Vasya csirke húzta az ingét a mellkasán van egy nagy ortodox kereszt volt tetoválva közvetlenül a bőrre

Bob Csirke húzta az ingét a mellkasán van egy nagy ortodox kereszt volt tetoválva közvetlenül a bőrre. „Ó, Istenem!” - kiáltotta

Nagyon beteg voltam. És ez történt az északi, a falu Men. Unod már, hogy legyek esőköpeny, tanítani a fiatal lányok egyetemen filozófiát, hallgat a divatos zenei és séta ugyanazon az utcán. minden rettenetesen zavarta. Ezért felvettem egy kalandor - egy matróz a folyó flotta. Meg kellett járni Salekhard és ott az út mentén, hogy a halak a helyi lakosság és tedd a fagyasztóba.
Láttam egy új élet számomra, hogy valódi emberek, láttam egy csomó rossz dolgot. Megnézte magát kívülről. Röviden, kitisztult. És a filozófia, és a lányok, valamint az utcák újra a család, szép és barátságos. Ez hasznos, mert itt néha változtatni létfontosságú szerepet.
De egy történet az én Észak-expedíció süllyedt a lelkembe.

Útközben vettem a Bibliát, és Metropolitan Anthony könyv „a hit és az egyház.”
Ez a két könyv lett, akkor minden bennem.

És ott volt velünk a hajón emberek - Bob csirke. Ő visszatért a felszabadulás után rövid Men börtönben árnyékos ügyeit a kalandor host. Bob volt negyvenöt erős férfi egy zord arcát, és egy nagyon jó világos színű szemek. Halkan beszélt, de mindig arra a pontra, és nagyon okosan. Ő már régóta élt a tajga, a kabinjában, elejtett és vadászott halakra. Termelés megváltoztatta üzemanyag motorcsónakok és a szükséges kellékek.

Ő volt az, amit az emberek hívja a „jó ember”.
Összességében azt akarta, hogy a pozitív oldalon.
Még beszélt a börtönben, azt mondta, hogy ott tanított, amely nem volt ideje, hogy tanítani anyám:
mosson kezet WC használata után, hogy legyen udvarias, beszélni az emberek tekintetében.
Próbálj meg nem mossa meg a kezét, miután a vödröt a börtönben, senki nem köszönt után nem lesz *.

De én egy zavaros ez a jó ember, nem láttam a kötelet a nyaka körül. Kötél vagy lánc lógott a fő személyes svyatynku - feszület. És rá is kérdezett rá.
- Hol, Bob, kereszt, mit csinál Isten, hogy nem hiszel?
Úgy nézett gyanakodva rám, és én Biblia és azt mondta: „Azt hinni, hogy ez szükséges, ha félek.” Ezt a következtetést vonja le a vitát a teológiai és újra. Több nem ragaszkodni hozzá.

Két héttel később, mi voltunk a férjek. És két hét múlva Bob hívott sétálni a közeli Hanti falu 30 km-re a folyón. Addigra én már kóstoltam az Ob és egy kis vizet, súlyosan mérgezett feküdt a hőmérséklet. Kész le egy másik, fehér éjszaka, a nap, miután tett egy kört az égen, rózsabokrok egy órát, és újra lassan rejtjelező felfelé. Felébred, lehetetlen volt, hogy meghatározzák, hogy reggel, délután, este vagy éjszaka - minden alkalommal ez volt a fény.

Valahogy a lazításra, beleegyeztem, hogy menjen. Mentünk a faluba, és beszélt a férfi ott evett Nerja, és visszament. Itt van, hogy Basil, és azt akarta, hogy mutassa meg mindenféle különböző csatornákon Ob, ahol több száz, és vágja a tajga, mint az utcán a nagyvárosban. Senki sem tökéletes ismeri ezeket a helyeket. Elveszett ott - könnyen. És Vasya egy csodálatos hangulat, kirúgták egy pisztoly villant állati partján izgatottan beszélt a szokásaikat, viccel. És minden alkalommal élesen az első megfelelő prolivchik.

Röviden, mi elveszett. És elfogyott a benzin. A motor felhorkant utoljára, és elakadt. Csend volt. A hajó már lebontották.
- Nincs sehol, de elviselni - Bob rám kacsintott - itt körül az embereket, a fő négyzetkilométerenként.

Körülbelül egy óra múlva kiderül átvinni. Hirtelen láttunk füstöt a parton, és elkezdte rake evezés a partra. Felénk jött egy idős „sarafanka”. Tehát itt ez az úgynevezett Komi-zyryanok, mert mindig megy a nemzeti hímzett ruhát. Ő volt, kezében egy pisztollyal. Szavai egyszerűek voltak: „Menj el.”

„Ez egy új felesége bolgárok.” - súgta nekem, Bob. Bolgár volt a helyi férfi, aki szintén vadászott az erdőben. Télen, szerette boncolgatni részeg az ő „hóvihar”, és ezért folyamatosan törte meg a karját, a lábát a szilárd kéreg. És mivel az orvosok nem foglalkoznak, akkor a karok és a lábak már fuzionált nagyon rossz, és görbe. megfigyelhető volt, különösen akkor, ha ivott vodkát. Amíg a pohár ő csak „get” a bonyolult mozgásokat, emlékeztet a break-dance. Nézzük meg, eszembe jutott, játékok transzformátorok, amelyek át azt egy robot, a kocsiban. Ez az én összehasonlítás akkor minden éljeneztek, és kezdték hívni a bolgár Nezlobnaya Transformers.

A szezon, talált egy új feleség-sarafanku, mert nem orosz nem áll semmilyen tajga környezet, nem barátságtalan bolgár társadalomban. Ez volt az új feleségét és tartott minket fegyverrel.

- Van két választás. - Csirke mondta - egy nő öntözés, és keresse meg az üzemanyag, vagy kidobni, amíg elkezdett lőni. - Nem, mi vagy te. Meg kell magyarázni - kezdtem. - Tudod, mi volt a nehéz helyzetben, elfogyott a benzin, és a parkoló a flotta a mi ötven kilométer.

A nő rám nézett, és felhúzta. Világossá vált, hogy nem lenne igazán lőni. Meg kellett vitorlázni. Sokáig vettünk a folyosón, amíg nem jött fel a kunyhót a strand, amely aludt szarvas vadászat pásztor. Ő adja át az egyik a sok sziget a szarvas az ő gazdag rokon. Fáradt és kimerült, akkor esett aludni a széna.

Másnap reggel rájöttem, hogy fájt még, én lázas. Ezen kívül fordult az idő rossz, a folyó elkezdett vihar, ónos eső. Fehér pelyhek a szél vadul szúrta Zavaros vezető folyón. Sápadt és ideges köhögés, kijöttem a kunyhó egy pisztolyt, hogy sétálni a szigetre. Sky. Megdöbbentett az égen. Ez egy kis alacsony. Kis felhők söpört tűnik a feje fölött.

Elkezdtem imádkozni. Hirtelen a szomszédos bokrok lobogott állományban kacsa. Néhány gyermek izgalom kirúgtam, és lelőtték az egyik. Azelőtt soha nem jártam a vadászat és a lövés kacsák. És itt van egy halott madár feküdt a kezét. Még meleg. Ez a hő, majd lehűl sokat mondtam.

Úgy éreztem, annyira rosszul magam ettől a hülye lövés,
az élet, aki elhagyta ezt Isten teremtménye, és lassan folyt ki belőlem.
Leültem egy halom, és elkezdett gondolkodni Istenről, az élet és a magukról.
Itt az erdőben, köztük viharok és a hó, minden növekszik a természeti katasztrófa,
hazai kataklizma fáradt puhány szellemi, mintha buta squiggles az Isten kezében.

Igen, ott ült egy halom előtt egy halott madár,
és hirtelen úgy éreztem magam elég világosan a tenyér Isten.
Ezután a szigeten, rájöttem, miért volt a városban,
és hogy meg kellett találni.

Elmagyarázom egy másik példát.
Egy diák jött hozzám egy nap, hogy konzultáljon.
Néhány részeg párt, ő megváltoztatta a férje.
Ő rettenetesen szomorú.
Zokogta.
Minden ami kedves volt neki, a munkaerő minden nap, minden a jelen és a nagy,
mindez kedves a szívünknek, és így láthatatlan közelről naponta
Mindent hirtelen lóg egy kis téma.
Minden, ami úgy tűnt, megbízható és szilárd, illúzió volt, és lehetetlen.
Mit mondhattam volna neki?
Megkérdeztem, hogy nem mond semmit, hogy a férje, ő valójában nagyon szeretik,
és össze kell egyeztetni az Istennek, bűnbánatot, vagy szenved bűnbánat, ha a pap megáldja.
Beleegyezett, és egy kis szünet után hozzátette: „Most már értem, miért mondják a megváltást az egyházban.
Értem, hogy mit vesz, hogy mentse a szeretet, a béke, a család, az élet örömét.
Meg kell menteni a naponta, mert minden annyira törékeny. "

Megértem, hogy meg kell menteni. Megvan - azt jelenti, hogy kell élni, ez azt jelenti - meg kell, hogy jöjjön vissza.

Visszamentem a kunyhóba, és úgy találta, hogy Sasha Chetyrehguby csatlakozott hozzánk. Mindenesetre harcban szét a arc és az ajkak nem fuzionált, így amikor megszólalt, költözött négy részre az ajkak, mint egy hangya. Ez számunkra a szigetre vezette a vihar. De a motor egy kicsit az üzemanyag. Storm és a betegség, azonban felerősödött.

Egy nappal később, lettem nagyon gyenge; Úgy tűnt nekem, haldokolni kezdett.

Bob rájöttem, hogy sürgősen szüksége van egy kórházban. Amint a vihar gyengülni kezdett, elkezdtünk készülni a kijárat felé. A hajó Chetyrehgubogo én elindult és csirke. Este Vasya otmateril a régi szokás a motor, az anyja, a feltaláló és valamennyi belső égésű rendszer. A vihar a vízbe szerzett vad növényzet törött sörös pohár, a szél fújt darab piszkos hab. Mi ellökte a parttól, a csónak ringatta cool. Az eső esett. Vaska húzta a motort, de még mindig nem indul.

- Ne vigye az Úr, a nagy víz emelkedik, - mondtam.
- Még mindig fogalmam sincs, hogy mi folyik a nagy vízben. - mondta Bob - van egy hullám méter. És mi lesz négyszáz méterre a sziget menni. Majd oda, nem tudom.

És ismét kezde szitok motort. Chetyrehguby csendes, kapaszkodott a hajó oldalát. Végül a motor felbőgött, és teljes gázzal Bob épített hajó közepén a csatornákat. Előttünk villant a folyó megfordul, Hen vezette a csónakot okosan, de néha temeti az orra egy hullám, és akkor már nedvesek, borított jégeső jeges cseppek. Fogtam a fedélzeten, és kétségbeesetten imádkozott: „Uram, könyörülj, Uram, segíts rajtam!”

Hirtelen a hajó másik csatornák ugrott a füves rét, meglepetés, felugrottam, és majdnem kiesett a csónakból.
- Itt csatorna tetején benőtt a fű, - kiáltotta Vaska - ne aggódj, tudom, hogy a hajóút.

Egy órával később, végül tette, hogy a nagy víz.
Láttam először, amit a vihar az Ob:
eső és hó patak, tekercselő, átszúrt magas habzó hullámok.

Ő pogazoval motor és bámulta a folyón, várva, látszólag nyereséges „maradék” a hullámok. Mi kétségbeesetten kapaszkodott az oldalán, ez nagyon ijesztő.

Hirtelen Bob felém fordult, a szeme villant hevesen, és felkiáltott:
„Itt azt kérdezik tőlem, hogy hiszek Istenben. Azt mondtam, úgy vélem, ha megijedt. És megijedt.”. - odahajolt hozzám: „A rémült minden alkalommal.”

Kihúzta ingét a mellkasán van egy nagy ortodox kereszt volt tetoválva közvetlenül a bőrre.
„Ó, Istenem!” - kiáltotta, és kihúzta a motort.
Amint megkaptuk a szigetre, nem emlékszem.
Csak arra emlékszem, hogy majdnem sírt, „Uram, irgalmazz!”. Emlékszem az üvöltő szél és a spray-vel.

Amikor voltunk a magunk uszály, én vánszorgott a pilótafülkébe,
tűzte érzéstelenítő injekciót a lábán keresztül a nadrágját,
Egy férfi öntött alkoholt.
Ittak,
levette az ingét, nedves, mentek a fedélzetre, és harcolni kezdtek.
Megverték egymást csendben.
Aztán fáradtak voltunk, és lihegve,
- mert őket a félelem.

Aztán bement a kórházba. És hamarosan visszatért a városba. Mintegy Vasya Csak azt tudom, hogy a közelmúltban megdermedt ujjait a kezek és a lábak, hanem a síléc, azt mondják, megy.

- zigel Üdvözöljük Miroslav! Azt mondta egy csodálatos történetet.
A könyv a Fővárosi Antal Sourozh fordult mindent sok ember.
Élsz Tyumen? Ez valószínűleg nagyon messze. Amely megfelel és ital vodka.
= Zamorin Köszönöm, élek a város Tyumen. Egyáltalán nem, vagy sem, azt nem tudom. mert itt élek bezvylazno. Számomra - ez az a világegyetem középpontjában. Az összes kísérő. És az emberek egyre nagyobb személy, nem pedig valami a láthatáron. Meet, mindig Plaisir, de a vodka - csak Húsvét után. Isten áldjon meg!

- A kereszt EMLŐ
Miroslav gyűjtök ezek a történetek, akik tapasztalt csoda, itt van igazi, mint a tiéd, és mondani - ez a filmszerű. Csináljunk egy film! Ismerőse Xenia iker fedélzeten.
Ui Csinálok én első szalagot a munkacíme „kínai”, akkor a doboz? Azt akarom, hogy küldjön egy forgatókönyvet!
Talán néhány rövid méter és szervezi a műsort Moszkvában? Te voltál, az úton, a fővárosban a tél?
= Zamorin Bevallom, Oksanka. Ez volt. És még napoluchat csomó film díjat a fesztiválon. Shorties fognak lőni a nyáron. Scene - tengeren. Számos kész forgatókönyveket. Bármilyen munkát szívesen.

* Ez nem tiszta (kórokozók), kéz- és így nincs szia - egyszerűen nem tartják tiszteletben.