Teljes végigjátszás batman Arkham City

1. Batman Begins

Bejutni Arkham City
Nos, most már, hogy szabad - ez volt lengő a székre. Ezután ellentámadás az őr, és úgy tőle a chip. Ezután a „minden egy”, és menj a kapuhoz, majd kövesse a két „őr”. Küzdenek foglyokat, akkor a legjobb, ha kész ellentámadást. Emelje fel a Jack Ryder.

Mászni magasabb és kapcsolatba Alfred
Slugger hit Penguin és a kéz bilincset az ő gyermekei. Ezt követően, akkor vágja le a pingvin. Mászni a lépcsőn a tetőre, az első lesz az épület, „ACE Chemicals” - akkor ugrani, és megragad a párkány - mozgó rajta. Felmászik a tetőre, és kapcsolja be a Batman.
Átvágni hullám Tiger tárgyalások.

2. Batman: menteni Macskanő a Two-Face

Keresse bírósági tárgyalás Two-Face, és bejutni
A cél könnyen elérhető. Akkor te és a Bat-jel spotlámpák az égen, és a zöld jelzésen az iránytű. Általában repül előre látható, hogy oszlopokat. A bejáratnál már találkoztak kétarcú emberek, ez nem számít. Mi megy a bíróságra Salamon Wayne és mászni a 2. emeleten. Mi mászni a lépcsőn, és lőni az őr a tetején, mozgó egy kötélen - belevetik magukat a tömegben. Egy jó ideje, hogy eredményeket kombók.

3. Batman kihallgatni a Joker, hogy többet megtudni a „jegyzőkönyv 10.”

Scan a tetthelyre, hogy meghatározzák a ballisztikai adatok
A szkenner bizonyíték, szkennelés nyomait golyók:
1) Üveg
2) Sex

Megtalálni azt a pontot, ahonnan a forgatás végezték
Utunkat a templom bejáratánál várt minket 3 bolond vár megrovás. Megyünk, és elutasítja Harley Quinn.
Előttünk fegyveres férfi Harley, hogy eltűnnek - dobni egy füst gránátot, és vegye le a vízköpő. Használja a „detektív mód, hogy” vizsgálja a helyzetet. Meg kell menteni a túszokat, mind a 4 őr.
Óvatosan le arra a tényre, hogy a bal - áttörni a falat, és kiüti őt. Mászni, és ugrás az erdő, hogy a második, kivágták. Ez maradt 2, le mögöttük, és nem egy „kettős döntő csapást.”

Scan a mesterlövész puska kimutatására bizonyíték
Mi mászni a harangtorony, átvizsgálja a mesterlövész puska és kiugrik az ablakon.

Trace a forrása a rádiójel, és segítenek megtalálni a Joker
Követve az érzékelőfej a területek az Északi-Dock. A forrás jön az acél növény „Sionis Industries”.

Ahhoz, hogy behatolnak az acél növény a főelosztó cső
Ragaszkodunk a legnagyobb cső a jobb, és leesik.
Leugrott a kötelet szélén a cső és áthaladnak a törmeléket. Vegye betkogot, törjük be az ajtót kiakasztható, hogy eloltotta a tüzet. Ugorj le, fogd a párkányra, és mássz át a másik oldalra. Mi ugrik a korláton, és át a másik oldalra, a tüzet. Kapcsolja detektív mód segítségével robbanó gél, hogy egy lyuk a padlón. Mi át a romokat. Hogy kikapcsolja a gőz, betarangi nyomja meg a gombot a jobb oldalon.
Mi át a „pincében”, figyelte a jelenetet. Kifelé és megszabadulni a Joker bandája.

Mentsd orvos a gengszterek Joker
Menj be az ajtón, a bal oldalon, az első trió élesítve, akkor használja a gázvezeték. Körül mozog a vízköpő, és csendesen távolítsa el őket. Az ajtó zárva van, megtöri az ablakon keresztül. Menj balra, kivágták kettő. Semlegesítse az összes szoba, a megtakarítás orvos - kap egy modult.

Találd meg a hivatal a Joker a rakodási ágazatban
Ide az ajtó nyitva marad az új modult. Elhaladunk a szellőzőn át, és foglalkozik a gyerekekkel, akik „zárva output”. Menj vissza a rakodóhely, szemben a kapu generátor - Lődd le az elektromos töltés és használja a daru, hogy megtörjön a jelek felülről.
Gang jöjjön gyorsan kezelni az összes - lőni a félkarú orosz bohóc elektromos töltések, el fog terjedni a „fonó”, majd lehúznak az övé. Felmegyünk az emeletre, hogy az irodában.

4. Batman: Mr. Freeze Keressen és gyűjtsük össze a gyógyszert

Keresse Vries, azonosítja a leghidegebb pont Arkham City
Van egy hőmérséklet-érzékelő, már csak azt kell megtalálni Vries. Halad abba az irányba Gotham City, a folyó mentén - eljutunk a rendőrségre. A bejáratnál vár minket a srácok megy keresztül. Nyisd ki az ajtót bevezetések és csúsztassa alá. Mi vegye fel a halott őr chip és alkalmazkodik az új hullám. Menj be az ajtón, a folyosón balra - fegyveres őrök. Elrejtése a sarkon, itt lehet hop egy vízköpő - emelkedik. Vegye ki az összes sort, az utóbbi kikérdez.

Mentsd Mr. Freeze származó Penguin a múzeumban
Mi használ titkosítást sequencer, hogy csapkod a panelt védelem szobába, és nyissa ki az ajtót (anatómia). Hagyjuk, és irány a reflektorfénybe - a múzeum. Bejutni - átvágni a zár (fosszilis), megyünk. Ismerje meg, hogy kikerülje vágás fegyver. Lesz egy kapunyitó (záró) az érzékelő mozgást - ugrik ki az ablakon, hogy a jobb és megpróbálja kikapcsolni az érzékelőt.

Kikapcsolja Jammers Penguin
Ahhoz, hogy menjen ki, és mászni a tetőn a múzeum, megszabadulunk az őr, majd elpusztítja a teremtő beavatkozás. Ezután egy második adó, északra Önnek. majd az utolsó. Ez a metróban. Lemegyünk a vonat, a bal lesz az autó - felmászni, menjen végig az elhagyott bányák. Megdöbbentette a fegyvert emelni az ajtót - csúszik benne. Célunk őrzik a tömeg fegyveres ellenség, egyesével távolítsa el őket a vízköpő. Elpusztítani a cél vissza a múzeumba.

Mentsd Mr. Freeze származó Penguin a múzeumban (kivéve a megmaradt rendőrök Gotham)
Átvágni a kapu a második alkalommal (dinoszauruszok). Gyere le, ezzel a rendőr - további kódot. Gyere le, majd grill - használja ellenőrzött betarangi, elküldi azt a gombot.
Vizsgált a tömeg, majd jön a bohóc felfújt „Titans” - mászni a hátára, és szétszórják az összes. Mikor fog futni - használd betarangi gyorsan 1 rész.
Ahhoz, hogy menjen tovább meg kell használni a kezelt betarangi és aktiválja a gombot. Átvágni a zárat (jura). Mi használja a liftet, egy pisztoly - útján fúj fel a falra. Hagyjuk, és menjen az edzőterembe, a megtakarítás zamershego rendőr -, majd további két segítségével a tutaj és betkogtya. Amíg nem megy a pingvin, és áthaladjon az összes szoba és mentse a rendőrség és a fő cél - Mr. Freeze. (Freese szemben van a szobában, ahol a ruha). Ahhoz, hogy a Fries - nyissa ki a kaput (hüllők). Rögtön Vries - a falon, break - felel meg a második ikertestvére (félkarú), ugyanazt a taktikát. Mi adja át, és felszabadítsák Vries (mikrohullám).

5. Batman harcolni a pingvinek a „Iceberg Lounge Access”

Vegye ki a kulcsot a biztonsági rendszert, hogy megfeleljen Vries, hogy kikapcsolja a jég ágyúk
Miután megjelent Vries - megy a tornaterem az utca túloldalán. Felosztása egy kirakat egy öltönyt, és kap egy új gazhdet.
Irány az „ice szoba”, Penguin vár minket. Meg kell, hogy jöjjön közelebb hozzá, hogy kikapcsolja a fegyvert. Rolls közötti ívek, nem esett jeges vízsugár. Elérjük a hidat - vágja le a fegyvert.

Solomon Grundy
Grande árammal, a „színpadon” 3 tápegység. A rendszer segítségével a gél - elpusztítja a források jönnek, és megverte őt. Törvény szerint ugyanazt a taktikát újra, ne felejtsd el, hogy kikerülje a golyókat, ugró és ogromennyh mancsok. Mi jön és végezz vele. Mi kitörni a hatalmas mancsok, elpusztítva 3 forrás, és most éppen befejező azt.
Fuss rakéták, verte Penguins.

6. Batman: Keresse Ra'c al Ghul, és kap egy mintát a vérét

Kövesse a véres nyomot a gyilkos, hogy belépjen a Ra'c al Ghul
Olvassa be a vér, megyünk a nyomvonalat. Meg kell vezetni, hogy a tető, amely el van vágva.

Scan kötszerek gyilkos nyomokat
Scan bizonyítékot.

Lenyomozni a gyilkos, és állítsa be a jeladó
Felzárkózni egy nő, egy ellentámadás csatolni bug.
Robin kap új gazhdet.

Nyom a gyilkos, a jeladó, hogy elérje a Ra'c al Ghul
Ugrás az ikont, amely elvezet minket a „Merry Island Joker”. A lefolyóba, elérjük a szikla - meg kell használni trosomot. Átmegyünk a hálózatra (a másik oldalon), és onnan kezdődik, hogy menjen vissza, de a közepén tselimsya jog és a határon át a másik oldalra. Reach a Hatch megsértése padlón - vizsgálják az ellenség és átvágni a panel (TROLLEY). Mi át a metró, és kimegy az utcára. Átmegyünk a bohócok a harcot -, majd az ajtón.
Mentése túszul Joker fegyveres férfi. Lemegyünk és hagyjuk, hogy a kapun - használni a fegyvert.

7. Batman: Készítsen orvostudomány

Quincy Sharp kihallgatni és információt szerezni Hugo Strange
Menj vissza az utcára, az úton, ahonnan jöttél, menj át a föld alatti - break nyissa ki a kaput (OTEDELENIE). Mi mászni. Utunkat a polgármester. Mi megszabadulni a fiúk körülötte, és vesz neki.

Vissza Mr. Freeze a rendőrségi laborban vért Ra'c al Ghul
Utunkat a rendőrségre, hogy a vér.
Először is, távolodik Vries, megverték kétféleképpen bytsrymi:
1) használata a környezet (mágnesek a falakon, csapást falak, stb).
2) Használja a modulokat (saját technológia), a hit a hátsó.
Fejezd ki, és vegye fel a gyógyszert, megkapjuk a modult.

8. Batman: Vedd fel a gyógyászatban a Joker

Mentsd Vicki Vale helyett a helikopter lezuhan
Menj a roncshoz, megszabadulunk a mesterlövészek körül (ezek könnyen megtalálják, azokat megkülönböztetni látás). Mentése riporter.

Ahhoz, hogy behatolnak az acélmű
Mi megy a gyári, ezúttal, hogy menjen át a főbejáraton. A tutaj vitorlák körül a lefolyóba, az általunk használt betkogot úszni gyorsabb, és nem tartozik a karmai közül. Ezután menj a szellőzéssel - hatékonyan kirepül az ablakon, volt egy lyuley védelem - a szomszéd szobában takarít ember a haláltól. Áttörni a falat, újra használjuk a tutajt. Elérjük a vas ajtó a bal oldali panelen, és előre a villamos energia. Használja ellenőrzött betarangi, akkor irányítsa át a villamos energia a pajzs.
Készítsen úszó folyosón elérjük a megfelelő - átvágni panel (ROMANSIONIS). Mögött a hidat esik, találkozunk az orvos.

Keresse meg a Joker egy acélmű
Mi megy a bolt újraolvasztásra semlegesítik srácok. A következő teremben egy mesterlövész, és a teljes percig - ugrunk fel és kap a szállítószalag. Mi mászni a dobozba, és szállítják a mesterlövész a háta mögött - felugrik, és megtalálja. kapcsolódó Harley Quinn.
Mi át a fejemet rakódóhelyiségéhez. Két mesterlövész és két egyszerű bohóc. Ragaszkodnak a horgot, és dobja le a mesterlövészek, megértjük a maradék ellenséget. Felmegyünk az irodában, menj a nyilak.
Beat a Joker, majd az ő szolgái. Mi lőni a félkarú elektromos kisülés - el fog terjedni a saját, használja a betörő „Titan” - el kell érni minden.

9. Batman: A mintákat a megfigyelő fedélzeten, hogy állítsa le a „10 perc”

Scan helikopterek „tigris” találni egy általános kezelési program
Mi kapaszkodva helikopterek és átvizsgálja őket amíg meg nem találjuk a fő program. beolvasásához

Vedd fel egy általános menedzsment programot az adó, illetve a fő helikopter
Olvassa be a chopper, letöltő adatok betkompyuter - hogy a belépési kódot a kilátó.

Jut a Wonder Tower
Haladunk a toronyba. Átvágni (inspiráló). Mi megy le, és menj át a kapun, kivágták őrök elektromos botokkal. Miután az üzenet Hugo - akarata tömeg (1/2 éles). Ha dobja a füstöt - indul égetés, így - jobb a régi módon. Le a lefolyóba, majd a lyukon, hogy az alján. A trosometa át a csarnok, és megfelelnek a vízköpő nővér. Vegye ki az összes védelmi, átvágni a lift:
1) kényszeres
2) Gyógyszerek
Mi mászni, ha kijutunk a nyíláson. Top lesz egy csapda, megtámadják őket hátulról. Átvágni a kapu (könyv). A párkányra, hogy az antenna (nagy cső) - ennek vége horog ragaszkodnak a legmagasabb pontot. Piped felmászik.
Közel a liftakna átvágni a panel (fenntartó) - ugrás, hogy nyissa ki az ajtót, majd a szellőzést. A „szív a torony” a tömeg őrök őrült professzor, majd lőni egyesével. 1 őr jön ki az erkélyre, lenyűgöző - a másik pedig a keresés elindításához. Ugró erkély erkély hogy megszabaduljon az összes (akkor is használhatja a vízköpők, hogy függessze fel a fegyveres). Match Hugo (Gotham védelem).

10. Batman: Vedd fel a gyógyászatban a Joker és megakadályozza őt halhatatlanság

Lánctalpas egy jeladó, mentő Thalia származó Joker
Menj a jelet, ami minket a színház. Mintegy lesz egy csomó orvlövészek - talán, hogy megszabaduljon tőlük. Csendesen megy a színházba.
Harcolni fog Kleyfeysom, az emberek - Clay ember. Be kell dobni a jég bombák, és így van ideje, hogy kikerülje az ütéseket. Amikor elkezd roll - kell állni előtte a dinamit. Amikor elfogyott az egészség - felmászni, és húzza ki a kardot - vágja darabokra. Ismétlem mindegy.
Hamarosan az agyag hadsereg tésztát - és dob bombát Kleyfeysa. Match Woo.

END történet!

Macska nő: Epizód №1

Hozzáférés a biztonságos
Nos, van egy sereg gyerek - itt az ideje, hogy megmutassa nekik, mennyire éles karmok Macskanő.
Figyelembe flash kártya a biztonságos.

Macska nő: Epizód №2

Vedd fel a berendezést a menedék Macskanő
Utunkat a menhelyre, átmászni a tetején a ketrec. Mi támadni az ellenséget - tartalmazza a „tolvajok látás” - ugrik ki az ablakon.
Kapunk tüskék és Bolu.

Beszivárog a barlangjába Poison Ivy
Menj a barlangjába borostyán. Ismerkedés a szálloda a „tolvajok szemét” - menj a főbejárat, ami körülbelül a híd. Szükséges, hogy kivágják a gyerekek, mámoros a borostyán. Ezt követően, ugrik a mennyezet és mászni magasabb és magasabb. Ismerkedés a Pamela, ismét megverte a fiúk. és ezzel egyidejűleg elől plyuvkov gyomok.

Macska nő: Epizód №3

Ahhoz, hogy a raktárba a lefoglalt
Kilépünk a barlangjába Ivy, és irány a raktárban. Mintegy folyosón a csatornába vizsgált agresszív tömeg, és lement. Mi át a megfigyelő szoba.

Ahhoz, hogy a boltba, és vedd fel a zsákmány
Először meg kell lopni a 3 kártyát, hogy nyissa ki az ajtót, hogy a boltozat. Ugrunk a mennyezet, kapcsolja be a tolvajok szeme, és várjon, amíg a védőburkolatok eloszlassa egyesével. Óvatosan ugrik vissza, és nyugodtan vegye 3 lapot vissza, és beillesztjük a számítógépet.
Most arra van szükség, hogy bekerüljön a boltozat, amelynek felső határa semlegesíteni Tiger. Mi megy a boltba, és nyisson meg egy diplomata, majd fut fel a tömeget, hogy nekünk -, hogy megvédje? Vegye diplomaták.

Hagyja Arkham City, zsákmány
Elmegyünk. van egy választás:
1) Vissza a város Arkhem és mentse Batman.
2) Hagyja a Gotham City, majd meghal Batman
Ha úgy dönt, 1 - minden lesz, mint volt, és ha 2 - az idő újratekercselődik és akkor kap egy második esélyt.
Kijutunk a felületen.

Macska nő: Epizód №4

Vedd fel a zsákmányt a menedék és hagyja Arkham City
Fej a menedék, a legjobb, hogy nem foglalkozik a fegyveres fiúk a tetőn. Mi kimászni az ablakon, mint korábban.
Mi emelkedik, és megvédjék magukat. Utolsó kikérdez.

Vedd el a zsákmányt a kétarcú a múzeumban
Utunkat a múzeum és próbáld meg nem kap egy harc. a bejárat közelében, sőt bárhol kívül a múzeum két arcú ember. Mi bemenni. Hagyjuk az arénában - már van egy tömeg kétarcú, de számunkra ez nem jelent problémát. Elhaladunk a szobába, ahol víz van. Lemegyünk és propolzayem a rácsot (az emeleten). Így jutottunk el a fegyvertár (ott volt a ruha Vries). Kapcsolja tolvajok látás. Két szemben a hatalmas fegyvert az erkélyen. És most nem tud figyelni, hogy bárki, kivéve a Two-Face. Utunkat rá és keresik.