Kids in Nice

Kedves szerkesztők! Csak azt kicsomagolva a táskákat, és sietek megosztani friss fényes benyomások elbűvölő nyaralás férje és fia Platón. A fiam a korai 3 év ad esélye bármilyen tapasztalt utazó, ő az Arsenal sok levegő órát és saját nap töltést tart 10 éve, az biztos.

Azért választottuk az észak-Olaszország - Liguria. Őszintén szólva, mi vezette a régiót mozogni, ha valami történik a kedvenc Nice. Élvezze az olasz Alassio és a legközelebbi San Remo és Genova, vettünk jegyet a Côte d'Azur.

Plato hoz nagy utak bármely közlekedés - repülővel, vonattal, vonattal, hajóval, busszal, szereti a menetelő hátizsák-bug és személyes zsák gép kerekei. És a fiam szereti a nagy utazás és a kisebb bajt. ).

Kids in Nice

Kimentünk egy szép meleg olívaolaj reggeli nap, és elindult közvetlenül a tengerparton. Nos, mi a szavak mind megtalálhatók leírni ezt azúrkék kiterjedésű? ... Lenyűgöző türkizkék tenger, folyamatosan repül át a feje repülőgép nizzai repülőtér Aéroport Nice Côte d'Azur.

Persze, egy csomó rajongó Nizza és elkötelezett utazók voltunk a francia Riviérán tavaly az azonos összetételű, de májusban - a forró évszakban a Cannes-i Filmfesztivál Nagydíját Formula 1 Monaco (meglátogattuk, és hogy a másik).

Konyha Franciaországban - az egyik legdrágább és finom, ez különösen érezhető a főszezonban, és a mi kis ínyenc szereti a tenger gyümölcseit.

Az ő rövid látogatás Nice, mi naivan úgy döntött, hogy látogasson el egy ismerős park este, körülbelül 18.00. Us, makacs és lelkes turisták nem zavarta az a tény, hogy a lift nem működött, és meg kellett mászni a dombra a lépcsőn egy babakocsi-nád, a fia és Bunny, és nem mond semmit, hogy én öltözött fel vacsorára, és emelték a magassága a nyomában: ) Igen, azt hiszem, hogy az anyaság díszített, és nem terheli a nő :).

Kids in Nice

Voltunk vidáman gyermek, a férj egy ölelés egy babakocsi mögött, de felmászott. Feltámadt egy első megfigyelési pontot, és nézz körül. Voltam ideges, hogy lement a nap, és a Côte d'Azur elvesztette egyedi szín napfény nélkül. De volt egy mesterséges vízesés és a lenyűgöző kilátás nyílik a városra, a kikötőre és a tengerre. Plato húzta a kezét a lépcsőn, de megállított minket bosszantó sípoló rendőr, aki buzgón füttyentett, és azt mondta: «! Elég les paparazzi» Sajnos, már teljesen elfeledkezett a helyi szabályok és túl későn érkezett, a park és a teljes tartalék-ig nyitva 19.00. Van semmi köze, de sajnos jött le, hogy a láb a Várhegy és visszatér a Promenade des Anglais. Mi Plato jött a víz szélén, és dobott egy érmét a tengerbe, a felejthetetlen rituális kedvenc babona ...