A vonat egy kisgyerek

Podguzov gyerek az utóbbi időben megváltozott a polgárság WC-vel, bár volt a klinikán, fagyasztott közelében mosdók helye viaszosvászon pelenka hbshnuyu felett, tedd a lánya, szakasz, szalvéták maximalizálja letörölték, de még mindig a csap alatt is kínáltak. Az állomáson, kell egy szobában anya és a gyermek, ott BME manipulációk megy keresztül biztonságosan. Vegyünk rengeteg DISP pelenkák és nedves törlőkendők. A vonaton, akkor lefagy a lapot át a helyét, és anélkül, hogy a kíváncsi szemek levetkőzni a baba, és törölje salfetkami.Vzyat pustub 1,5 literes palack, öntsünk meleg vizet és mosd át a WC)
fontosabb, anélkül, pánik # 33;)

Vegye odnorazovaye pelenkák: lehetnek egy ágy és egy WC-állomás, és az autóban. Repültünk Egyiptom ősszel. Változás pelenkák indulás előtt a repülőtéren. Igen, a WC egy szép összecsukható pelenkázó, de ez az én majdnem kétéves lánya volt haszontalan. Me állni. A százszor kívánta, hogy ő vette az eldobható pelenka - a kézipoggyász csak egy vékony, hogy néma volt feküdt nedves pulton a mosogató mellett.

1,9 lányai ment Peter, 2,5 nap.
Az igazság az, mi volt a kupé.
Minden jól ment, pont tabletta rajzfilmek, hogy segítsen az albumot ceruzák, agyag

Minden erejével csak volt - még mindig szoptatta + konzervek, kekszek

A vonat egy kisgyerek

Köszönöm minden tanácsot))) a szobában anya és a gyermek a vasútállomáson örömmel. Egyszer vezettem már a vonaton 12:00, este, éjszaka. Son aztán egy év alatt. Megátkoztam mindent. Azt ringatta a karjában állva több órán át. Hogyan leülni vagy stop pumpáló olyan vad op. Éjszaka volt, kupé. Így volt kényelmetlen az embereknek.

Mentünk a vonat 1,4g Dochkin. De mi költöttek a kupé, könnyebb volt. Minden alkalommal a lányom fut le az autót, vagy néz rajzfilmeket. Podguzov változott nedves törlőkendők. A lányom nem aludt pár órát, majd futni, így éjjel a férjem és én volt szolgálatban, egy időben.

ETU utazás bizalom te is, nem fogja elfelejteni. ón teljes lesz. amikor mentünk a tenger menti 1.6 nagymértékben és a kupé mindannyian vásárolt. Én egy férj és egy kicsi. és nem bántam meg, mert ez volt minden jó.

By the way, ha időről időre utazik a fenntartott helyet, láttam egy ilyen eszköz, a fajta játék a sátor van rögzítve a felső polcon, és kapunk egy házat, és egy gyerek alszik nem esik le, és játszhat csendesen

Keresi után egy gyerek. Ha társaságkedvelő, ő a fenntartott helyet lesz szórakoztató. Én elmentem a 2 év egy. Egyik a játék nem jöhet minden alkalommal az autó, és átvágni kommunikálni, ölelés felmászott Granny, az emberek térdre kérni, hogy nézd át az ablakon. Általánosságban elmondható, hogy megdöbbentett. Hasznos könyv lefekvés előtt olvasni.
Egy összecsukható vette a bankot táska, nagyon kényelmes. Ha pelenkát, akkor még könnyebb. Vedd le a bugyi, nedves törlőkendők és megtörölte megváltozott. Vegyünk egy eldobható pelenka, és egy lapot úgy, hogy álmukban. A vonat megingott, ezért kell aludni, ha ölni.
Vettem egy járóka a vonatok, kényelmesebb lehet a baba, és ne aggódj, hogy repül le a polcról. A gyermek olyan nyugodt véleményem, mint „házon belüli”.
És ami a legfontosabb szeszes megbirkózni mindent, semmi sem lehetetlen # 33;

A vonat egy kisgyerek

Rovására a rekeszt. Az út nem tervezik. nincs minden rendben a pénzt. A kupé hátoldalán van több, mint a havi jövedelem. Tehát nyilvánvalóan szükségtelenek.
Rovására az aréna is, gondoltam. Próbáljon keresni.

Itt egy hordozhatóság (fentebb írtam róla)

Végső megoldásként akkor mindig beszélni a vezetővel - lehet szabad térben vagy a rekesz akár altatni.
2 napig nem a fürdő, és csak darabos könnyen csinálni anélkül.
Dobja el a pánik, annál van 2 felnőtt felváltva szórakoztatni + tabletta multi, könyvek, játékok., De sajnálom, utazási társait.

Eldobható pelenkák, nedves törlőkendők
Táskák használt -pamoát
Tablettát egy multi
Számos új igruh, nem feltétlenül drága, lehet néhány apró olcsón csavarja a nyárs ..
Bögre élelmiszer ..
Veszem Nurofen ha kis lépést vagy fogak érintett ..
Vékony pelenochki ..
Antibakteriális törlőkendők, asztal, kézzel törölje, gél antibakteriális kézzel ..
Fogtam párnát az ő kis otthoni rosszul alszik, a vonat prodryhla egész éjjel ..
Szórakoztatni, hogy megmutassa, hogy az ablak, beszél ..
A legfontosabb, hogy csendes, és a baba át ..
Azt akarja, hogy aludni aludni, erőszakkal ukladyvayte..govorite csendesen, szelíden, simogatta ..
Kid fő anya és apa a közelben, és alkalmazkodni a környezet ..
Nibble vehet szárítás vagy lyubit..palochki ..

Igen, minden normális lesz, ne aggódj, mi 1,7 fia elment oda és vissza a fenntartott ülés és offline kampány két hétig. Nincs probléma

Köszönöm lány))) minden vett egy megjegyzés # 33;

Elmentem a lányaival egy 8 hónap, vissza 9 vette igaz kupé, de kiderült, hogy a legszörnyűbb zajt, amikor a kerekek és ajtócsapódásból # 33; Még soha nem láttam olyan nagy zaj a vonaton) rekesz a vezető és az előszoba ajtót folyamatosan dörömböl. Az ilyen zaj nehéz volt elaludni, és a beszélgetés ő nem figyel.
Pre-olvasni a tapasztalatokat más anyák, hoztam egy másik lapot, kötötte a felső polcon, és maga alá az alsó, és táplálják e rögtönzött barlangban, és nem aggódik, hogy lánya esne, ha hazudnék én nem zárja be, és amikor aludt a lapokat ő szolgált további támogatást én és egy párnát. Az első este elfelejtettem megtenni, így a párna alá tartotta a padlón. Vettem egy csomó antibakteriális szerek: különböző szövetek és eszközt ruk- gél Dettol. Amint bejelentkezett, mind megtörölte imi- asztal, polcok, fogantyúk, falak, korlátok), így nyugodt # 33;
Új játékok vette és adta ki egyenként, de nem megy tovább, és egy év után a gyerekek, mint Villamos az autó fut a kedvenc dolog)
Semmi sem birkózott) ment 36 óra # 33;
Szintén 3 hét múlva megyünk megint, megint egyedül, doche 1.9 nagyobb élmény lesz, érzem)))
A legfontosabb dolog van hangolva arra a tényre, hogy ez nehéz lesz), de ez csak 2 nap)

Egyszer tanítottam egy nő: ha bámulja a gyermek, azt mondja magának háromszor -kurinuyu ass (bocs), akkor szemet. Elmentem a lányommal 8 hónappal három napig a vonaton, fenntartva helyet. Eddig megyünk, 12 éve. Vitte magával a bankot, darabos, minden normális volt.

Mi gyakran utazik a 4 hónap. Egy kicsit egyszerűbb volt - táplált házában lógtak lap. Idősebb lettem - nehezebb feküdt, kiáltotta több mint egy óra, a fenntartott helyet, és mi volt bokovushka. Ezt követően kezdett a kupé, van néha lehet vásárolni ülések 37/38 - kupé útmutató - és lovagolni eltekintve minden. Pelenkák a WC lehet eltávolítani, törölje le a nedves törlőkendők, pelenka csomagolja a lábak vagy a törülközőt, és menj arra a helyre, és már ott, hogy egy tiszta Podguzov.
Éjjel, gyermekem alszik jól a vonaton, közvetlenül a mellkasán. Feküdtem az oldalamon egész éjjel.

petefészek kimerültség szindróma. IVF Sia
MamaMilady_81, én is irigylem, akkor bizonyos protokoll és minden rendben van))) És én még mindig arra vár, hogy.

stimulálása ovuláció
Grow, de nem tört. Még a fasz. Itt kell menni, és látni, hogy ebben az időben. És azután, hogy körülbelül.

Hogyan kell behelyezni kartinku.Pomogite # 33;
Helló # 33; # 33; # 33; ihlette a blog tegnap a leánygyermekek képek # 33; # 33; # 33; ta.

Van egy perced? 14DPO
Lányok, lásd a második vagy látott képzelődöm? Az ötlet már csak 14DPO

Ez az, amit gondolok.
Nem tudom elhinni. Az ovuláció nem tudja, mikor volt. Ma 24 d.ts. Egészen addig, amíg újabb 4 napon havonta.

31 hetes boldogság
Minden hochushek fertőző malchukovye Aaaaaappppphhhchchchiii # 33;

Gratulálok, ikrek # 33;
Te - mama ikrek? Te - boldog anya # 33; Már csak két szagos felsők, két pár kedvenc GLA.

Terhesség és szülés: akkor és most
A legtöbb modern nők nehéz elképzelni sem terhesség és szülés, nem élelmiszer.

Szülést követő időszakban: akkor és most
Elbocsátás után mama és a baba a kórházban, és a nagyszülők, valamint számos rokonok és.