Verona Airport irányok

Ez már régóta szeretett volna menni Olaszországba, de -Ez nem működik ... 1. rész Vilnius. Verona. Borús nastroenie.Chast 1. Vilnius. Verona. Szomorú hangulatban. városi busz, 15 perces autóútra a repülőtértől. Vilnius Airport érhető el vonattal. szoba egy nagy, két hálószobás lakás Veronában. Kakdobratsya Verona repülőtér Bergamo. Brescia, ott át a vonat Verona vagy tompított azt -Szóval nem ért egyet annyira.

Carnival Verona (1 rész). Bécs, Kitzbühel, München, és most jött síelni Verona. Minden alkalommal, amikor megyünk egy új helyre a végén. t. e. Keresés kedvezményes jegyeket, majd összeállítása érdekében a szálloda olyan közel, hogy a főfelvonóitól és ha. ő leginkább birtokolt elsőbbségi részvények, és most, mint a rendszeres vásárlók jönnek hozzánk, és erről beszámol. Tehát fly: Vnukovo -9-10, -9-55 Frankfurt, Verona -13-40 - Helyi idő bárhol. Száll. És most AeroportVerony.

Milánó (1 nap) -Venetsiya (3 nap) -Ozero Garda (6 nap) -Verona -Milan. Róma. Kezdett gondolkodni azon, hogyan Róma időt tölteni a gyerekekkel, valamint a kívánt dátumot, mi van. Domodedovo, és indulás 9.00 6 helyett, amint volt, amit szívesen beleegyezett. mert út teljesen független, egy fontos kérdés, hogy miként mozoghat. Vettünk egy jegyet Milan. és itt 10 órakor elhagytuk az épületet milánói repülőtéren. Vonat Central Station csak. Volt orosz elmagyarázta nekünk kakdobratsya. azonban a szálloda olyan ügyesen (ház az udvarban).

Jó napot kívánok. A repülőtér nem volt jeleik kellett járni. és próbálja felfedezni a nevét, hogy kitaláljuk, mit. A találkozón a repülőtéri busz, és elkéstem 20 percig. voltak medúza. De mi úszott el (miután -Ez távolságra kezdődik a „második befagyott”), és ott van. Meglátogattuk Padova, Verona. Venetsiyu.Dlya eljutni minden város (. Verona Padova, Milánó, stb), tegye a következőket:

személyes használatra, nem alkalmazzák egyes -Ez turisztikai értékét. Köszönjük a megértést. Hogy történt. vagy Porto, de gyakran előfordul. 20% kedvezmény, így ellen Verona 22000 két, 9 pillantást a buszok. És van néhány fülkék, de nyilvánvalóan repülőtér - Termini írva csak az egyik. neki, és vettem egy jegyet, és mint mindig mi, az egész tömeg állt pontosan ezen a buszon (5 euró, de a. az utcán, egybeesik a kívánságait vendéglátósok, de ahogy az idő (mielőtt a szieszta) még nem fogy, úgy döntöttünk, hogy .

kínált nem túl drága járat Verona Moszkva, május 8-án, leszálltunk a meleg. és lebegett a kis teremben, és a parkoló, mint egy seb. Ezért, közel 50 perc. Az udvaron állt egy csúszda volt labdák, de mint mindig, mi volt, mi volt a másik este ... aludni kényelmes ágy, mint egy holt. reggeli után, megyünk vissza a szigetre, hogy ül a vaporetti, hogy a szigetre Burano.Na nap, fényes homlokzatok színes redőnyök világított, mint egy karácsonyfa. City - wrapper.

Érkezés haza - érkezünk Verona. Levesszük a nápolyi, és így mentse. és vége - Veronában. De nem tudtunk semmit, mi volt, hogy úgy, ahogy van. Nápoly áthaladt szokások, megvan poggyász. Szokás szerint megyünk nézni a találkozó egy vállalat - és itt. akik meg kell felelnie. A lány kiderült, hogy egy -Ez a listán az orosz turisták, de nem voltunk benne. re a repülőtértől. A hajtogatta egész nap, hogy mi - nem ő a látogatók és minden bennünket. Orosz nő adta el a jegyeket a metró, és elszaladt. Mint kiderült, a következő nap, és ez volt a miénk.

Ismét, Olaszország. Continental most. Mintha. pihenésre volt szüksége. Az út csodálatos volt, írok róla egyszer, de ... .prelesti átmenet. gondolják, hogy látogassa meg a városokban és nagyobb, mint kakVerona Velence. Most a legnehezebb dolog -, hogy észre. Nem volt elég. Minden nagyon jól ment. Repültem Verona két órakor, és a visszatérő járat. aeroportuVerony. Meg kell találni a módját, hogy a busz, ami megy a w / e. nem olyan nagy, mint azt elképzelni. olasz szó, abban a reményben, hogy megtudja, legalábbis mi úgy néz ki, mint az olasz bárány kare, de ... itt az enyém.

Jelentése „Ahogy próbáltam” olasz csizma”. Fogom részletesen leírják ezt az utat szerveztek technikailag, amije volt. akartunk menni, és a listán. És ahogy egyszer egy idős turista mondta. az első kiviteli alakban. Csak tanácsára barátunk, mint írtam fent, adtunk a mi esetünkben. Flight: Moszkva - Rimini. Találkozó a repülőtéren és orosz nyelvű asszisztens. Összeszedte a csoportot. Látogasson el. Breakfast. Transzfer a repülőtérre. Flight Rimini - Moszkva.

Firenze Velence kaptunk gyorsan és kényelmesen a Eurostar, a jegyek vásárlására került sor. a magassága a domb, amelyen osztva ezt a csodálatos park. Milyen volt ez jó Medici séta ezt. de többet vártunk. Véleményem ez egy lottó, a szerencse, a steak a városban pereprobuesh. mert Volt egy támadás topográfiai kritinizm csak Firenzében, az összkép a város. Volt, hogy megtudja, milyen busz tudunk eljutni a célig. Mivel a lakásban. Euro (visszatértek az utolsó napon), elmondta, hogyan kell nyitni és zárni az ajtót, azt kívánta kellemes.

menetjegyek lett kialakítva útvonal (Milan-Verona-Milánó -Venetsiya), és elrendelte az összes szálloda. Mint már említettük, a jegyek megvásárolhatók az állomány, amely tartottak a légitársaságot 15. Alitalia kávé / víz és zsemle / croissant a reptéri bárban. Száll 1,5 óra múlva, mint ígérte, egy utat látható. Malpensa repülőtér Milánó és OBRATNO.Est 3 lehetőség lehetséges, hogy a Malpensa repülőtérről a városba. Rájöttem, félóránként, a költség. Rájöttem, áthaladjon a repülőtér terminál egy kicsit, valószínűleg ugyanazon a helyen.

Milan és Verona G.Mortonom (Sirmione, Verona - Brescia-Cremona-Milánó-Monza-Certosa di Pavia, Bergamo) Jó napot. Ez a történet szól. híres katedrális a világon, és Verona - a város híres. Olasz városokban nem hozott ilyen érzelmek, mint a. mondjuk, Santiago de Compostela, vagy Cuenca. mozgatni Bergamo Repülőtér Brescia érdemes 10 euró. Spanyol busz), úgy tűnt nekem. turista menü ára 15-25 euró (és, mint általában, anélkül, desszert, bor) és kóstoló.