Mountain Big Thach

Tervezett ötnapos vándorlás négy éjszaka. Lövünk egy kisbusz a falu Novoprohladnoe, ami elmarad az Ust-Sakhra (a környéken Dakhovskaya), és előrelépett mentén folyó torkolatától Sahrai.

Kezdtük későn második felében a nap. Útközben látványos hidak és gázlók egyszerűen :)

Miután egy viszonylag hosszadalmas vándorlás jöttünk egy tisztás az út mellett, ahol lehetséges volt, hogy tegye fel sátrak (mi mindnyájan 14 fő, plusz egy 8-10 ember várt reggel, de előretekintve, megjegyezzük, hogy a legtöbb közülük már nem zaobschalis az egész kampányt, sőt, zajlott két párhuzamos csoportban). Táborozott éppen időben, és készült a vacsora.

Mountain Big Thach

Megszöktem nagyon hűvös és kényelmes éjszaka. Én sok időt töltött a beszéd és hallgatás a gyermekeknek, akik maradtak a tüzet, mintegy Ushba, Elbrusz, és úgy tűnt nekem, ez valami nagyon távoli és elérhetetlen. Második nap. Keltünk, reggeliztünk, találkozott a második része a srácok együtt, és ment tovább az irányt egy helyen az úgynevezett „Taiwan”. Ahol van, és ezért is nevezik én még mindig veszteséges mondani. Ott volt egy vacsora.

Aztán elkezdtünk egy nagyon meredek up, ami nélkül futott nehézlégzés csak Elsa (barátunk, tagja az expedíció).

Az alábbi fotó pihenek azt a következő megállt. Sokkal inkább az, hogy én)

Mountain Big Thach

De erőfeszítéseinket siker koronázta, és a sűrű koronát kezdtek megjelenni fenséges hegyi Big Thach.

Miután több órás komoly trekking, jöttünk, hogy egy elszámolási és ment pihentetik és pofotkatsya. A fotó a háttérben Lena Thach.

De úgy döntött, alaposan szigetelve, mert Ez volt észrevehetően hidegebb, mint a magasság volt körülbelül 1500 méter.

Mountain Big Thach

Továbbá, még mindig van egy hosszú utat, amelyik a délutáni - elkerültük a hegység a jobb oldalon. Azt kellett menni Thach nyereg, hová megyünk, hogy a táborban.

A folyamatban volt elég napryazhno.

De közben a haladékot megcsodáltuk a gyönyörű és fenséges kilátás nyílik a Thach

és környéke - völgy.

És végül, többórás trekking felfelé történt - eljutottunk a Balagan a hangszóró úgynevezett „Szeles”, és azonnal rájött, hogy miért volt az úgynevezett.

Ez a szerkezet egy szélfútta, lógó üvegek és palackok csörögtek harcolt a falakon. Ez volt a nyereg Thach. Megcsináltuk. De itt a szél tényleg viharos. A srácok a Balagan mondta, hogy mi fog fújni a nyeregből, de mindegy mi meg táborban. Tekintettel a Big Thach (Crown Big Thach)

Mountain Big Thach

De photosets "háttér" - Lena, én és Desmond, ill.

Telepítése a táborban a nyeregben napnyugtakor a széllökések volt egy nagyon érdekes pillanat az életemben)

Végtére történt, megvan a sátorba, és nem akarta, hogy vylazit még összejövetelek a tábortűz körül (a fiúk sikerült valahol a hegyek inflexiós ahol a szél csendesebb) és konyak. A szél szörnyű volt. Főztünk az égő jobb a sátorba vacsora, ettek, ittak teát, beszélgettek egy kicsit, és lefeküdt. Abban az időben volt egy sátor Verticale Terra 3 - elképesztő minőségű treshka de vesivshaya alatt öt kilogramm). Ez volt a második éjszaka. Eltekintve a szél, az álom nagyon nyugodt. Három nap. Korai emelkedik.

Mountain Big Thach

A terveket - megmászni a Mount Big Thach.

Breakfast. Lena kezdődik a kígyó (a szél szinte teljesen vers). Majd csatlakozik Ian :)

De hamarosan indulunk egy kis csoport (nem mindegyik) mászni. Az emelkedés lényegében egyszerre akár.

Mountain Big Thach

Útvonal elérhető szinte minden, függetlenül a képzés.

Emelkedés közben gyönyörű kilátást.

Sky tökéletesen tiszta! Láthatóságát több tíz kilométer előre.

Desmond teszi hősies fotó egy szikla :)

Mountain Big Thach

Az emberek úgy tűnik olyan kicsi. Az ilyen pillanatokban úgy érzi, nagyvonalúság univerzumban.

Egy kicsit több erőfeszítést és a közbenső képek (én és a táborunkat).

és most látható a hegy tetejére!

Mountain Big Thach

Győzelem. Big Thach esetére! 2368 méteres tengerszint feletti magasságban.

A pár közös kép:

És egy pár kép a kilátást a csúcson.

Következő kezdeményezés már elment :) futottam egy közeli szikla, és megkért, hogy a kép)

Mountain Big Thach

Aztán ott volt az ebéd és snack ételek és mentünk lefelé, az út mentén, és gurult a barlangban evés után a hó. Bent a barlangban jégcsapok, hasonló cseppkövek.

Találtunk geokeshingsky cache.

Csakúgy, mint egy kis photoset megháromszorozódott a barlangban barlangban.

Mountain Big Thach

A kvarc falai a szerkezet.

A süllyedés a barlangban a hóban.

Andryukha választott a barlangban hó bögre :)

Mountain Big Thach

Az egyik a repedések a tetején Big Thach.

Következő vártuk a süllyedés a táborba,

ahol vártuk a leves, gondosan elő a srácok, akik nem megy a mászás. Evés után leves, teát ivott, és egy kis hazugság, elkezdtük gyűjteni táborba. Ez volt a közepén a harmadik napon. Előttük trekking az ördög kapuja, de ez anyagot a következő történet - Devil Gate Pass (a Mount Acheshbok). Adigeföld / Krasznodar régióban. Szervezet: Andrew Zverkov. Ebben a tanulmányban felhasznált fotók: My, Elena Yakovleva. Desmond (Alexander Lopatin). Andrew Kogustova. Novoprohladnoe - Thach - Acheshboki: letöltés pálya (. Feltéve, nem emlékszem ki, de azt hiszem, Andrew Zverkov). Térképet.

És végül, néhány szót apró betűs: