az íze is hasonló, a vízmélység testületek, mint az érc lerakódás képződik ugyanazon a szinten, de a horgászat ezen pályára változnak szöges ellentétben.

Minden évben feltárt Victor bemutatja új karrier ponty. Megvan a számtalan. Sok, kivéve ponty, van egy másik hal. De most beszélek Qarase. Az évek óta nem hallottam legalább két pályára, hogy ők ugyanúgy elkapta ezt a kényes hal. Minden karrier, és ennek megfelelően a ponty volt, hogy vegye fel a kulcsokat. Ahol a csalit, ahol a fúvóka, amely a látogatás időpontjában ...

Gennagyij káromkodott Krasnoznamensk, Moszkva régióban.