Esszé - hogyan töltöm a szabadság - az irodalom és az orosz nyelv

Hogyan töltöm vakáció

Az orosz iskolákban a diákok nyaralás évente négy alkalommal. A tanév oszlik négy negyedévben. Őszi és tavaszi szünet nagyon rövid. És azok, mások csak az utolsó 7 nap. De én és az osztálytársaim elég időt rá, hogy valahol, és már egy jó ideje. Általában megyünk pihenni otthon, vagy egy másik városban a változás.

Téli üdülés elmúlt két hétben. Ekkor egy jól rája és a sí és a játék a jégkorong. A téli vakáció, Szeretek moziba és színházba, múzeumok, művészeti galériák és koncerttermek.

Nyaralás a leghosszabb. Ezek utolsó három hónapban. A nyáron már olyan sok szabad ideje, hogy én is sokat. - Nem tudok pihenni az országban, a kirándulni és az utazás.

Néha megyünk a nyáron a szüleivel egy hosszú útra. És meglátogatjuk a régi orosz város, vagy utazás a hajót. Szeretek úszni a hajókat. Általában megyünk Astrakhan vonat, majd vitorlát, hogy Moszkva a hajón. Leejti horgony minden városban. Kimegyünk a partra, és egy vagy két óra kirándul. Meglátogatjuk látványosság, és megvan a lehetőség, hogy többet tudjon a történelem e, vagy hogy város vagy hely.

De leginkább töltünk nyári vakáció az országban. Véleményem szerint nincs semmi, mint az orosz jellegű. Van egy kis vidéki házban egy nagyon festői helyen, közel a Zagorska. Van egy folyó és a tó. A barátaim és én gyakran úszni ott és csónakázni. Én is szeretnék napozni.

A tó a sok halat, így néha elmegyek horgászni. Szeretek ülni csendben várt, míg a hal fog esni, és hallgatni a madarak énekelnek a fákon. Ha sikerül elkapni a halat, Elengedtem, hogy azonnal, mert a hal csak a móka kedvéért.

Ha nagyon forró, szoktam menni az erdőbe. A levegő hűvös és friss. Szeretek sétálni a fák árnyékában, és gyűjtsük össze a gombák és bogyók. Van egy kutya nevű Jack.

Ő nagyon boldog volt, mikor viszem az erdőbe. Jack szereti üldözni lepkék és szitakötők. Néha játszani vele. Én dobja a botot, és ő hozza vissza nekem.

De a múlt nyáron, szüleim úgy a változás, hogy valahol máshol. Úgy döntött, hogy megy a Krím-félszigeten. Azt hiszem, ez volt a legnagyobb hiba, hogy valaha is készült. Itt röviden, hogy mi történt.

Kezdjük azzal, hogy nagyon nehéz volt találni egy helyen maradni. Mi bérelt egy szobát a házban a tengertől. Ez volt az egyetlen hely, ahol tudott. Az út a part vettünk körülbelül fél óra. De, mint kiderült, néhány nappal később, ez nem számít. Hirtelen mi boldog, napsütéses napok elmúltak. Elkezdett esni az eső. Néha röviden felderült, de aztán megint elkezdett esni az eső. Csak kellett tölteni minden alkalommal filmeket vagy egy kávézóban. nem lehetett elhagyni, mivel a jegyeket előre lehet rendelni, nem lehet változtatni, és meg kellett tölteni egy hetet.

Végül jött a legboldogabb nap az indulás. El sem tudja képzelni, hogy milyen voltunk nyűgözve. Kora reggel, a nap sütött. Nekem úgy tűnt, hogy nevetett ránk. Miután ezt a nyaralási úgy döntöttünk, hogy kiad minden nyáron a falu.

Egy másik mű az irodalom és az orosz nyelv