Téli üdülés Pattaya

Aki nem álom, hogy nézze meg a nyaralás Thaiföldön? De hogyan lehet jobban csinálni a saját, vagy egy túra cég?

Merjük repülni, és töltse nyaralását a legjobb Pattaya. Az első alkalommal, és a saját, mint mi most megmutatja, hogyan kell pihenni Thaiföldön egyedül.

Szia barátok! Ez ünnepelte fennállásának 30. évfordulóját idén a lányom, és adott neki egy pihenésre az óceán. Természetesen tur.gruppy nem illik hozzánk, mert a csoport túrák csak elhajt egy keringő tempó, nem tudjuk tartani őket. Ha volt egy támadást, akkor meg kell lassítani az egész csoport, és ami még rosszabb, hogy térjen vissza a szállodába.

Emiatt úgy döntöttünk, hogy repülni a saját Thaiföldön. a mi út, és én megmondom.

Díjak az útra

A képzés voltam 8 hónapos, szoktam keresni információt az interneten, mint hagyni a nagyobb események, és gondoskodjon az utazás kényelmesebb a lányomnak.

Minden információt találtam a fórumon Vinsky

Fém lapos Vkontakte (16 tr). Fizettem közvetlenül az interneten keresztül, és kész is.

Itt szerencsések voltunk, és mi töltött közel rubel ellen baht, + 1000bat letét (teljesen felújított) + 1000bat Internet és + 1250bat kommunális.

Apartman Pattaya

A sarkon a végállomás egy tuk-tuk, hogy a vasárnapi piac Thepprasit piac, ahol közvetlenül a piac, Tesco Lotus bolt, nem messze Bix (5-7 perc séta a bal a Thepprasit út kereszteződés és a Sukhumvit Road), és az Outlet Mall.

Az utazások autóval mentünk (megrendelhető azonnal egy túra iroda az utcán), töltöttem + 1000bat, a túra volt, de azonnal építeni a költségvetésbe.

Csak parkolni Muang ram került kifizetésre a 3500 autó, de a park egy 2 órás autóútra Pattaya, Bangkok, majdnem, de megéri.

Az első napon, egyetértettem a terapeuták, és minden nap eljön a lakásunkba, hogy tartana a lányának egy masszázs (300bat per session), masszázs végzett az egész testet.

Téli üdülés Pattaya

Úsztunk többnyire a medencében a házban, a pálmafák alatt a kókuszdiót.

független Tours

Oceanárium

Oceanárium mi magunk látogatott, mert ez egy 15 perces séta (akkor gyorsan elérheti) Tesco Lotus. Alka ott etetett halakat a mellbimbó.

Téli üdülés Pattaya

Egy séta a víz alatti alagút. (Miután Harbin, ez a akvárium tetszett kevesebb)

azt mutatják, a Colosseum

Colosseum (500bat egy jegyet) egy 10 perces sétára a házunk, akkor lehetett látni az ablakok a lakás.
A véleménye szerint a tapasztalt, Tiffany és Alcazar - a show sokkal érdekesebb.

A Colosseum, mi jön, hogy az elején a bemutató 18:00 19:30 célból világít a színház előtt minden fényképezett.

Ha hozzáférést útkereszteződés Thappraya út és Thepprasit Road, majd séta (7-10 perc), vagy tuk-tuk.

A tanfolyam mindössze elején Thepprasit Road utcában, innen lehet vezetni akár a vasárnapi piacon (végéig).

Szórakoztató központ Mimosa

(500bat per jegy), akkor oda taxival. Vissza a Mimosa, a hídon a másik oldalán az utca és a taxi, tuk-tuk, akkor nem érhette meg.

Téli üdülés Pattaya

A Mimosa pihenhet, és eltölteni egy napot, gyönyörű szobrok, a show transz sexuals, mini állatkert, a halak, madarak, magvak, amelyek a takarmány nyulak.

Képeket a monitor gyík, papagájok. Mesés házak egyik alsó nem egy nagy 3D-s galéria. Keresztül egy mesterséges csatorna, hogy áthidalja a szakadékot pergolák, akkor lehet enni, és élvezze a hal.

3D galéria

Tudod, hogy mesés képek.

Téli üdülés Pattaya

A belépő külföldieknek - 500 baht, bár jegyet maguknak és vettünk fel 250bat egy jegyet. A bejáratnál meg kell leveszi a cipőjét, vegye fel zoknit.

városnézés

(1000bat) foglaltunk egy kirándulás autóval, és kerülje a felesleges túrák különböző üzletek, a zenekar a buszon, ez egy kötelező programot.

Azért választottuk az útvonal magukat. Buddha volt egy dombon, egy kilátó az ajándékboltban Lukdod (különleges szín, mint a túra), a sétányon, közel a mólón.

Kérésünkre a vezető dömpingelt minket az úszó piac. A szemben állt az iskola elefántok.

Irányított Ügynökség

Mi megrendelt Dzhimonte, mert közelében található otthonunk közelében. A vízparton, a központban, az árak az ügynökségek drágább.

Agent (megegyezés szerint) maga jött hozzánk, a katalógus tárgyalt kirándulások és tárgyalt mi szükség egy autó helyett egy csoport, egyszerre fizetik.

A központi szervek nem voltak utak a park Muang Boran.

Park Muang Boran (Muang Boran, vagy az ókori Siam - ősi Sziám).

Ez alatt az utazás már kifizetett az ügynökség 3500 autók és 700 jegyet a park, a park az autó ingyen, aki tud járni, hogy a golf quadok, kerékpár (kibérel).

Szavakkal nem lehet leírni a szépsége ennek, meg kell látni. Vedd saját élelmiszer, nem lehet a tó, vagy a csatornára egy piknik, és enni. Nem nagy kávézó van, de a park nagy és egyre nehezebb megtalálni a táplálékot.

Kerti Nung Nuncia

Ebben a parkban lovagolni egy elefánt figyelte a show-t az elefántok.

Itt vettem orchideák. otthon a nyáron nem érintette meg, megszórva csak 2-szer egy nap, itatni 2 hetente (ő nem szereti a nedvességet).

Park Khao Kheo

Nagyon nagy és nagyon sok az állatokat. Alya félt, hogy táplálja a nagy állatok, de az orr mindig meggyőztem őt etetni.

Flamingók találhatók rosszabb, mint a Hong Kong.

A burkolat elefántok nagyon akartam etetni a kis bébi elefánt, de felvettem egy nagy egész csomag rendelkezései számukra.

Téli üdülés Pattaya

És ez aranyos srác, rábeszélt, hogy táplálja az oroszlánok

kék lagúna

A hely nagyon szép. Azt tanácsolom, hogy nézze meg, nem egy óra az út, a tengerparton valamennyi feltételét pihenni. De ami a legfontosabb, az arany homok, kék, meleg víz, és 11:00 óráig lehet mondani, senki sem.

Visszafelé ne felejtsük el, hogy táplálja a majmok, mennek az úton, és várja kezeli.

Téli üdülés Pattaya

Csoportok kezdtek jönni a 11:00 és elfoglalta az egész part, ezért mindig jön a reggel és délután megy a városban.

Felhívtuk a játék németek. Mint a tollaslabda, hanem egy teniszlabda, és ő nem repül el a szél.

Azt is megvették ütők és már a Bajkál játszik az unokájával.

Téli üdülés Pattaya

Visszafelé találkoztunk majmok kezeltük a maradék rendelkezések. A gyömbér a legnagyobb és arcátlan, és arra törekszenek, hogy ugrik a kocsiba, és a bokrok 1000 és a kis benézett.

És még néhány fotó a boltban a repülőgép. Szórakoztató központ a 3. emeleten.

Posta Dzhemonte, 5 utca. Innen küldünk 2 send haza. 20 kg. 2700 rubelt parcellánként.

És képek a repülőtér

Az út hasznos az Ön számára:

És mi ebben a magával elbúcsúzni! Mielőtt az üléseken egy új cikket a Hongkongban. még!