Ahogy mentünk Fuyuan. Shoping: D

Fuyuan - mezőváros. Kabarovszkban sok utazási irodák értékesítési utak a boltba túrák Fuyuan. Mehetsz pomogaykoy - azaz A 3 kg Kínából hozhat poggyász + 47 kg a többiek, de menj szabadon (maximum 500 RB), lehet kapni a teljes jegyet, ami olcsó. Mentünk pomogaykami, 6 kg volt teljes. És hogyan juthatunk el oda lehet 40 perc és 3 óra - minden attól függ, a hajót.

A nap folyamán, vasárnap, mindannyian összegyűltek a folyó állomás, telt szokások és felszállt a hajóra. Mielőtt belevágnánk, van egy másik három órát ült. Áthelyezve még.

Ahogy mentünk Fuyuan

Az emberek - a sajtó, a bizalom - a tömeg. Tehát ne várjon, hogy Kínában hamarosan. Szerint a pletykák, üzletek vannak nyitva tart 2-3 éjszaka. Reméljük, hogy jöjjön vissza, legalább 19:00. A: mindaddig, amíg úszott szokások telt el, de a hotel állandó - idő 23:00. Fáradtak vagyunk, de örülök, hogy Kínában.

Azt kell mondanom, a szálloda jó volt. Várható, hogy rosszabb lesz, és akkor és az euró műanyag ablakok és LCD TV

És karácsonyfa a hallban ... WTF. O_o

Ahogy mentünk Fuyuan

Körülnézett, leültünk egy kicsit, és elment sétálni.

Az első butik vásárolt farmer Szergej. Legközelebb nagyobb szerencsével, így forgalmazott első tétova, de ő már tudta én este másnap, mi mit és mennyit)) Bárhová mentünk, átvettük a kínaiak. Még volt egy kis időt a koreai nő.

Az egész város a boltokban. Minden lépésnél áruházak, üzletek, sátrak - ez egyszerűen egy paradicsom a kényszeres)

Barátkozz a tulajdonos egy étterem, lefényképeztem vele, és másnap ennek a fényképnek Max (tulajdonos) a falra akasztott mellett további képeket gyakori látogatók. Nagyon szép volt.

Általában vásárolt minden, ami szükséges volt, és nem szükséges, nézd meg Kínában, a kínai emberek otthon. Őszintén szólva, ellentmondásos megjelenítést. Valami hasonló, de valami nem túl sok. Nem sok, talán a hiúság. Nem szeretem felhajtás, nem szeretem, ha egy csomó ember, én nem csak bosszantó - Fáradt vagyok. E két nap alatt, nagyon fáradt voltam. Tetszett a kedvesség és a vendéglátás. Vannak, persze, dühös és vad kínai, de a legtöbbjük aranyos. Ugyanakkor a kínai -. A komplexum mentalitás a nép és a „nehéz” Egyszerű ember nem értik.