Montenegróban, a gép 1

ideje, hogy beszéljen a vezető csak mi Montenegró zöld országban, és ez még mindig egyenesen rohan. sikertelen - Budva vár ránk, hogy autót bérelni. kis- és fürge Chevrolet Spark. Bevallom ezt. Összességében kört Montenegro könnyű és kellemes, a legtöbb utak nagyon szép, különösen. Az egykori fővárosa Montenegró található a tengerszint feletti magasság 670 méter tengerszint feletti magasságban, így oda. Virpazar is szervez kirándulásokat, stb de úgy döntöttünk, hogy menjen végig a tó autóval. a mauzóleum Petar II Petrovic Njegos, kultuszfigurává Montenegróban. Prince, ha az ország uralkodó ...

támogatja csak az autó. OK. További riasztónak tartja, hogy az autó hozta egy kicsit megtört.

09.13.12 Zuev Alexey

Montenegróban. vakáció, ezért úgy döntöttünk, hogy menjen a titokzatos Montenegróban. Miért van a „titokzatos”? Igen, mert én beszélek. Legolcsóbb hely. Ja, elfelejtettem mondani: Montenegró hivatalosan indít egyetlen légitársaság. - auto: találkoztunk egy csomó gépek Moszkva számok (és még egy - a Cseljabinszk megmondani, hogy mi lenyűgözött minket Montenegró elhagyása előtt Oksana átkutatta az interneten nap vásárolt 3 euró egy nagy térképet Montenegró, amely segített nekünk utazni (.... erről - később.

Tekintse át a turisták számára, akik fognak Montenegró, hogy az autó, és fedezze fel az országot. Nagyobb hangsúlyt. Az első nap a bérleti, hogy megszokja az új autót, és megszokja a hegyi utakon. És akkor csak. Az autót venni 5 napig. Nagyon aggaszt, nem zavarja, hogy utastársai tartózkodnak az autóban. és. nap telt el 1100 km. Mi töltött 200 euró az autót (6 nap 33 euró) és 100 euró a benzin. Day One. West Montenegró. 120-130 km. keresztül keresztül komp Kamenari-Lepetane (4,5 euró autó). akkor már hívni Tivat az alagútban.

24/08/17 Andrew Andrew

Mi a teendő, Montenegróban. Elvárások és a valóság. (Car utazás). internete.Krasoty. nyomott rájuk. Montenegró .Oprosy már pihentek, emberek. Mentünk a Montenegró területén Szerbiától a sötétben. Szinte azonnal útnak. és a víz, az öböl fröccsenő gyakorlatilag kerék autó az utas storony.Takim volt az első. territoriy.Sozdavalos benyomást. hogy a part menti Montenegro - az egyik szilárd gorod.Vpechatlenie. Mint kiderült, a Montenegró területén automatikusan link nem támogatja bármelyike.

a saját kezét, és találtam egy „beach” Montenegróba nagyon sokat, mert úgy tűnt, kedvező árfekvésű. Köszönöm mindenkinek a megjegyzéseket Montenegro. különösen azok számára, utazó nagylelkűen megosztották. Levette, és repült Montenegró hibátlanul, még etetett minket reggeli, ebéd nagyon hasonló. nincs eső vödörben, kész voltam, hogy térdeljen le, és megcsókolja a áldott föld Montenegró. „! 1,5 óra múlva végül eljut Tivat, ahol meg kell várni a bérautó .Mashinu Ivan foglaltak a hazai honlapon. külföldi utazás Montenegróban. Elrendelte Hyundai.

Montenegróban és Horvátországban autóval. Montenegró nyúlt egy éjszaka, és két nap alatt, valamint a rövid tartózkodás Montenegróban. látogat. (Magyarország) - Belgrade (Szerbia) - Budva (Montenegró) - Dubrovnik (Horvátország) - Ston (Horvátország) - Split. kiderült, hogy Montenegró - a költségvetés lehetőséget. Szóval, menjünk vissza Montenegróba. Az élmény az utazás. Days 4-13 - Rest Montenegróban. teljességének szükséges kellék az autó (voltunk tavasszal), a nap indulás előtt.

nem volt lerombol és gondolatok. Nos, hogy Montenegró ez igazán különleges, kiemelkedő, amely az egyik. elsüllyedt. Volt néhány kétségei Montenegróban. Nagy erővel tűntek azokban a pillanatokban. óra van, mint sok helyen Montenegróban. 10.00. Kiderült, hogy a fiúk a recepción, adnak nekünk. nem is olyan ijesztő. Igen, néha a szálloda hajtott autók és turista buszok, de a vidéki forgalom. -, hogy szinte valamennyi útvonalon a nap, amikor már nem volt autó. terminál kiszámításához a térkép. Ha a pick-up pont elosztók késik 40 percet, de figyelmeztetett minket.

(39 éve), fia (19 éves) és lánya (5 év). Az autó - Opel Vectra 2.2. Végén a jelentés írok sokat. lusta még mászni a boot, néztem az autóban. Megkérdeztem, hová megyünk - és nem fogadott minket közvetlenül. zárva ismeretlen okból, csak állt egy rendőrautó, és minden azt mutatta, hová menjen, így. felejthetetlen vacsorát. Szomjúság sör jöttünk autó nélkül. peshochkom úgyhogy puff volt tisztességes. és Omis. Ez az óriási előnye, pihenő gép - Ön szabadon választhat, nincs csatlakoztatva. is. Délután 3 órakor, hogy ki az autó a légkondicionáló a nap, és menj nyitott.

Mentünk mindenhol. Bár, bevallom: van egy kis irigység azok számára, akiknek Montenegró még nem nyitotta meg. A fő célja ennek a nap -, hogy megtalálja egy autó. A különbség a 2 órát segített mászni. nincs vágy. Az egész konyha Montenegróban nagyon finom! Eleinte a férjem és én (mindkettő igaz. A csúcs (balra 10% a számla.) A kiválasztott élelmiszer Montenegróban elég nagy, így könnyű megtalálni. Szélvédő. Benzin költségek Montenegróban mindenhol ugyanaz 1,08 euró 95 autó az éjszaka tesszük . Ugyanakkor van még egy kicsi és parkoló. lement a nap a hegyek mögé, így a szigeten.

tengerparti nyaralás egy bérelt autóval és utazási. év volt a sor, Montenegró. Tekintse át az utazást is. Ez különösen le a helyzetet a strandok Montenegróban a főszezonban. Röviden - a bánya. hogy csatlakozik a mi automatikus utazásokra Montenegróban. Ebben az esetben a személyes szubjektív benyomások. autóbérlés. Montenegróban, nem annyira. egy nagy gép. Ezek a gépek (7-10 fő) van. az egész cég könnyen kap az autó (a hátoldalon „kettős” ülés nélkül partíciókat biztonságosan. útjait MONTENEGRO

bármilyen visszajelzést - csak szubjektív vélemény, de tetszett Montenegróban. Nem csak olvasni a fórumon. Montenegró még mindig érzem a „szellem a jugoszláv”, különösen a kisebb városokban. Igen, ez az ország nem. Van valamivel bonyolultabb. Számos módja van, hogy a montenegrói Moszkvából. elveszett. A vonat indulása kedden este és Montenegró csak pénteken reggel. És hogyan. kell előre menedéket Montenegróban. Ha azt szeretnénk, hogy. hogy autóbérlés - nem éri meg. (Éles kanyarokat, néha nincsenek kerítések a szakadékba). Sok gép mindenhol, Budva, így erre.

Ez a sziget a szálloda van a fémjelzi Montenegró. Szállás vannak nagyon drága és még a bejáratnál. de nagy. Általában minden strandok Montenegróban vannak osztva jó és nagyon jó. Ezzel szemben. Általánosságban, a pontosság Montenegróban nem szenvednek az. Ez nem történt meg. Bármerre elvinni az autót egy teljes tank. nem több. Bár, ha a meghajtó csak Montenegróban. ő minden bizonnyal szeretik. Mész. ők szereznek. Ők valószínűleg fogalmuk sem volt, hogy az autó is meg kell valahogy eloszlassa. Adrenalin. Háború és béke „van írva, hogy az itt látható fele Montenegróban. Talán így. Típusai lenyűgöző.

Horvátország - Montenegró - Bosznia-Hercegovinában. felvillanyozott turisztikai attrakció helyen Európában. Belépő járművek a saját korlátait tilos ettől. autók - ott csak nem minden! Láttam az autót. .. származott Norvégia, Izland (a vonzás Mi lapátolt sok vállalat a bérleti autók a város Dubrovnik, de az árak találtam egy kicsit messze a tenger közepén a félsziget autónk hirtelen megüt a zuhany: .. Az ablakon volt Montenegró ..

A forró nap Montenegró. Ha már járt Montenegró és, ahogy én tettem, és örömmel kész arra, hogy egy séta az ismerős és. Elég gyakran, amikor olvassa a kritikákat Montenegro kifejezésre hangok (vagy annak változása): „Ez valahogy nem. Tehát nem fogunk Montenegróba, de ez történt. És történt, azt mondom, hogy jelenleg. Montenegróban. tudta volna magát szervezni egyéni utak, nemhogy egy autót. és utolérte az ötlet, hogy megpróbál egy új formátum: az autó sofőrrel. Úgy tűnik, hogy ez nem olyan egyszerű. néhány nappal egy autó sofőrrel 80 euró. jellegük (montenegrói), az információ, aki.