vadászat kabin

Taydon utazás a folyón a halászati ​​célra.

Egy kicsit elolvasása után jelentést a barátok és munkatársak kérdezősködtem arról Taydon, úgy döntünk, hogy megy a párja Dmitrij kimenetet a gyűrű - Saltymakovo - Medvezhka - akár Taydonu - lefelé a folyón. Ulumanda Taydonsky hogy N -. Saltymakovo. Pénteken 08/03/06 munkaidő után 8 halad az út mentén Lenin. Mert Razdolnaya előzni konvoj SUV-ok. Pass referenciapontok a térképen - Leninsk - Kuznetsky, Chusovitin, Borisov és Arsenevo.

A sötétben minden út úgy döntünk, az egyik, hogy jobb, néha vezérli a jelek, mert miután Borisov ment kavics. Megérkeztünk a komp Saltymakovo 2 óra éjszaka. Az utolsó járat a komp 12 és az óra az éjszaka oldalán Saltymakovo. Várjuk. 4 óra gőz felszámolják és átjött a mi oldalunkra. Mivel kiköltözött „ebihal”, és elment a az út szélén. Elérte a komp még nem kell várni, amíg 6:00, amíg elalszik révész. Az ára az átkelés - nehéz terepjárókkal 100 p. személygépkocsik - 45 p. Ez befogadóképessége mintegy 6 autó.
Minden, amit a parton. Minden út - kavicsos út a gödrök és pocsolyák. Attól függően, hogy a hely, különböző lyukakat. Mi vezetett a romos falusi Saltymakovo jelenjen Borovushka. Itt a falu maradványát. Mi át a keskeny rozoga hídon, és kezdődik vidám.
Egy kicsit az úton, mert ez szükséges a horgászni nem csak gondolkodnak a kötélzet és rendelkezések, hanem a vas ló és hám. A városlakó szokatlan látni és érezni a lába alatt és az egész mocsár, amelyen van egy halom, és az ő mély pocsolyák a térd. Meg kell először csizma szonda a pályán, majd át. Meter balra vagy jobbra - az autó elsüllyed a mocsárban. Hogy megmászta a hegyet. Az út az erdőben gerince mentén a hegy. A tetejét pocsolyák jelenik meg újra. Fokozatosan halad az esőben és tovább, pocsolyák mélyebbek, és ezen kívül minden, azok el vannak rejtve a víz alatt vastag kosz, zaryuhavshis ahol lehet ülni sokáig. És itt az első túsz ezeket az utakat. Állj. A medence mellett van „penny”, a hátsó kerekeket rejtett víz elöl a salakon is, az emelkedés a tócsa. Match. Továbbá az autó fenekű úszik egy üveg vodka! Fekvő lapáttal. Az utas belül az alvó, a bokáig vízben. Felmérjük a helyzetet, egy kis ohrenev a képről. A találkozón ott „Mitsubisik”. Megáll. Beszélünk a hiánya pér halat, mert a magas vízállás, a vízszint a folyó, körülbelül egy hosszú útra. Történetük az optimizmus már nem vett - valahol 2 medence a motorháztetőn. Nikróm magad. Ebben g ... nem mi „Surf” még nem ellenőrizte! Ébredjen az utasok, „egy fillért sem”. Arra a kérdésre, a vezető „Mitsubisika” „Tudsz a” utasok „penny” a tőle megszokott szerénységgel választ, mint valami „nem lett volna rossz, ha lehet.” A 02:00-07:00 valószínűleg a környező tájat élvezte bőven! „Kopeika” könnyen felszabadul a fogságból az iszap, és ismét a kavics - agyag úton. De nem bocsátott sokáig. 500 méterre megy, megyünk utánuk. Elhaladunk előre, kövesse a „penny”. Leül újra. Húzta a karjában, rámenős, korchuem autóm akadályozza az út, „penny” vissza csonkja - az autó láncok süllyedő és lebegő agyag - húzta össze a csonkot. És előhúzott egy csonk, és egy autó!

vadászat kabin
Meet. A srácok a Kemerovo - Oleg, Dima és Yura, tavaly ebben az ugyanazt az autót át minden gond nélkül. És ez közbevágott. Eső nem áll meg. Gondolatok az úton vissza, miután a heves esőzések küldött a tudat az úton vissza, vagy legalábbis a faluban. Taydonsky. Minden versenyző kételkedni a helyességét további előrefelé mozgás, hanem úgy dönt, hogy megy az első ilyen a motorháztető pocsolyák. Itt vannak. Gaugeable alján.

Valóban, a mélység a fények. Próbálja átcsúszik. „Surf” a tuningolás indít ebbe az egészbe, növelve méter fröccsenő kút 5 a levegőben, megragadja a kavicsos alján és a levelek lassan. Ur. Tört. Tie kollégák és a motor ki van kapcsolva „penny” (a továbbiakban: a „tengeralattjáró”) a pótkocsi mi lebeg alap mélység, képes megérinteni az alján a kerekeket. A második medence hosszabb - 25 méter „Submarine” vontat hívások egy tócsában, lassan süllyedő szinte üveg „lebeg”, így egy ideig, és akkor is lassan „lebeg”. Az ajtók a szalon vízfolyások! További pocsolyák könnyebb - minden egy térd, és csak fent. „Submarine” mozog függetlenül. Miután tócsák megállítani abban az esetben a biztonsági háló. Magától el! Meglepett egy kereszt „zhulki”. Oleg - a vezetőt „penny” - egy igazi mester meghajtó az úton! További kisebb washouts, híd washouts újra. Ez a villa. A legénység a „tengeralattjáró” hív minket, hogy várjunk vele, és balra fordulunk a folyó felé. „Medvezhka” - a cél, mint kiderült, szinte elérhetetlen. Tapasztalható halászok „UAZ”, mondják, most van, nem megyünk át. Hagyjuk, hogy a következő, kevésbé csapadékos évben! Ez Taydon! Mintegy 12 vagyunk a parton! 36 km telt 6 órán át. Kapunk tábort szemben a csendes eléri.
Túlparton néhány még építettek egy tégla házban. A civilizáció a semmi közepén! Nos mindent, reggeli, összegyűjti felszerelés. Kemerovchane repülôstart. A vonalon, hogy egy parafa úszó alatt a tényleges légy pórázon egy kis mérő ogruzkoy. Azt is célozzák, de nem ogruzki plusz 2 a víz felszínén úszó teli. Upstream tekercs - kemerovchane menni. Megyünk az alábbiakban. Reach nyugodt vízben úszó levelek bajuszát, hogy félek óvatos hal, így néz tekercs, sziklák, uszadék - kútvíz akadályok, maga mögött hagyva egy hullám nyomán. Folytassuk folyó gördülő (víz gyalog). Kapunk fel a csatorna jet. Casting. Aha! A falatot! Egy kicsit több, és légy valaki makacsul próbálta húzza a mélybe. Sima preroll fonás remegés, dobált úszó víz alatt, az izgalom növekszik! Fish egyre közelebb! Grayling. Óvatosan emelje ki a vízből, látom - elég biztos rögzítését. 250-300 gramm. Ez jó! Kezdeni. Ismét dobni - harapás, ott van! Ismét valaki vidám. De az ellenállás kisebb. Umbra centiméter 15. A horgászat szabályai Kemerovo régió umbra, hossza kevesebb, mint 20 cm. Szükséges kiadás. Amit mi csinálunk. Tehát! Krupnyachok (feltételezi krupnyachkom - minden, ami több, mint 20 cm.), Aki fröcskölt egy pár csak a legyek, még rájuk nem reagál. Nibble továbbra is a következő zuhany. Csak szombaton volt 4 (vihar) várakozás után zuhanyozó, megint csúszik a folyó fenekén egy kilométer és fél.
vadászat kabin
Útközben, hogy egy karcsú 4-szürke legyet egy 20 méter! Ott a folyó több ágra szigetekre. Elég sok érdekes helyek parkolási pér. Mi halászott.
Krupnyachok - mint mindig egy-két alkalommal plesnet minden! A legjobb az egészben, hogy vesz egy légy, mint a „tiszavirág életűek”, vagy bármilyen vörösesbarna (például állattenyésztés ott repül a víz felett). Fehér különböző kanyargós is ugrottam, de csak volt a piros - barna. Kids - proshlogodki kalapáló napnyugtáig az összes szín. Visszatérünk a táborba ebédelni. Ebéd után, mi lesz a felső henger. A srácok a Kemerovo már fogott néhány haryuzov 200 gramm, egy mérlegre 400. Általában is, fogott egy kicsit. 2 órával később úgy dönt, hogy visszatér az alsó henger. Rybachy ott napnyugtáig. Krupnyakov tart. Még nem járt ki. Úgy tűnik, a gyakori időjárás változását tükrözi. Mi megy a táborba a száraz dolgokat, vacsora és alvás. Tábortűz kemerovchane beszélt halászó néhány évvel ezelőtt, mint egy csali 1 napon fogtak több Taimen. És ma már spinners, de csak 2 fogtak sügér. Készítmény halak, mint taydona: pisztráng, len, umbra, csuka, sügér és dace.
Poblesnit dönt reggel. De a szakadó eső, a felső folyásánál Taydona reggel, a szemünk előtt, felemelte a vízszint egy negyed méter. Rolls váltak szinte járhatatlan, a víz kissé zavaros. On the fly, és számunkra, és megteszi kemerovchan megszűnt. Ismét vasárnap ebéd előtt tartott 2 eső. Láttuk glissiruyusche-bukórécék! Mögöttük valaki egy kutyát tutajoztak egy gumiszalag. Valószínűleg kacsák versenyzett rajtuk. Hallatszott beszéd siketfajd a szemközti parton, és ropog törött fákat. Lehet, hogy a medve megközelítette a partot.
vadászat kabin
Úgy döntöttünk, hogy menjen haza. Visszafelé a tajga megtett egy lakókocsit az autók. Mentünk 3 autó - "Surf" húzott "UAZ", amely repült razdatka és "Chevrolet Niva-". Körözés másik tócsa két láb mély, a Jeep lecsúszott a bal és nyomja meg a „Uralovskuyu” track, ahol leült a hasára. Driver „Shevrolehi” Mi kihúzta, amiért köszönet a sok!
Átkelés a pocsolyák az ellenkező irányba nehéz volt, mert el kellett mennem egy meredek lejtőn pala. Most a „Surf” húzta minden. Az egész folyamat egy másik technikát eltávolította az összes utas autó. Az ellenkező irányban tartott körülbelül 3 órán át. Folytattuk vontatni a „penny”, hogy a falu, a víz után a nagy esőzések jött pocsolyák. Mi szorosabban markolta, talált szivárog az üzemanyag tartály (talán egy farönk), majd hozta a tolóhajó - a komphoz, majd költözött a saját! Itt egy férfi Taydon!