Kayfoloniya, visszajelzést turisták ella_pyhova

És úgy lett. Ültem a békét a munkahelyi és a bajusz nem a hordó, hogy egy nagy, kövér kereszt megjelenése, amely az ütemterv szerint május 10-én esik. Minden tervek megsértette a miniszteri Bizottság, amely szintén a terv, de már ő jött nekünk ellenőrzésre, pontosan abban az időben, amikor kellett volna, hogy élvezze a nyaralás néhány bungalók divatos tengerentúlon. „Nos, akkor nem élnek gazdagon, nem füge és idegen” - azt már a gondolataimat, és megnyugodott. És az internet szenvedtem, csak a forma kedvéért. Ez azt mondják, hogy ez a tendencia, hogy tudja, hogy mennyi az ópium a nép között.

Hét és fél tyschschschschschsch .......... Rubelt.

Dobtam sírni. Azt kigúnyolták. Részletes számították ki a futásteljesítmény és adott az energia ára, azt mondták, hogy én kidobták egy repülőgép a közepén az út. Több együttérző azt javasolta, hogy talán akkor hajtott a hely, de messze nem telepedett le az előkelő bungalók és néhány istálló hosszabbító víz nélkül és WC tartozik. Mások hozzátették, hogy a takarmány csak akkor nem kell élni és legeltetik. Ez csak egyedül vannak, és igazuk volt. De itt minden valós - a takarmány minket senki ígért.

Érzékeli, hogy az esélye, hogy két hét múlva a sziget olvadék egy mértani, hívtam a kebel barátnője Helen. Lenka túl gyorsan az elme levonjuk az összeget jelentette be a viteldíjat, transzferek, biztosítás, osztva az eredményt nyolc nap, és megkapta a negatív eredmény csillagászatilag, megadta jóváhagyását.

Kayfoloniya, visszajelzést turisták ella_pyhova

A kefalonskom repülőtér a görög kormány arcok az emberek voltunk köszöntötte a határon szolgáltatás tiszt. Egy. Teljesen egyedül. Az egész a profit és a megtagadás által lőtt Boeing. Passport megnyitni vízum találni egy személyt, aki eljött, hogy ellenőrizzék, a számítógép helyet, pofon egy pecsét és kívánunk jó pihenést. Összesen - 130-szor. Üdvözöljük, szívesen, szívesen ...!

By the way, ez volt az egyetlen kellemetlenség megtapasztaltuk a szigeten. Aztán jött az egyetlen kellemesség, ezért Kefalonia hamar átnevezett Kayfaloniyu, hivatalossá kapta a nevét: egy liter házi görög borok, ivott egy kicsit később az erkélyen a mi ideiglenes menedéket.

Utazásszervező találkoztunk a díszvendégek, először vezettem egy pár kilométert a standard turistabusz, majd átültetett egy taxi Mercedes, még 300 méter, a hajtás a lakások a busz nem megengedett méreteket. Mielőtt maradhatunk a seggüket a kényelmes bőrülések Mercedes ahogy kellett tépni. És mit látunk? Egy tipikus hacienda mintha leszállt a festmények az amerikai dél-szor cukornád ültetvények, az, hogy nem elég a rabszolgák táncoltak tiszteletére érkezése néhány capoeira.

Kayfoloniya, visszajelzést turisták ella_pyhova

Apartmanok, amit rendezni, egy stúdió méter huszonöt négyzetméter nagyságú, minden kényelmi és egy konyha. Plus elegáns bónusz egy hatalmas erkély és egy valódi tengerre néző, kihagyva az oldalon.

Napi alapos takarítás és időszakos ágynemű. Ez hófehér, kikeményített vászon, és az első öt nem mindig várni. Eden még úgynevezett «Evans stúdió» található és a falu Lassi. Stratégiailag kiváló elhelyezkedése: 3 percre a strandtól, 3 perc alatt a fő utcán a falu, teljesen álló üzletek, vendéglők és mindenféle bérleti járművek, 20 perc sétára a főváros a sziget Argostoli. Foot mert tömegközlekedési Kefalonia, hogy a kísértet Hamlet atyjának, úgy, ahogy van, de nagyon kevesen látták.

A kettő között a tengerparton fekszik mentünk ellenőrizni a környéken. Körül a klasszikus mediterrán táj, krasotischa - szemek ne szakadjon. És ha a táj akkor is hozzá mentálisan a levegő tele aromával fűszeres forró tűkkel a nap és a virágzó hegyi levendula, meg tudja érteni a kiskutya lelkesedés, hogy minden nap megtapasztaltuk a szigeten.

Kayfoloniya, visszajelzést turisták ella_pyhova

Ja, majdnem elfelejtettem. A készlet tartalmazza a sziget csodálatos házi görög bort egy liter naponta háromszor és a páratlan görög nemzeti konyha.

Ami a bort, majd a fogalmak Görögország és a bor elválaszthatatlan egymástól. A leghíresebb bor tekinthető kefalonskim „Robola” - fehér bor az azonos szőlőfajta. Elég erős, a különböző ízek és nagyon kellemes. Ismert sokféle ember volt kíváncsi, megjelenése után a film „Captain Corelli Mandolin”, amely amellett, hogy Penelope Cruz és Nicolas Cage filmre fele a sziget lakói. Ők még mindig nagyon büszke erre a tényre.

- Mi az, hogy nem látni a megható szerelmi történet a mi Pelagia és az olasz tiszt Antonio? Nos, akkor nincs veled beszélni)))

És sikerült, hogy a film, és Vince a gyárban, miután ízű zatarilis összege nyolc üveg. És ezért volt megáldva két. Itt van, az üzlet a görög, görög vendégszeretet. Talán ezért ők is, a válság nem lesz vége. És az ilyen indítottunk, mi gyakran. Eljössz enni a kocsmában egyidejűleg érdekében liter vagy két bort, és ők már a harmadik ajándék medve. Röviden, forrasztani őket a testvér, értem testvér kíméletlenül.

Kayfoloniya, visszajelzést turisták ella_pyhova

És végül mi ütött a helyszínen túra a sziget, ami után biztosan azt hitte, hogy az egyik legjobb nyaralóhelye sugarú körön belül háromezer kilométerre a háztól.

Mivel a túra, van négy lehetőség. Az első -, hogy kihasználják az ajánlatot utazási iroda, aki hozta meg ebben a történetben. Hatvan euró személyenként pofa, pyatidesyatimestny (vagy hasonló) turista busz közlekedés nyolc órán át (a vezetők és a vezetők is rögzített munkaidő) jelképes hely a sziget és az ebéd saját költségén. Nos, természetesen, minden megáll ötven történt ötven lépett. Ha valaki késett - várakozás.

A második lehetőség - a könyv egy turné egy utazási iroda. Áldásukat a fő utcán a falu, ahol laktunk, akár több darabot. Előnyök - ára zuhan huszonnyolc euró veszteség nélkül a kényelem, és a szám a meglátogatott oldalakat, hogy miért növekszik. Hátrányok - a túra összpontosító angol nyelvű turisták, túl sok. Mondjuk, ezen a szigeten, a túlnyomó többség.

A harmadik változat a legjobb. Béreljen autót, és azt, hogy önállóan a sziget körül. Az ára bérlésre régióban negyven euró naponta, plusz egy bónusz formájában szabadon negyedik napon a benzin - 1,70.

És egy negyedik lehetőség, egy kompromisszum. Rajta jöttünk, és a legigazibb értelemben vett, egészen véletlenül. A szupermarket. Ha vásárol joghurt (igen, Görögország mind), találkoztunk egykori honfitársa, aki sok éve él Kefalonia. És jött a nagyon ajánlatát, hogy nem tudtunk ellenállni. Ugyanazt a pénzt, mint a saját utazásszervező, elvitt minket, hogy gondoskodjon az egyéni túra a szigeten. Ó, igen, azt elfelejtettem mondani, hogy mi még mindig négy. Ezek a gyerekek. De mivel ők már elég ügyes, és hogy éltek rajtunk kívül egy másik szállodában, és mi nem zavarja. Nos, mint ahogy valójában, hiszen - ők. De a turné egymást hasznos. Ne őszintén, azt mondhatom - a túra nagyon jó volt. Megálltunk a legtávolabbi és a gyönyörű helyeken, megállás minden megfigyelő fedélzeten, ettek, ittak, és fürdött, amikor van egy vágy, és látta, hogy sokkal több, mint egy klasszikus városnézés. A nap kezdett ránk reggel nyolc és végül közel éjfélig, és ez volt a legjobb nap a szigeten. By the way, az összes névjegyet, amit megőrzött az utókor számára, és adhat jó kezekben van.

És akkor elmondom egy kicsit azokról a helyekről, ahol jártunk, nos, akkor eldöntheti, hogy a hangsúly az akut. Kezdjük a sziget fővárosa Argostoli. Ez így néz ki, mint egy madár repülés.

Kayfoloniya, visszajelzést turisták ella_pyhova

Nem messze a kolostor Szent Gerasimusa két másik természeti látnivalók a sziget - Dragoratti barlang és Melissani tó. Ami a barlangban, semmi különös, mi és érdekes faj. A tó azonban nem csak szép, ez csodálatos. Erről a helyről kapcsolódó legendák és rejtélyek. Az ókori görögök úgy vélte, hogy a lakhelye nimfák. Ez egy tó a barlangban, amely összeomlott a földrengés kupola. Azóta a napsugarak bejutását és megtört a vízoszlop a Tavasbarlang, hogy ez egy szokatlan színű.