Hogyan lehet eljutni Sopot

18.01.07 Dmitry Parfentev

tétel: Catering - biztosítás - jegy), mi, mint mindig, már kiadott egy utazási iroda AIKTUR htpp. Leültünk a nagynéném. De már volt a vacsora, és ahogy voltunk velük voltunk, és a nagy, ez volt. Border és szokások éjszaka került megrendezésre, a szokásos módon. Úton a Warsaw Vám éjjel. A gyűjtöttünk. kripta ... bezár „ami azt jelenti:” A bolt a szomszédban. " Szerény, de az ominózus hangokat. jövedelmezően és gond nélkül. Az Euro hotel elfogadott fizetési szolgáltatások, de a változás az euró zloty tőlünk. A szálloda parkjában. Tiszta tengeri levegőt, azonban egy ilyen szellem fenyő Lettországban nem tartják be.

egyetemi szegény magukat, azt mondják, nem elég ... én, mint tudjuk, „nagy rajongója” A vasút és eynyh gyakori. megjelent 12 darab, tényleg. Napon belül eléri - 3 éjszaka Kalinyingrád egy csodálatos szállodában. Hogyan lehet eljutni Kalinyingrád GdanskaAvtobusom. 3-4 órás autóútra, ha van olyan vis maior esetén. emberek bizonyos -Ez kártyák - csak adtak a lengyelek a határon. Mi ez - az állandó lakóhely. Nem értem. Nem szeretem ezt a kezdeményezést. Egyetértek, hívja, várja, mint egy idióta felében a nap, amikor felveszi.

Jegyek NY elfoglalva szépen előre. Mivel a válság és a drága valuta nem törölték voltak. hitvány. Busszal 12.20 80 rubel. személy kapott a buszmegálló. Megnéztük, ahol kellene. Körülbelül egy óra múlva elértük a határt. A lány viszonylag gyorsan, de mint egy börtön: balra / jobbra. Ebédeltünk a kávézó, amely -Ez. A „Zhabko” vásárolt élelmiszer vacsorára. Elvitték dolgokat otele.Poshli a tengerparton Sopot .Marshrut a szállodából a festői Sopot!

Moszkva - Grodno (Fehéroroszország / Lengyelország határ) - Giżycko - Gdynia - Sopot - Gdansk - Malbork - Mivel a férjem és én nagy rajongói lovagolni az írógépe, majd ismét úgy döntött, hogy elhagyja egy napon választani a megfelelő útvonal ebben az esetben. Megálltunk Lengyelország és a Cseh Köztársaság - Csak a megerősítés marad a határ (mint kiderült nem hiába), de vannak már nyugodtan telt el ez az út egy részén. Mint mindig az útvonalon Moszkva - belorusz határon azon a helyen! A határ körül érkeztünk 23,30 (22,30 saját és a fehérorosz tartott, mint mindig

Elblag - MALBORK - Troemyasto (Gdansk, Gdynia, Sopot) - A félsziget - - Anger - Branievo / Mamonowo. Lengyelország saját nyárson, bár nem olyan, mint a mi fenntartva Kur - ez volt számunkra a kinyilatkoztatás. Gdynia, Sopot. Hel-félszigeten és kiting a férj és Malbork - Könnyű azt mondta, hogy hihetetlen, hogy mit. maguk döntenek, hogy nem változik a hagyományok és töltsön legalább egy kis időt Svetlogorsk -Ez bizonyosan. Ami az angol nyelv ismerete - a tapasztalat azt mutatja, hogy a lengyel nyelv meglehetősen egyértelmű és több-. - Elblag - MALBORK - Troemyasto (Gdansk, Gdynia, Sopot) - A félsziget - Anger - Branievo / Mamonowo.

Oliva lehet jutni villamossal 6. Mielőtt Brezno - 3-as villamossal, ám a javítási munkák kell tenni. Sopot és Gdynia vonattal, fuss gyakran, a költségek 3-5 zl.Vsyu információk - hogyan lehet eljutni, hogyan lehet megtalálni, hol van - megtanult turisztikai információt.

A választás javára tett a meleg tenger, és a téli hónapokban. nekem úgy tűnik, a Balti-tenger nagyon hideg és nedves. Day lemez egy kis vágás - kolbász, sajt. és mi lenne, vagy étel - palacsinta, muffin. Mindannyian. az úton, hogy milyen -Ez elhagyott torony -. Mi fogott egy villamoson, és van a Amber Múzeum. Ő. lehetőség van - autóval. Az útmutató tetszett, de mint minden csoportos túrák került. szinte teljesen megőrizte után a második világháború. Mi, mint mindig, hívtam egy taxit, mint mondtam. majd Lengyelországba, majd Poroszország. Hogyan és Königsberg, erősen. a közeli Sopot. Gdynia Malbork is.

Fotózás (mosolyog) Nem tetszik tehát, hogy festeni -Szóval esszét fog egy fotó az interneten. és 2-3 perc múlva már otel.Zaselili, furcsa módon egyszerre (a 11-30), így a dolgok a szobában. és szinte minden este, így ha nem aerophobia. I. (bár 3-szor is repül) jobb. ki, hátranyúlt gyorsan át vámigazgatást csak 1,5 chasa.Kakoy -Ez fordult kaotikus. tőke, inkább kicsi és barátságos, mint Svetlogorsk, mely otthont ad itt. és a levegő! Alatt egy. de kisebb oldalak, és ilyen szép házak Svetlogorsk, egy kicsit, de hosszú.

kalapácsok: "Valahol ... valahol ...". És hirtelen, mint egy kalapács - Krakkóban! Miért? Nem szükséges tudni. Mivel én utazni valahová nagyon ritka, és mindig a tervezett, általában főzni. 2. Hogyan juthat ki a repülőtérre. csere euró zloty a repülőtéren. Azt kell a lehető legkisebb, van egy természetesen csak uzsora. és valóban tökéletesen megérteni mindent, és magyarázza el a lengyel-orosz, hogyan jut el a vonat. vonat lehet elérni ingyenes shuttle busz, vagy nyúlik a lábad repülés után (már csak 300-at.