Az új Mustang és az USA

Hello mindenkinek!
Miután tettem (most) felesége ajánlatot, elkezdtünk gondolkodni az esküvő és a nászút. Hová menjünk sokat nem kell választani - egyszer fordult elő, hogy Amerikában, mert mi már régóta álmodott látogató az Egyesült Államokban. Ez a legjobb ország, hogy autóval! Csak örülök, hogy én is végre bérelni egy három legendás amerikai autó: Ford Mustang, Chevrolet Camaro és Dodge Challenger.

Utazás várakozás hosszú volt és végül az utolsó előtti napon elhagyja! Felállítottuk a riasztást 07:00 és lefekszem. Az ötlet: „nem várom a holnapot, és mi lesz a fedélzeten?”. Dobjuk két bőrönd egy taxit és menj a 2:00 reggel Moszkva Sheremetyevo Airport. Recepción, megkérdezte a cél: „Los Angeles” - mondom. Úgy tűnik, az arcomon mosoly, és a szívem elkezd verni az örömtől. 12:00 repülési és mi LA! De ez még nem minden, mert a mi amerikai utazás kezdődik Las Vegas. Következő 4 óra repülőtéren LA + 1 óra repülés Vegasba.

Yosemite Nemzeti Park

Az éjszakát ebben országúti motelben. A Chelek azonnal érzem Dominique Tourette =)

Már a repülőtéren a Las Vegas üdvözli, hogy a ragyogó fények a játékgépek. Ön tud játszani, mire a zsákokat! Így hengerlőgéphez sokáig nem teszi meg, ez történik, egyenes elhagyása nélkül a repülőtéren. A parkolóban kellett választani három Mustangs. Fehér volt, esett azonnal, mert úgy néz ki, nagyon olcsó ebben a színben. «Mágneses Metál» (sötétszürke) tűnt számomra túl unalmas. Maradt élénkpiros szép, amit választottam. Könnyen dobott két bőröndöt a csomagtartóba (a harmadik eset nem illik, de a hátizsák oldalsó halkan) ültem egy piros kabrió. California nyitó vászontető - természetesen a legjobb társait. A mennyezet a tető clip hiányzik, mint a nyele egy szimulátor, bemutatva bicepsz. Egy kis csavar, tartsa a meghajtót - és ez szövet felső földek mögött a hátsó fejtámlák. Összecsukható tető, kezdek nézni boltban, és rájönnek, hogy ez a „hajléktalan” berendezés. Rag nem elzárók feltűnő. Megyek nézni «Mágneses Metál». Bőr, ülés szellőztetés, szárítógépek, nagy képernyő, minden a helyén van. Profilja póni autó pont a 2,3 literes, soros turbo „négy” EcoBoost. Nem hangzik, de a túrák! (No őrült gyorsulás) 317 teljesítmény, 432 Nm, 5,8 másodperc alatt 100 km / h, és 8 liter száz - újradefiniálja a kis számok. Különösen ideges, mert a szín nem tettem. Ő még jobban megfelel az én esküvői ruha. A piros, azt nézd, mint egy srác, aki Kubrick felesége))). Érkezik egy nyitott felső, és egy száj-án éjjel Vegas lefeküdtünk. 27 órás utat tett érződnek. Meg kellett aludni összesen 6 óra.

Sétáltunk minden legérdekesebb pontja a város és a hotel (szálloda - ez Vegas maga mindegyiknek megvan a maga vonzereje, ismert az egész világ), készített egy csomó képet, folyamatosan köszöntötte járókelők. Akkor lehet navigálni Vegas az első emeleten található - van egy kaszinó és egy légkondicionált Spahr, de menj ki, akár egy pillanatra is egy teszt volt - 44 fok nem vicc! Az összes aktív élet a városban zajlik az egyik fő utcán - South Las Vegas Boulevard. Körülötte koncentrálódik 90% -a szállodák és kaszinók a város.

Fél nap a városban én különösen nem értem, mi a Mustang. Az első mínusz Mustang kabrió érezhetők, amikor mi voltunk vezetve Hoover Dam vissza Vegasba. Persze, nagyon sokkal valószínűbb, hogy próbálja meg az ízét a szél, és kinyitotta a tető. Tehát során a tető nem fejlődik, és nem lehet visszazárni. Átalakulás hét másodperc, de a folyamat nem teljesen automatizált: az indítógomb tartani, és rögzítse a mellékelt borító mechanikus zárat a fejét. Az elején, mi kanyargott keresztül a dombos terep, és a szél fújt egy jó autó, nem volt meleg. De aztán, miután elhagyta a nagy wei Vegas, mi volt körülbelül egy órát, hogy meghaljon sütötték 45 fok! Lélegezz, sivatag, egy szó. A tető, nem tudok zárni, mert megáll az autópályán szigorúan tilos.

Miután Vegas vártunk az első hosszú út - LA-be. Az út körülbelül 5 óra megállás nélkül. Kaif! Kanyarban nagy sebességgel átváltható élénken reagál a dinamikus változás a súlyelosztás, és végül állva az utat, ha találkoznak ütésektől. Nyugodj békében, a hátsó tengely! Éljen mnogoryichazhka! Valami régi iskola maradt. Kevesebb hirtelen gyorsulás vagy lassulás a kerék megborzong kicsit, és ez a lendület, mert átszúrja képlékeny nyitott test átlósan. EcoBoost szóló tárgyalást tartják és kompresszoros „kvartett” kellene tekinteni. Kezded megérteni, hogy a Mustang tökéletes utunkat. Tükrök nagyon kicsi, de azt olvastam, hogy azok jobban az amerikai piacon. Talán Megvan az európai verzió? A második napon megszokja őket.

Roll együtt Las Vegas Los Angeles egy koncert, mi mást lehet kérni? Ez az, amiért létrejött. 315 lóerő elég kényelmes mozgás mind a városban, és az autópályán. Az ülések kényelmesek, nem zsibbadt és fájó után egy hosszú utazás. Szellőző könnyebbé teszi az életet, de még forró és izzadt vissza. Mindent elkövetnek, hogy maximalizálja a funkciót annak érdekében, hogy a menedzsment a luxus autók. A műszerfal található, közvetlenül a vezető előtt szemében. Instruments magukat fulladt mélyművelésű bányák. Kialakításuk készült összhangban az általános koncepció belső - a legegyszerűbb és funkcionális. Nagyon kényelmes pohártartó, amely illeszkedik minden méretű szemüveget. Minőségi európai szintű autóval. További lehetőségek vannak elhelyezve könnyen megközelíthető a kényelmes préselés vagy kapcsoló karját. A hátsó ülések meglehetősen kényelmes. Ha két felesége van, akkor könnyen illeszkednek egymáshoz!

Két bőröndöt, egy hátizsák és egy doboz sört felmászott =)