Poludov kő (Perm területén)

Egy hónappal ezelőtt, tettem egy kísérletet kiemelkedő honfoglalás a hegy Vetlan. Azonban annak ellenére, hogy kiváló tapasztalat, az út hagyott érzés hiányos - maradt látogatott második epikus látvány - Poljud.

A Vetlan látott néhány sötét, erősen erdős és barátságtalan. Plus - kap sokkal nehezebb. Meg kell átkelni a folyón, majd menjen végig az erdőben 7 km többnyire felfelé.

De határozott srácok nem félnek a nehézségek - összeszedte magát, megváltoztatta a kit otthon, vzdobril barátja és lánya és barátja beköltöztek a pálya.

Minden működött, mint a karikacsapás - 10 perc után mi lebegett egy motorcsónak felszínén Vishera. A folyó rendben volt - főleg a térd és a derékig.

Következő haladunk UAZ, és már rohant is az úton - egy sor izmos pocsolyák és mély keréknyom út lehet nevezni egy nagy feltételezés. Által kért vezető kiszállt a pénzt szállítás 500 méteren belül - UAZ ugrás pocsolyákban, mint egy veszett kecske egy halom trágya. A hét kilométerre az autó tudtunk birkózni a négy - akkor kellett menni gyalog.

Miután ebbe az irányba körülbelül 5 percig, hallottuk a motor hangja. Nem sokkal ezután a kanyar bal csoda-gép (GAS 71). Mint később megtudtuk, ez meg fogja változtatni a dolgozók szolgáló televíziós átjátszó tetején a hegy.

Nagyon hamar nagyon meredek lejtőn, és az út vált egy kőrakás és ágak. Meglepő módon, a gáz 71 legyőzte az összes ilyen akadály - a sziklákon lehetett látni a friss számokat hernyók. 50 perc múlva séta út után a következő kanyar, láttunk repeater árboc és kettős erővel vonult előre.

Hurrá! A tetején a kezét.

A lánc feszítés lassan megy a legmagasabb pont a hegy. Mindenki, aki eljött, hogy a tetején ugyanezt mondta: „Wow!”. Az első benyomásom az volt, lenyűgöző és csodálatos. Kilátás a hegyről jön le nyomasztó és inspirált egyidejűleg.

Gyenge mentség érvényes tartózkodási

A hegyen találtunk egy pár turisták - az orosz nyelvű srác és barátnője, egy német nő. A gyerekek Németországból jött maradni rokonok és elment kemping. Abban Poljud, úgy döntöttek, hogy tölteni az éjszakát. Nyíltan irigylem őket fehér irigység - tölteni az éjszakát a csillagok között, és dobott nyitott alján a bolygó több tíz kilométer - egy álom!

A következő óra telt szaladgált a sziklák, a képek, és kitart a serpenyőben csodálatos természet az Urál.

Talán nekem ez volt az egyik legerősebb benyomások az elmúlt néhány évben. Egyetértettek velem, és minden társa - egy rendkívül szép helyen. Nem valószínű, hogy van valami magasztosabb a Perm régióban.

Rengeteg belélegzése ezt a szépséget, amit vonakodva ment le. Az út során, tárgyalunk Eugene benyomást jutott a németeknek. „Jó lenne, hogy megy itt egyedül a sátorban” - javasolta a barátom. „De ez a fajta Brokeback Mountain, kiderül, nem igaz?” - mondtam. Megegyeztünk, hogy az alkohol, hogy nem éri meg.

Miután három kilométerre várunk hívás előtti helyi Susanin UAZ. 15 perc múlva már megerősítették erők a gépen.

A következő cél az volt Vetlan amely a jelen levők látták csak én.

Már ismeri a fajta Vishera Vetlan

Miután polyude Vetlan minden úgy tűnt, hogy unalmas. Ez nem meglepő - elvégre Poljud kétszer Vetlan. 527 m tengerszint feletti magasságban ellen 263. Úgy tűnik, nem elrontani a benyomást, először is meg kell mászni Vetlan, majd Poljud.

Már sötétedett, de most már van egy kicsit több időt és energiát egy látvány - útban a Perm mentünk Lake Nyuhti. Hajtóka neki van Yazva folyó közelében, a falu - 20 km-re Krasznoviserszk felé Perm. 12 km-re egy földúton az oldalon Lukoil. A gát és a fennmaradó két kilométeres egyenes primer vezetett minket egyenesen a tó partján.

Ez nekünk egy kicsit csalódott. Landfall meg egészen apró, és azt a helyet foglalja el a többi turista. Minden, amit tehetünk -, hogy fotózni, és hagyjuk.

Előttünk vár a maradék háromszáz kilométerre a kitaposott pályán az északi Urál és az otthon kényelmét.

Nagyon hamar az ég enyhén lefelé a sötétben - az autó lebegett egyenletesen a sötétben a sima felület az út. A hátsó sorban, támaszkodva egymás alvó tinédzserek, és jó zenét még elszakadni a valóság, hogy mi történik. Ezzel teljessé válik az egyik legmozgalmasabb nap az életemben.

Minden jó. Glory robotok.