Etetés baba nyaralni - felhasználói Svetlana (Avon) (sweetcool) aktív a közösség

Svetlana, egy hónappal ezelőtt pihenésre Turtsii.Pervye 3-4 napon szokatlan és átgondolatlan szervezet életünk viszonylag haotichnoy.Rebonok Ő nem akar ülni a széken, nem ad csendben enni, és így akart ülni csendben egy csésze kávé reggel és csak pihenni .A végén, azt személyesen szervezte az életét, hogy: amíg anyám elment reggelit költöttünk minden gig.protsedury, anélkül, hogy elhagyná a szobát, én feloszlatta a kása ásványvíz gáz nélkül (üveg mindig a meleg szobahőmérsékleten), és táplált gyermekre amíg Babush ka befejezi a kávéját, jöttünk be az ebédlőbe, gyorsan megetette a tojás és joghurt, ha ő nem volt hajlandó, a nagymama vette, és elment sétálni, vagy a parkra vagy a tengerre, és én nyugodtan ela.Na Most van ebéd és vacsora, a nagymama eszik először, én idő táplálja a babát leves, krumplipüré, hal, stb (Elég cefre egy villával) veszi .Babushka gyermek th csendesen em.Esli szeszélyes lányom, én

szerzett egy csésze, és utal a szobába, hogy táplálja a szobában egy kis pozzhe.Butilirovannaya ásványvíz mindig az ebédlőben minden nap, akkor tegyen meg minden amit akar, és amikor csak akar. Bögre vozmite.Ya most nem tudta, nem vette, de aztán megvette a lány, a gyermek, amely, nos, nem akar enni, mit banochnoe.A tégelyek hő? Ha szélsőséges esetben ez lehet egy tálba az ebédlőben, hogy öntsünk forró vizet, és melegítsük a chamym jar.

repültünk Törökország doche volt az az év, reggel mindig ivott Nutrilon 3, ez magával egy kis teáskanna, Mr.

Leray nem volt, és az összes többi alkalommal eszik velem a etetőszéket az étteremben. Vitt magával zabkása Heinz, de docha még nem.

Az első látogatás 1.3, Görögországba utazott. A reggeli, megyünk az étterem mindig magukkal zabkása - ők etették zabkása + próbált közös asztal, joghurt és a túró. Ebédre volt a gyermekek leves (főztünk kérésre zöldség + hús), vittek egy turmixgép és etetni a gyerekeket a szobában, mivel a mező az étterem délután gyerekek nem elaludni. Délután azonos joghurtok és túró (reggel vették a reggeli és tedd a hűtőbe a szobában) + gyümölcs. Vacsorára megyünk egy étterembe - ha a gyermek nem eszik, mi van ott, majd a szobában voltak táplált kása.

Az étterem egy gyereksarok mikrohullámú sütő és turmixgép. Tehát mi lehetne egy turmixgép, és nem hoz.

És mi van a hotel, van egy gyerek asztal? Reggeli lehet a szálloda éttermében, ha mozgó zabkása, és mindig van meleg víz és a meleg tej, valamint a főtt gabona (zabpehely, rizs). Tegye meg a szükséges ágynemű etetőszéket, szalvéták, de nem ismert, hogyan kell mosni a székek. És most nézd meg magad már, hogy párolt zöldség, húsos, tészta, hús és turmixgép üvegeket én választottam volna, biztos, hogy jól jön. Mintegy zselés lehet a szállodában (tej, joghurt és lekvár), és az üzletekben.