Nyugodj Krímben babák

Ott voltam valaki, mint nyaralás élmény a baba. Hogy egy ilyen kis carry úton (már mintegy 1500. Km Moszkvából a Krím kiderül), mint az éghajlatváltozás hatásának. Akár fürdött a tengerbe a kis nő. Nos, általában. milyen nehézségek merülhetnek lesben minket egy hasonló utat.

Elvileg. alternatívaként úgy, hogy oda repüljenek. de ez szörnyű elképzelni mennyiségű poggyász 5 fő részére. 3 közülük gyermekek. és képes lesz, hogy húzza az egész csak a férjem. Ezen túlmenően, a gép könnyebb megtalálni a megfelelő és a lakhatás. és a szabad mozgás újra. Várakozás.

Itt a válasz az egyik múmiák látható.

Hatalmas boldogság esett a férjem. amikor kiderült. hogy a baba fog születni a nyáron. mi elsőszülött. Ugyanakkor ezt hír okozott nekünk némi szomorúságérzés - született a nyáron .... Ez azt jelenti,. Egy régóta várt utazás a tenger törlésre kerül. és általában. törölt minden nagy utazás három évig. Us, szerelmesek az utazási és a romantika. ez a kilátás lehangoló.

Először mi is. esett hatása alatt a sztereotípiákat. „A gyermek nem tud lovagolni. kemény. rossz. zavaró, stb „- .. úgy döntöttünk, hogy elhalasztja a tervezett út. Bármit is csinál a gyerekeknek az anya?
Has nőttem. Fokozatosan növelje az ismeretet nevelését és fejlődését a gyermek. A terhesség végén, a nézetek gyermekkel utazó megváltozott az ellenkező irányba. és mi határozottan megoldani - szülni, és menjen el a baba a tengeren. Először is a kedvéért a baba nem volt hajlandó menni valahová. majd. leginkább. neki, úgy döntöttünk, hogy biztosan menni.

Menj az öröm. új tapasztalatokat. és az első helyen - az egészségre.
- úszás után a tengervíz és a napozás. ami néha annyira hiányzik Moszkva - a megelőzés az angolkór. A D-vitamin lehet fenntartani egy egész évre.
- Úszás a tengerben - tökéletes edzés egy újszülött és a testmozgás az immunitás. kiváló gyakorlat és kiváló masszázs.
- Egy kisgyermek és belevetik magukat a tengerbe. de csak akkor, ha nem fél, és ha tudja, hogyan kell csinálni. Ezután a baba, hogy az összes fenti előny néhány - javítja az immunrendszert, akkor felbecsülhetetlen légzőgyakorlatok és kap az első úszásoktatás.
Az utolsó napon a terhesség, én össze a különböző forrásokból származó információkat úszás csecsemők, kommunikált, akik felkeresték az azok az újszülöttek a tengerben. Találkoztam az oktató a gyerekek úszni.

És akkor jött a várva várt pillanat - a születés egy csoda. Miracle nevű Sophia.
Felfegyverkezve elméleti ismeretek kérdésekben grudnichkovogo úszás és eltöltött néhány gyakorlati órák egy oktató az otthoni fürdőben voltunk készen Sophia tenger futamok.
Várakozás apám kiadás, mi a gép repült a Krím-félszigeten. És az első az életében, „kis évforduló” - egy hónap - Sonia ünnepelték a Fekete-tenger partján.
Minden utunk lehet osztani négy szakaszból áll: az érkezés, akklimatizáció, pihenés, cserébe. Befejezését követően minden egyes szakaszában tettük magunk következtetéseit, amelyek végső soron kialakult a saját véleménye a kirándulások csecsemők, de erről bővebben később.

Mivel minden egyes szakaszában a saját érdekükben, kezdjük az első ...
Lánya szenvedett módon egyszerűen - minden alkalommal alszik. Vittem neki „kenguru” vízszintes helyzetbe.
A lányom is olyan apró, hogy sem toll, sem lába nem néz ki „kengurushki” a része sem gondolta volna, hogy egy zsák lóg a mellemen. Minden úgy gondolta, mert minden ellenőrzőpont ellenőrzése az iratok, repülőtéri dolgozók, látta maga előtt a születési anyakönyvi kivonat, értetlen pillantást velünk és kérjen „Hol van a gyerek?” Mire én büszkén kifújja a mellkasán. és az apám azt mondta: „Nincs.” Tanácstalanság azonnal cserélni egy mosolyt kedvesen.
A repülőgép stewardess látták a csodát, azt mondta, hogy az ő hosszú a szolgáltatás az első alkalommal, ha egy ilyen fiatal utas.
És ez a fiatal utast, mint mindenki a vacsora alatt adták az élelmiszer - egy tekercs, túró és növényi keveréket. Ez az étel kiderült, hogy neki. Persze, nem a fogak, amelyek egyébként nem volt ott, és ő szívesen ivott az anyja tejében.
Következtetés: az úton. mint sehol máshol, rájössz szépségét szoptatás - egy pillanatig sem gondol rá, amikor a takarmány a baba. mit, mennyit és milyen bemelegítés. Minden az étel mindig veled - bármikor bármennyi ideális hőmérséklet az első kérésre.
Tehát, az első szakaszban az út - az út, az érkezés helyén - sikeres volt. Azért jöttünk, hogy várnak egy kicsit nyugtalan kapcsolatos nehézségek akklimatizáció a gyermek. De szerencsére a klíma változik az állam a mi lányok nem változott - még mindig elkötelezett különböző kombinációkban a két legfontosabb dolog az életben: evés, alvás.
Ahhoz, hogy a második szakaszban utunk - akklimatizáció - volt még sikeresebb.
Következtetés. Személyes tapasztalat megerősítette a meglévő véleményt. Minél kisebb a gyermek, annál könnyebben akklimatizációs hónap könnyebben alkalmazkodjanak az új helyre, mint éves.

A harmadik szakasz - marad a Krímben - a leghosszabb, a legfontosabb és legérdekesebb szakasza utunk.
Grudnichok, mint tudjuk, ő határozza meg a módot a nap, és én és a szüleim. A lányunk emelt minket reggel hét. A reggelit követően azonnal ment a tengerbe. vacsorára haza, és várta ki a hőt a nap, éjszaka, vagy séta a városban, valaha is találkozott a naplemente a tengerparton - ez volt a napi rutin, és a csecsemők, mint tudjuk, az egyik nap olyan, mint a másik. SOFIN nap Krímben szinte nem különbözik tőle napon Moszkva - egy álom az akarat, kérésére a mellkasát. Csak helyet cserélt. Ha Moszkva Sonya aludt, vagy az ágyban vagy tolószékben, a Krímben, ő aludni a tengerparton egy. aztán a másik. Lullabies én nem énekelni - Sonia édesdeden elaludt, hogy a hang a hullámok és a kiáltása sirályok, tengeri dal jött újszülött lélek kedvükre.
Amik fogunk mindig a strand: Vodicka, egy nagy esernyő, egy csomó pelenka, hogy törölje a baba fürdés után, és fedezze alvás közben.
Még ha úgy dönt, hogy nem dopaivat kisbabáját vizet. Krímben kell csinálni. mert a hő lehet kezdeni a kiszáradás. Minden nap adtam Sonia vizet. és ő szívesen ivott körülbelül 50 gramm. Vissza Moszkvában. Abbahagytam dopaivat baba - az anyatej neki elég volt. enni és inni.

Ahogy azt már mondtam. mellkasi adtam kislánya igény. és követelmények nem mindig esik egybe az én kényelmes helyen. Ezért kellett etetni a sziklás strand. és a mólón. és ezen a területen. és a parkban egy padon. Azt prilovchilis szoptatás akár útközben is. ha a lányom hirtelen volt a vágy, hogy enni az úton a tenger.
Valaki gondol. „Zavaró. kényelmetlen. " Igen. kissé. de mivel az ilyen baj, hogy feladja az utazás a tenger nem éri meg, mert az összes kifizetett ki szépen, és úgy tűnik, olyan kicsi összehasonlítva az öröm és pillanatok abszolút boldogság, hogy azt tapasztalja, hogy a baba a tenger karok, ahol végtelen tenger kék, zaj a hullámok, az illata a szél, és a hang egy kis szív - minden beszél a jelenlegi, az örök. Ha adsz a baba egy elhagyatott tengerparton. hallgatta a dalokat a tenger, úgy érzi, mint Madonna.
Elhagyatott tengerparton, persze, egy ideális hely egy nyaraláshoz csecsemők. Szerencsénk volt - találtunk egy tengerparti külvárosában Feodosia és elindult csak rá. Messze van, de a lányom szereti, hogy ő nyugodtan és búvárkodni, és a gyakorlatok nem ijesztgetni békés turisták turisták rendhagyó viselkedését.

Ügyek a tengerpart közelében a Sophia sokan voltak: aludni, hogy ezt a dinamikus torna anya, úszás, merülés, ugrás a vízben. napozni, enni és felengedésével az anya fürdeni ismét aludni negyven percen át apa felügyelete alatt. Aztán felébredek, hogy nem az apám torna, úszás és búvárkodás velük, napozzon, akkor hadd úszni, és a legtöbb enni és aludni alatt anyám oldalra. Aztán felébredek, és ismételje meg újra ....
Azon a napon, a lányom és én 1-3 futamot 5 - 10 percen - minden attól függ az időjárástól, a hullám magassága és fontos, hogy kedve van. Fontos, hogy közben minden ülés jó hangulatban, és a baba. és a szülők, akkor az előnyök minden gyakorlat megháromszorozódik. Úszni maga a rendszeres testmozgás a vízben. aki megmutatta nekünk az oktató Moszkvában. és hogy mi volt otthon a fürdőben: vezetékek, ugrálás, pronyrivaniya.
A nyílt nap a gyermek, akkor nem volt több, mint 5-7 percig egy időben, majd elrejtette egy napernyő alatt, vagy viselte fény robbant bomba. De ezek perc elég volt, hogy a lányom vált a csokoládé.

Egy hónappal később, visszatértünk Moszkvába a csokoládé Sonia. Visszafelé szenvedett könnyű akklimatizáció észrevétlen maradt vissza.
Következtetés: utazás a csecsemők az egészségre!
Ha van egy nagy vágy, hogy valahol, és ha biztos abban, hogy az utazás és egészségesebb a gyermek és az egész család, akkor biztosan útnak - nem kell látni a gyermek akadályát annak, hogy tervek és álmok.
És ki mondta, hogy a gyermek utazik nehéz. zavaró. ő valószínűleg igazolja a vonakodás és képtelen megbirkózni a kis házimunkát, és látni rajtuk keresztül az igazi szépség az élet.
Moszkva Sofyushka visszatért érett, egészségesebb és természetesen nagyon boldog. Honnan tudom? Igen, mert boldogok voltunk. szülei. Valóban. ha azt akarjuk, hogy a gyerekek boldog legyen, mindent megtenni annak érdekében, hogy boldog legyen magunkat.

Szülés utáni depresszió? Valami, amit hallottam róla, sőt, a szülés után, mentem a tengerbe. talán eljön, de nem érte el nekem otthon.
Amikor a barátai azt mondják: „Nos, te merész. Csecsemőktől a tengerbe. „Mi így válaszolt:” Van, hogy merész állni unalmas, esős Moszkva nyáron, és a mi minden nap Sonyushke mosolygott krími nap „!