Megjegyzések a nyaralás Görögországban »Kirándulások

Már írtam róla, hogy a család járt a szigeten Korfu kirándulások, ez olyan nagy volt, hogy amikor a barátnőm jött vissza Chalkidiki, úgy döntött, hogy a levegő-túra Korfun nagy öröm. És persze, nem bántam meg! Megmondom részletesebben, hogyan ment ebben az időben (annak ellenére, hogy a túra maga ugyanaz volt, egy csomó részletek és az általános hangulat más volt, és kaptam egy új élmény). Megjegyzem, hogy az út nem fáradt. 40 percig mentünk a reptérre, és körülbelül egy óra a levegőben.

A kirándulás volt gazdag és változatos. Maga a sziget nagy hatást gyakorolt ​​ránk szépségét és egyediségét, a másság, a másik görög szigetek. Azt hiszem, joggal nevezik „a görög.

És szia újra! Folytatjuk a kalandot mesebeli szépségét Hellas. Már írtam, hogy elkezdtem néhány adrenalin utazás közben és tanulmány, megpróbáltam kajakozás és a búvárkodás, és rájött, hogy én akartam az új tapasztalatokat. Barátok felkérték, hogy menjen most Jeep Safari Halkidiki. Nagyon érdekel, hogy pontosan hogyan is zajlik Kassandra. Mi voltunk egészen kíséretében egy angol nyelvű útmutató, ezért nagyon érdekes volt hallani a helyeken voltunk halad, és megállt. Utunk átment ezen a helyen, amit még nem hallott és soha nem látott - ez jellemző a dzsip és a cég egy helyi vezető, akkor a legtöbbet.

Azt akarom mondani, hogy én ment a turné „Olim-Dion, Vergina”.
Először megnéztük Vergina és a sír Philip II. Őszintén szólva, ez azért van, mert ez a hely volt a túra. Ez a múzeum nagyon szokatlan és lenyűgöző, míg a szervezett. Ezután hozzon létre egy különleges hangulatot a sír: a fény van némítva, a fény a kiállított maguk eligazodni a termekben, mintha ténylegesen található az ősi terület az ókorban. Nem mondhatom, hogy szeretem, hogy menjen a múzeumok, de itt nagyon érdekes volt. Még csak nem is veszik észre, hogy az ellenőrzés véget ért, annyira szenvedélyes történet kalauz. Kaptunk egy kis szabad ideje tovább, úgyhogy körbejárta az egész kiállítás újra.

Szeretném ismét levelet részletesebben a érzelmek és benyomások a zarándoklat a Belt Szent Szűz Porto Lagos. Saját zarándoklatok Görögországban nagyon intenzív, és mindegyikük szeretnék megosztani az olvasókkal. Tartózkodó Görögország Halkidiki volt számomra a lehetőséget, hogy imádják a jó hír Isten Anyja az övet. A Zarándoklat Center „Solon” ​​áldás a Vatopedi kolostor ahol a tárolt öv, egy darabja állvány zarándokok. Az utazás, hogy ez a kirándulási program, az a fél, meglátogattam.
Ezek az érzelmek marad örökre a szívemben. Indulás a szálloda zajlik kora reggel, az út a hosszú öv nem egy kicsit.

Mindenki Welcome! Megmondom, ahogy együtt a barátnőmmel és az ő gyermekei (éves fiúk 6. és 8.) látogatott egy egyszerű és érdekes túra szokatlan helyen - a barlang Petralona.
Természetesen külön köszönet a szolgáltatást, olyan volt, mintha mindig is a tetején. Felébred reggel volt reggeli a szállodában, ez egy plusz ez a turné, ez nem mindig lehetséges, hogy enni, ha megy minden túra reggel, és még inkább a gyerekekkel. Útközben, azt mondják nekünk egy kicsit a látvány, ahogy kinyitották, ott találtak, és mennyire jelentős felfedezése volt a régészet, az antropológia a tanulmány az európai civilizáció egészére.
Jön és megy be a barlangba, voltunk ragadtatva.

Szia, amikor én voltam az északi főváros Görögország, elmentem egy barátja egy túra a szent helyek Thessaloniki. Azt akarom mondani - én nagyon lenyűgözött ez a túra a különböző helyeken járt. Ez mind annak a ténynek köszönhető, hogy nem csak meglátogatta a nagy templomok és kolostorok Thessaloniki, hanem utazott két környékén. A program nagyon intenzív, sok mozgás, így azt tanácsolom mindenkinek, hogy kényelmes cipőt. Mintegy zárt váll és hosszú szoknyát, én nem is beszélnek, gondolják magukat mindenki tudja.
Mentünk egy túra kora reggel, a régióban 07:00. Elvittek Szaloniki, ahol megnéztük a megfigyelő fedélzeten panorámás kilátás nyílik az egész Szalonikiben. Mentünk St. Demetrios templom -.