Horvátország - utazás jelentés Umag (Umag)

Az első nap volt jellemző folyamatosan egymást követő negatív érzelmek. A busz a repülőtér zsúfolásig megtelt, a légkondicionáló dolgozott undorító kis síró gyerek, felnőtt (miután a repülést és libations) hangosan fejezte ki az érzelmeiket. Út a 60 km volt több, mint 2 óra - érkezés az összes szálloda fokozatos csapadék érkezett többi polgár.

A recepciónál, megtudtam, hogy Horvátország beszélnek 4 nyelven: horvát, német, olasz és poshelnafig (angol nem látott közelről). Szállítása személyes tárgyait, hogy a szoba nem volt biztosított, és meg kellett tolni az összes fővonalakon is (600 méter a hő ...). Szoba számokat írt egy bungalow az ajtó mellett, s még mindig keresni a lakások, még a jelenlétében komplex által kibocsátott kártyák minket.
Miután rendezni, azonnal rohant a strand naturisták, ami tényleg nagyon közel van, sokkal közelebb, mint textil. Ez már kb 7:00. A tenger tett rám, csak lehangoló - kisebb, mint a Balti-tenger, a homokos alján (homok öntjük a kényelem gyermekes családok), füves és nagyon zavaros víz - ennek eredményeként a napi fürdést napozást. Röviden, mint egy - a lerészegedés a bánat, hogy sikeresen volt, és találkozott barátainkkal ....

Horvátország - utazás jelentés Umag (Umag)

Másnap reggel elmentem a strand fiával. Feleség tartózkodott a szobában, hogy irányítsa a turisták és a rend. Reggel a parton volt nem is olyan rossz - nagyon szép, kényelmes és csendes. Víz reggel tiszta volt, volt egy sört egy étteremben, és sóhajtott megkönnyebbülten -, de az élet egyre jobb. Azonnal húzta, hogy vizsgálja meg a félsziget egyes romok (római erőd). És akkor mi van a teljes: szemben a fő strand itt Beach - szilárd sziklák és kövek. Amikor megpróbál úszni, én először szöktek és a tőke megtörte a térdét, és Kinder kagyló a sziklákon szakadt lábát. Valahogy sántikált a szobákhoz.
Másnap elmentünk a strand három és kiderült, hogy a strand egy díj - 20 kuna felnőtteknek. (A részleteket: 1 Kuna megközelítőleg egyenlő 5 rubelt). Fogd a pénzt a megközelítések a part 9-től 17 De mi orosz nép - talált egy lyukat a kerítésen a teniszpályák. Keresztül lyuk vezetett kitaposott ösvény, még az út és az út. És így találtam az első megtakarítás a cikket (lásd. Fejléc). Elvileg, ha elhagytuk előtt 9-00 lehetett menni, és egy akadályt. Tulajdonképpen, mi ment a strand reggel (körülbelül 12) és este (17-20). Így fizet nekünk már nem volt.

A harmadik napon történt velünk utolsó komoly baj: felesége úszott a patak, és van, hogy feküdjön a part menti sziklák. Térdig vízben, énekelni a nap. A sziklák a víz alatt élő kis kolónia mérgező tengeri rózsák, és ennek eredményeként - Súlyos égési sérülést és hólyagok a térdén. Elsősegély, ahogy lehetett volna egy kislány az étteremben - egy rongyot, ecet és jégtakaró. Röviden - megszökött a rémület ...
Ezen, a bajok felett, és elkezdte a teljes körű vakáció. Minden héten költött a strandtól, és tan esti összejövetelek a barátokkal. Vacsora után, a fiam és én elmentünk a medencében.

Horvátország - utazás jelentés Umag (Umag)
Ő jön ki egy óra és fél a többi gyerek a pancsoló, és késett a bárban és a sör könyv. Miután úszott a 2 órás hajókirándulás egy pohár alja (felnőttek - 80 kn, gyermek - 40 kN). Azok számára, akik már Egyiptom, és már diving - pénz kárba. Napfény a hajón, és abszolút takarékos víz alatti világ.

Evett vagy a szobában (konyha, hűtőszekrény, edények), vagy az éttermekben. Amit én szeretnék megjegyezni: horvát konyha - nem csemege. Standard minden iskola meghatározott ételeket. Az árak mindenhol ugyanolyan magas (ebéd vagy vacsora a három nélkül sallang - 200-250 kN). Vásárolt termékeket a kisbolt üzemel. A számok a árcédulák - 1,5-szer alacsonyabb, mint Moszkva, csak ne felejtsd el kell szorozni 5. Például: egy vekni kenyér 8 kN, 17 kN Marlboro cigaretta, sör 7-9 kN, bor 15-60 kn. Mi tetszett - horvát nyelv valóban hasonlít az orosz.
A harmadik napon beszélgettem szabadon a pincérek és az eladók keveréke orosz és horvát. Horvátok általában nagyon meleg turisták próbálják a nyelvüket. Általános szabály, hogy a végén az étkezés előtt hozza a számlát, amit ajánlottak (a szív), hogy egy italt a ház vagy a helyi Grapov shlivovitsy.

Mintegy szomorú nem fogok. Amint azt már - a 4. nap pihenés ustakanilsya és mentem vissza a normális kerékvágásba. A 8. napon, mentünk a vétel vadonatúj Opel Corsa (kb 60 $ per nap), és elkezdte az utunkat Horvátországban. Autó rendelhető Umag iroda Vetura (ajánljuk).
Ugyanezen a napon, vezette szinte az egész part Isztria Rovinj és vissza. Miután Porec nem úsznak a naturista kemping Istra. Ez jellemző a gyalogos, hogy nézze meg - 15 kuna személyenként, egy autó hívás - csak 20 kuna, hagyjuk, hogy legalább 10 ember lesz ... (freebie ...).
Itt van ez, barátaim, láttuk a jelen Adria .... Nem homok, mélység azonnal elindul a parttól, átlátszó víz, a víz alatt - egész és törött amfora és más ókor, mint a kő horgász súlyokhoz, stb .... Beauty ... A finom Kinder először itt úszott egyedül.

Horvátország - utazás jelentés Umag (Umag)

Útközben a híres Rovinj mentünk Lim-csatorna és ott megállt vacsorázni egy két Marine éttermekben. Megálltunk kifejezetten mert ajánljuk még Moszkva (Naturvey). Őszinte leszek - nem bántam meg. Hoztam a feleségem egy luxus halétel két - körülbelül akkora polstola.

... evett. Öntöttem mindezt luxus fehérbort és továbblépett. Apropó bor, és az a fajta vezetés. Akkor inni; usmert természetesen nem, de lehetséges. Beszéltem erről a helyi - megerősítik. És ha hirtelen megáll (uh, egyszer láttam a helyi rendőr), a turisták mindig megjelent.

A következő napon, mentünk, hogy a Plitvicei tavak. Távolság Umaga - 280 km. Soha nem gondoltam volna, hogy ez lesz, mint 6:00 ... Plitvicei egy kicsit mély Horvátországban, és szükség van, hogy ott a fantasztikus hágókon a szalagokat. keskeny utakon, SSB, de jó lefedettség. Megértem, hogy hová mész (egy autópályán vagy országúton) gyakorlatilag lehetetlen - szűken mindenhol. Röviden, megérkeztünk Plitvicei vacsorára. A turisták - Prorva emberek. Nos, találtam egy angol nyelvű útmutató az osztály az információ, de jó lenne - csak a baj. Mondani, hogy hol lehet parkolni a szálloda (az éjszaka három - 100 euró), eladta nekünk (bankkártyával), jegyek (235 kuna), és elmagyarázta nekünk, hogy ami van és ami kell keresni. (Valójában egy freebie: nem kell vásárolni jegyet - még senki sem ellenőrzések nem kell rendezni a szállodában - a bejáratnál, hogy a tavak jön egy csomó lakások áron jóval alacsonyabb ..) Helyek Plitvice, persze, őrült szép. Szánj időt, hogy a kép az én album. Minden kirándulások gyalog. A pálya körül a navigáláshoz. Túra vett 4-4,5 órán át tőlünk. Ez kell látni.

Horvátország - utazás jelentés Umag (Umag)

Miután tölti az éjszakát a szállodában, elindultunk a visszaúton. Útközben megállt a Krk-szigetre. Figyelemre méltó hely, ajánlom egy pillantást.

Ha megszámoljuk az utazási költség (autó - $ 180, a benzin - $ 50), és összehasonlítjuk a pénz, akkor töltöttem volna fizetni a szükséges kirándulások megtakarításokat értünk US $ 300-400. Nos, van egy csomó benyomások - nem vonható kétségbe ....

A következő évben ismét utazást tervez Horvátországban, de a Dubrovnik területen. Ha hirtelen hajlandóak csatlakozni hozzánk - megengedett. Umag valahogy nem akar, bár elvileg a többit már kialakult csodálatos.

Mit szeretne tőled, kedves kollégák. Kérem, ha van olyan, ahol bármilyen freebie, így kellemes a szíve orosz turisták.