Az utazás az élet

A levegő az új sorozat „American Diary” - egy könyv a benyomások, amelyek alapján a férjem valós időben utunk során egész Amerikában módban. Az utolsó rész, emlékszem, mint az a tény, hogy költöztünk Boston Rochester, ahol laktunk egy aranyos pár amerikai idősek (ház airbnb talált a szolgáltatás révén. Még egyszer azt mondta nekem, hogy hogyan kell használni).

Reggel voltunk egy pazar reggeli pogácsa, lekvár, sajt, gabonafélék, gyümölcsök. Őszintén nem számíthat, mint az ár ($ 49 éjszaka) nem tartalmazza. De az étvágy volt egy jó, így ettünk elég szűk.

House és a terület annyira szerettük (Nekem különösen tetszett a padló bambusz a szobánkban, hogy Olga azonban megvádolt rossz ízű), szinte azonnal úgy döntött, hogy felfüggeszti Jim Cathy, hogy még egy éjszakát. Ezen túlmenően, a rossz időjárás volt ütemezve élnek egy sátorban nem volt nagyon kényelmes, és olcsóbb lakhatás, de még mindig egy minőségi megtalálni szinte lehetetlen feladat.

Amerikai Egyesült Államok - az ország nem olcsó, mind az életben és az utazás. Amint azt már említettük, hogy több mint két hónapon keresztül közlekedő Amerika nekünk kerülni az ár egy új autó (bár a hazai termelés :)). Ugyanakkor nem voltunk egy nagy út - gyakran töltötte az éjszakát kemping helyett szállodák, ritkán ment éttermek és minden alkalmat megragadott, hogy pénzt takarítson meg. Arról szól, hogyan kell menteni Amerikában, és ma én megmondom.

Az utazás az élet

Élvezni az életet, és utazni, nem kell egy csomó pénzt. Csak meg kell alávetik magukat ezen láma :)

Tipp One: megy az Egyesült Államokban találkozásánál az évszakok

Sokan azt tanácsolják, hogy utazni off-szezon, de nekem úgy tűnik, nem túl jó. Először is, azt kockáztatja, hogy a természeti látványosságok, mint nem az, amit te (télen hó, őszi levelek, stb.) Másodszor, sok helyen lehet egyszerűen leállt - például télen a Yellowstone dolgozó pár bejegyzés, és a park maga nem néz ki olyan finom, mint nyáron (olvasta a cikket „Yellowstone - a legmenőbb az amerikai Nemzeti Park: fotók, kérdések és hasznos információk „). Harmadszor, a hideg évszakban lesz kénytelen maradni szállodák és panziók, mert a sátor túl hideg. De a használatát sátrak és kemping - ez egy nagyszerű módja annak, hogy mentse!

Az utazás az élet

Elhagyatott strandok Cape Cod (disclaimer - mert sooo cool :))

Először is, a gyors internet

Őszintén szólva, nem igazán értem ezeket a számokat, de Moszkvában az arány tizenötször kevesebb :)

Másodszor, az otthoni

Végén a második tél, akkor hirtelen vásárolt egy házat Thaiföldön. Azóta több hónapig, azt, hogy tervei bútorok elrendezése Illustrator, vegye fel a bútorok a bolt, és gyűjtsük össze inspiráló mudbordy dekorációval. És a horror, mint szeretném kapcsolni ezeket a terveket a virtuális igazi szép, kényelmes és berendezett igényeinknek házat.

Az utazás az élet

Nyugtató vízesés képet magára a figyelmet :)

Ez a blog most már teljes mértékben elkötelezett az utazás, utazás, benyomások, gyönyörű képek és történetek a helyeken jártunk, meglátogatjuk, és mi fog látogatni :) És a többi blogbejegyzések a különböző aspektusait a szabad, szórakoztató, és az életminőséget.