Én egy nudista strand három alkalmi történet, női portál comode

Sokan kényelmetlenül érzi magát, nem csak amikor a levetkőztet magukat, hanem vált akaratlanul tanúja másik meztelenségét. Ma nem beszélünk a nudista a szíve, de a nudisták alkalmából. Ezek a történetek mondja el, hogyan viselkednek az emberek, ha a „szégyenlős” strand a sors.

Szeretek utazni, tanulni új helyek ismeretlen vonz. Így ezen a nyáron tettem egy pipa a térképet, miután az olasz Liguria. Passzív pihenés vándorló-re a strandtól a bárban tömítés hordozta tisztességes cég, a negyedik nap a paradicsomban makaróni. És úgy döntöttünk, hogy vizsgálja meg a terület.

Korán felkelni, mentünk sétálni. Pár órányi séta során találkoztunk egy elhagyott vasúti alagút. Mi - a srácok nem a félénk, ezért nem elriasztja, különösen azért, mert az a hely annyira szokatlan, hogy mi a lányok még rendeztek egy spontán fotózásra. És egyre mélyebbre és látta a képet, vár minket a kilépés az alagút, mi megdermedt, tátott szájjal. Szemem előtt feküdt rejtett minden oldalról sziklák nudista strand.

Hirtelen mondom. Vicces, de a legtöbb félénk fiúk. A lányok a cégem voltak ostoba, azt hiszem. Rövid vita után kezdtük, hogy húzza le a ruháit. Persze, eleinte kínos volt, főleg, hogy a meztelen barátok. De fokozatosan megszoktam. Maradványai zavarában mosott el. Szavakkal leírni azt a szabadságot, úgy érzi, amikor belép a tengerbe meztelen, nagyon nehéz - súlytalanság keverve gyerekes öröm.

A tényt, hogy élvezték ezt a tapasztalatot, hihetetlenül, az lesz, hogy a többi olasz szabadság töltöttünk ezen a strandon. By the way, az emberek látogatják ezeket a helyeket nevezik magukat természettudósok. Szóval nyugodtan kijelenthetjük, hogy az egész héten izent természet, ahelyett, hogy csak a fröccsenő meztelen.

Én egy nudista strand három alkalmi történet, női portál comode

Azt vakációzott Napospart Bulgáriában. Ez volt az első és az egyetlen ünnep töltöttem szülők nélkül, de még a férje nélkül - együtt barátnőjével. Ez volt számunkra 20 év. A diákok - általában egy jó ideje, és a forró nyaralás a tengerparton - egy valóra vált álom főiskolai barátnője.

Korán keltünk, hogy időben kényeztesse magát a meleg sugarait a reggeli nap, de mire a parton voltak olyan sokan, hogy a homokszórás a törülközőt, akkor véletlenül általa lefedett elterülve szomszéd. Ezért egy nap úgy döntött, hogy menjen tovább az irányt a sziklás parton. Találtunk egy jó elhagyatott helyre, telepedett le, egyre nemcsak az áhított fekete-tengeri tan, hanem egy gyengéd masszázs macskakő, ami feküdtek. Nem volt kétséges, - nincs épeszű ember itt, és ragaszkodni az orrát sem.

Úgy tűnik, mindketten elbóbiskolt, mert felébredt egy idő után már körül számtalan meztelen ember. Az első reakcióm az volt nevetés, amit próbáltak komolyan letenni, és akkor lett nyilvánvaló, hogy viselünk nem az a hely! Meztelen lakókocsik nézett ránk ugyanolyan leplezetlen kíváncsisággal, mint mi őket. Tudtuk sem menekülni, vagy tanulságos. Kívánatos lenne, persze, szépíteni a történetet, de bevallom, azt sietve összepakolt, és visszavonult. Félénkség és kellemetlenség túlsúlyban kíváncsiság.

Meg voltunk lepve, és még csodálkozott emancipáció uralkodott ezen a helyen. Azt hiszem, ha ez történt most, merészkedett, hogy távolítsa el a fürdőruha legalább annak érdekében, hogy ez valami, hogy emlékezzen, és mondd el az unokák.

Én egy nudista strand három alkalmi történet, női portál comode

Ez közel volt a nap az én közeli barátja születésnapját. A hölgy egy gazdag, ünnepeljük hangos kerek dátum „45 - Olya lány újra” akart Görögországban. Lehetséges, hogy megtagadja egy ilyen leánybúcsú? Összegyűjtöttem a legjobb ruhákat és ment, hullámzás vidáman kezelni otthon marad a férjéhez.

Luxus hotel a napenergia Hellas áramló folyó a kora reggeli pezsgővel, kedves barátom - mindent meg nyugalom, pihenés és kikapcsolódás. Celebration, bocsáss meg, Olga, az évforduló letette a hurrá: először vacsora egy étteremben, akkor a legjobb hagyománya Balzac ünnep - karaoke, és kiegészíti a listát a helyi diszkóba. Táncoltunk, felejtés magát, hajnalig. Nem fogok színlelni, hogy nem minden túlélte, a súlyos része a küldöttség az idősek reggel nem tudta elérni. Hagytuk hárman, mint abban a filmben.

Elmentünk a napvilágot nélkül cipő és messzire repül és vánszorgott a szálloda felé. Megálltak nekünk új barátokat, mondván, hogy nem irányul az oldalon. Pontosabban az oldalra, csak levetkőzött. Valószínűleg nem kell magyarázni, hogy nem voltunk elég éberek, és ha ez őszintén szólva, ez nem józan.

Lement a partra, a strand még üres volt. Bátorság fogyasztani maradványait pezsgők, levetkőztették és bement a vízbe. Hihetetlen érzés. Először is, azt azonnal kijózanodott, emlékezve, hogy én vagyok a feleség és anya a család és általában egy tisztességes nő. Másodszor, úgy éreztem, fiatal lány képes minden kalandra. Míg a két vitatkoztak a fejemben, és nem tudtam eldönteni, hogy mi legyen a következő lépés, a part kezdett lassan megtelnek meztelen férfiak és nők. Azt kell mondanom, akiknek többsége éves kor között, de ez egyáltalán nem szégyelli messze nem tökéletes szerveket.

Csak lebukott utoljára, hogy összegyűjtse akarat egy ököl, hogy nem fut, nyugodtan kisétált a vízből, kiszáradt, várt egy barátja, aki éppen olyan kellemetlen, mint én, és lassan felöltözött, mentünk a szállodába. Aztán nevetett sokáig, de még mindig nem sajnálom, hogy úgy döntött, egy ilyen kísérlet.