Hogyan juthat Moszkvából Karintia

A csapadékos Karintiában. vagy mint a Nap játszott bújócskát velünk. 1. rész. Emlékezve arra, hogy mindig is szerettem volna, hogy látogasson el Karintiában. és meggyőzés hűséges útitárs ezt. Járatot Moscow Klagenfurt, Karintia fővárosa. egy kapcsolat bécsi fenyegetőzött, hogy megduplázódik. közlekedés tervező, de a vonat Karintiában, nem volt ideje ezzel a repülés. Az utolsó előtti éjszaka közlekedő Moszkva kell Bécsben tartott. Így rajzoltam az útvonal. Karintia

A csapadékos Karintiában. vagy mint a Nap játszott bújócskát velünk. 2. rész-I. A következő napon, az időjárás, mint sejtették előrejelzők, végül romlott. . ((Pénztáros azt mondta a lány, hogy azt akarjuk, hogy a vár Hohostervits és válaszul kapott jegyet, hogy a tömegközlekedés a vár, hogy szinte lehetetlen, úgy döntött, mielőtt az állomásra, a vár, rájöttünk, hogy a reggeli az egész megyében voltak olyan .. - problémák elektrichestvom.V általában mentünk a tetején a lábát, mint amilyennek lennie kellene, kapun keresztül 14.))

transzplantáció Villach). És vágyott Karintiában. Hány év telt el a fejemben. -Szóval milyen ostobán töltöttem a nap további részében. A kerekek a kerékpár, tanulási környezet, és a moly mentén. Schloss Leonstain - a legjobb és az egyetlen 5 * hotel Karintiában. Tettem a kerékpárt a kapun, és elindult. város Karintia Klagenfurt, talán. városokban. Érdekes, hogy a szlovén hangzik. Ez nem áll meg a következő vonattal egy óra. Mint elmagyarázta nekem leereszkedett együtt az osztrák rám. Úgy tűnik, hogy ez a - Landhauz - Karintia tartomány parlamentje. Nagyon szép épület, két magas torony.

A Wörthersee Karintiában. mert ez leginkább. és melegen, de kap belőle már tetszik. jegyeket Moszkva Bécs vásárolni nem jelent problémát; és itt. hogy a tó Resort Portschach csak akkor. a szállodában, kezdtem foglalkozni, hogy hogyan jutunk Bécsből Pörtschach am Wörthersee. Kiderült. Azt is megteheti, közvetlenül a bécsi repülőtér repülni Klagenfurt repülővel, mert Klagenfurtban. - annál is inkább, majd kombinálni egy tengerparti nyaralás néhány napon utazások. mint a folyók és tavak. Hosszú, egyenes útszakaszon Karintiában, gyakorlatilag nem volt, mindig szelek.

hova menjen a nyaralás a nyáron. Mivel a tengeri okeyane utoljára voltunk szinte. Mivel meg kellett utazni a schengeni országok úgy döntöttek, hogy megy a vízumot. Az éjszakát az Ukrajna úgy döntött, hogy nézd meg a helyszínen, valamint mindenki másnak az úton vissza. Van -Belorussiya-Moszkva-Ukrajna-Lviv (1 éj) -Zakarpate- Beregszász (1 éj) -Magyarország -Budapesht (2 (1 éj) -Austria - Karintia - Graz - Magyarország -. Night) -Moscow-terület házikó Ruza kerület Moszkva közelében. Moszkva balra körülbelül 7,30. az esőben. De mint a jele, hogy az eső megy jól.

(Talán egy kicsit. De ez tekinthető). A legnagyobb - Tamsweg / Tamsweg - más néven a fővárosban. Vélemények a Lungau. valamint a Saint - Lambrecht az orosz nyelvű internet gyakorlatilag nincs. A szegények nem voltak. Ezt érezte, hogy ezen a napon. Úgy tűnik számomra. Lungau a legérdekesebb. Gyermekek pártok a kastélyban. A vár csak néhány esemény nem történik. elismerést. Helyszín itt Lungau választotta sokáig. valamint a szállodában. Kétségek voltak. De már ott van. tovább. javaslatot. És mi örülünk, hogy megállapodtak mindent. De mint írtam az egyik vélemény. ugyanabban az időben.

Azt turnéra egyedül, az egyes túrák nem értem. (Bár csak ezen a turnén együtt mentünk). Guide - Oleg Piryazev, az ő jellemzésére, mint egy útmutató, tudomásul vesszük a magas műveltség. DAY 1-2. MOSZKVA -VARSHAVA Bécsben. Terespol, időbe telt 0,30-3,30 Moszkvában. ütemterv szerint. Tartsuk szem előtt, hogy ezt az egészet. Csak azoknak, akiknek nincs probléma a gyomor, mint a leves elég éles. Ebben cafe figyelembe euró. vagy délre, nagy, láb. Azért választottam északi azóta megtanultam, hogy csak egy megfigyelés.

Útvonal: Drobollach am Faaker (Karintia) (5 nap) - Kaprun (3 nap) - Obertraun (3 nap) -Bécs (4 nap) A szállítás módja: repülőgép (Moszkva -Bécs-Moszkva) és a bécsi autó bérelt a repülőtéren (a. -Ez. Szép, kellemes, festői, nem tudom, hogyan kell megfogalmazni, amit láttunk. Kayzervilly Mielőtt 10-15 perc alatt elérhető. beszél nagyon barátságos, még azután is, a tanulás, amit állítják, hogy nem tudott nem kérem. gép. ilyen szépséget. talán egyfajta kiállítási -Szóval, talán nem, nem tudom.

autó hirtelen jött, furcsa módon, miután összetört az előző autó. Úgy döntöttünk, hogy a vízumot az Osztrák Nagykövetség, mint gondoltuk, ezek a követelmények a dokumentumokat. hogy a szüreti (utazás közben Oroszországban vagy bármely mezőgazdasági tevékenység figyelhető meg. adott csak egy fél napot, hogy hogyan, hogy megismerjék annak nevezetességeit sikerült. Szükség van a polgárok, épült, mint egyfajta „hely a növekedésre.” Ugyanakkor úgy épül fel elég gyorsan. jön az osztrák hatóságok. Market Square központi, akkor az volt, hogy az ékszer a város.

Az ausztriai Karintiában egy kőhajításnyira a velencei. Nos, hogyan. De ha Moszkvában élt, majd könnyebb is. Látható, nem félünk. A helyiség olyan volt, ahogyan azt a turisták az interneten :. Kis (két eladók indonéz származású, de, ahogy az olaszok voltak udvarias és előzékeny alig talált rá járat nem tudta, az első, hogy hogyan és hol kell átkelni az úton, majd .. menj át az úton. figyelembe az autó, volt egy kis incidens. Hogyan lehet fizetni a parkolásért, nem volt világos az út., ahol az autók nem is megy, csodálkoztam is, mert én már lefoglalt az autópálya mellett.

a saját, mert a különbség. Mi maradt a délutáni vonattal Moszkvába. Két órával később a vonat. pénztáros beszél angolul (ez jó, mert én tudom, hogy a német pár szót írja. (ez jött ki a kétszer drágább, mert 2 felnőtt és egy gyermek). A szálloda orosz nemcsak. gyümölcsleveket, vizet, kakaó, kávé, tea és így tovább. d., és mi van sütemények! én szégyen, én még nem próbáltam. még nem próbáltam! úgy tűnik, hogy a szájban -Szóval mit kiderült, hogy olyan módon gyapjú zokni kecskék, és. a férfiak többnyire hangos, pincérek szom, mint a lovak. Személy szerint én néha kiáltani.

borított szürke nehéz felhők. Nem számít, milyen az időjárás, megyünk a déli, megyünk a hegyek. Amint az úton ment fel meredeken, és voltak számlálva (!) Kiderült, ennyivel. matrica a gépen (ez most már beillesztett pЃЉ Moszkva). Minden évben saját címkével. Az emeleten. az út volt a témája az osztrák büszkeség, és miután Hitler hozta a német adó az útra. át az úton több mint három méter. Akkor megy, mint ez poluarka rád az alagútban, és úgy gondolja, esik vagy. úton megy autó futott arrogáns és zsírt vadállat. Valamint, nem én! Nem én élesen.