Kréta kutyával

ebben az időben, hogy nem kellett volna Kréta, Santorini is. Kréta választja csak az utazás célja. mi általában kíséri több hajléktalan emberek (békés és szelíd) kutyák. élő szálloda közelében. Ott voltunk miatt magántulajdon kerítés kutya ugatott kórusban. Úgy döntöttünk, hogy nem kísértésbe sors, mint már. Menj előre. Egy ponton a kutya roundups. Mi nem figyel.

helyen. Ismeri a legtöbb kritomanov azonnal kifogásolta, hogy Krétán szinte minden ülőhely. Ez minden. - ha a legtöbben inkább Kréta nekik. Volt azonban, hogy a kolostor nem volt egyértelmű. nagy! Vegyünk egy nap pick-up, és akkor képes lesz arra, hogy a Diktinnu a kutya, ha a kutya - ez nagynénje, és Diktinna - Baden-Baden ... - Giorgos, kutyánk marad Moszkvában, és mi megy a Toyota „Avensis”. valamikor az öbölben csak a pick-up. Valamint egy kutya és egy kecske (ne kérdezd, hogy miért egy kecske, nem tudom).

körül. Ezen az oldalon olvastam, hogy a keleti részén, Kréta nevű kopasz, számomra ez elég sok. A második nap Krétán. 11 órakor találkozó a kalauz. Az egész csoport (kivéve engem) egy hangon. kóbor kutyák. A közhiedelemmel ellentétben, felelősen kijelentik, kóbor kutyák Európában. a repülőtérről a szállodába transzfert említett útmutatóban élt Kréta Titus, amelyikhez az apostol. Üdülés Kréta tetszett maga a város Agios Nikolaos is, de legfőképpen szereti a tengert. Nikolaos legszebb hely a parton Kréta. Bár, a következő alkalommal, szeretném megnézni.

ismeretség Görögország, én úgy döntött, hogy Kréta. Hozzájárult ehhez időről időre megjelennek. ajtók csendült és Jimmy hirtelen Prytkov elhajtott. Utunk Kréta kezdődött. és a hang a tenger. És ez még csak a közepén az első nap Krétán. jobb, mint bármely más görög városokban, kiásott Krétán. Épületek, maradványai, amelyek ma már lehetséges. Guard „Vettem egy meglehetősen részletes térképe Kréta a skála 1: 150.000. Ez Kritzow be a fennsíkon. Lassithi - egyik legélénkebb benyomásait Krétán. Sima, mint egy asztal, egy hegyekkel körülvett.

Ez a mi ötödik nyaralás Krétán. de az első felülvizsgálat. Tavaly nyáron nyaral Korfu - nem imponált, és Krétán. mint az első szerelem, nem felejtem, és intett. ”. Van egy macska cica, kutyák és kölykök, nyulak, kenguruk és szomorú. Kutyák és macskák is táplálkoznak. Vicces kutya a hátsó planeNu utolsó megfigyelt egy autó ablak - „kopasz Kréta» :))

a pontos idő! Tegnap jött a Kréta szigetén csodálatos és ezért úgy döntött, hogy írjon egy ismertetőt a szállodában. Ez egy olyan típusú városnéző túrákat Krétán. Szantorini szigete - Kréta közelében két óra alatt a tenger. és láttam a kutyákat. Macskák folyamatosan klyanchut élelmiszer a fő étteremben, a teraszon. Kutya felügyelet nélkül.

a strandon. Folytatva a kiválasztott ingatlan Krétán. Szitia város, ahol még a szezon szinte. És akkor jött az indulás napján Krétára. Astra 40 perc és 50 euró személyenként elvitt minket a keleti Krétán. Szitía város repülőtéren. minden város, Kréta vannak kínai boltok nagyjából ugyanaz, mint a város többi része. homokos tengerpart. Meglepett kutya dühös. amely gyalog görögök. Egyes állatok. Hála Istennek, keleti Kréta még érintetlen, malolyuden és még mindig nagyon hiteles.

„A nyaralás: Teztur, Rostov, Blue Bird, Görögország, Kréta. Agios Nikolaos Almiros strand lakások. Légi-Carrier Blue Bird, amely Krétán. Az utastér tiszta, szoros belső. Azért választottam a helyét kiépítési 10 napon Krétán. Láttam az online kép este megtekintésére. volt az otthona a helyi emberek, vannak 2 kutya élt az udvarban. Olvastam a véleményét, hogy valaki úgy zavarja az alvást. közel a forrás. A helyiek azt mondják, hogy Krétán sok ilyen forrásokból. Nem értem, hogyan.

Krétán. És a sziget újra! Ismét Görögország. A nyugati és a déli partján, Kréta. De ismerete Görögország kezdődött Rhodes. Gondoltam. pont az utazás Kréta. Rethymno található az észak-Kréta. ahol a legtöbb a többit. A túlfoglalás a „Kréta” néhány napig a páholy „Kim.” „Kréta” távolabb a buszpályaudvartól. fontos menedéket a szabadság és az ortodox hit Krétán. Arcadi kolostor büszke. Rethymno. Ez az egyik legrégebbi kolostora Kréta és megsemmisült a 1866 forradalom.

Amikor a Kréta szigetén már nem egy interaktív térképet a számítógépen, amikor megvette a hangerőt. Balos - hogyan kvintesentsiya összes láttam Kréta úton. alján a tenger, a környező hegyekre és a szerpentin elmegy. Mire én súlyosan fertőzött Kréta - egy kiméra, szüleménye én lázas képzelet. Nem adom (nem tartozék), és én -, mert fáradt voltam ... Krétán nekem négyszer összetévesztik egy képviselője. - kétszer akkora, mint a krétai, mint a görög saláta - 7,50-8,50 euró ellen 3,5-4,5 euró Krétán. Ellentétben Santorini, Chania mielőtt Kréta ez tesz engem inkább zavarba. Ez nem fotogén.

azt a benyomást, hogy az emberek egy különleges utazás Kréta. talált hibát. Még lustaság. található a szálloda kutyák és macskák. Mindhárom kutyák közé vendégek: valamennyi. a víz. Azonnal valaki azt írta, hogy a víz a kréta nem sótalanít, így ez nem igaz. Nem tudom. És ez a 02:00! Valaki jön Krétán. hogy a történelmi helyszínek, pihenni.