Szombat este otthon

Szombat este a bátyám és én nagyon szeretem a teázás a szüleivel. Amikor megy a konyhába, találkozunk egy vidám zörög csészék és csészealjak, és a kanalakat nem mindig szórakoztató. Anyám és én meg az asztalon, majd hívja a testvérét és apa. Alatt tea, a család tárgyalja a kimenő héten. Anyukám enyhítette az asztaltól, és elmosogat. Vidám emberek a csészék és csészealjak konyha kísért minket, és mi a jó hangulat, majd szétesnek a különböző helyiségek.
Anya megy a gyerekszobába, és kiírja a számítógép, és amikor akar pihenni játszik pasziánsz. Apa testvérével tévénézéssel. Olvastam egy könyvet, vagy rajz. Végül Apa nézett televízió, és mi megy vele az utcán.
Legfőképpen szeretem a teát inni és beszélgetni mama szereti. Szombat este a házunk egy nagyon szórakoztató!

Szombat este volt egy kis szabad. Általában órák hétfőn nem adja meg. Ezért az anya hagyjuk játszani a számítógépen.
Aztán leülünk vacsorázni. Anya beállítás az asztalra, azt tegye I lemezeket, és a köröm, hogy mindenki teát. Ezután hívja apa és üljön le vacsorázni.
És a papagáj nevű báró kezdődik a sügér és oda-vissza. Anya teszi őt. Elkezdi repülni, és ülj az asztalra. Az asztalon, akkor megvan a maga helye: a pot alól a virág. Végigkocog, és adjunk neki valami jót enni. Így aztán vacsorázik velünk.
A vacsora után, mi hajt Baron valami finom, és lefekszem. De én este még nem ér véget. Én már régóta olvasható egy enciklopédia a kozmoszban.

Szombaton este, miután apa hazajön a munkából, kezdjük vacsorázni a családjával. Anya beállítás az asztalra, én lefektetett a tányérok és kanalak testvér. Amikor mi voltunk vacsorázni, anyám megkérdezi, az iskolai és az apám mondott ügyeit. Általában beszélünk. Miután megvacsoráztunk, anya elkezd kötni, és az apám, mint mindig, a tévénézés.
Játszom egy nagyon kedvelt játék - az iskolába. Tanár vagyok, és tegye az értékelés, és a bátyám játszik a kedvenc játékok.
Miután mi ezeket a dolgokat, akkor átveszi a kedvenc közös ügy - az olvasást.
Apa olvas a kedvenc könyvéből, anyám és én is egy testvér olvassa el a könyvet „A három kismalac”.
Így a szombat este a család.

Reggel felkelek, mosom és teát inni. Majd felállni a többi, valamint mosni és teát inni. Néha azt tervezzük, szombaton, hogy valahol az erdőben, vagy a ház. A hétvégén tudok játszani a számítógépen 2-szer 1 órán át. Ezért szombaton játszom a számítógépen. Még mindig játszanak a macskák. Egy név Sonia és a második Marques. Játszom velük: például én zsinóron és orr fut, húzza húr egy íj, és a macska üldözi őt. Lézer vagy szikra, és a macska után fut lézer folt. Sonia nem szereti, ha simogatják, szeret enni. És a Marquise magát helyettesíti pocakját. Néha eltávolítás és tisztítani, mint: Vákuum, sweep, speciális spray mi mossuk ablakok. Este írok egy könyvet a saját „út a másik világot.” Ezután 8-10 óráig, akkor tévét nézni.
Így töltöm családi ezen a hétvégén!

Minden szombaton, anya, apa megy az asztalhoz, és teát inni. Apa szereti a kávé, és én anyámmal tea. Mi kezdenek beszélni. Pope mondja a munkát, mondom nekik, az iskolai és anyámmal az állatokat is.
Aztán felhívtam a barátnőmet, és meghívja őt Dana. Meg kellett játszani a különböző játékokat: az iskolában, a számítógépen, baba. Amikor elfárad, osztozunk titkait. elhagyja haza este.
Mama, ma este általában tévét. Imádja oktatási programok. Aztán anyám, és nem a kézművesség.
Apa újságot olvasott tévénézés közben. Aztán megy enni, majd egy macska és egy papagáj. Kesha eszik és apa ugyanazon lemez, és Sarabi dorombolt az ölében.
szülők ágyba este, és olvastam a könyvet: „The Black Hen és a föld alatti lakos.” Aztán ágyba.
Szeretem szombat éjszaka!

A családom szeret vacsorázni és tévézni. Amikor vacsorázni, nézzük meg, cica, ő mossa. Aztán bemegy a szobába, és elmondani egymásnak, hogy a nap ment. Aztán elolvasta a könyvet. Anya nézi első magazin, majd olvasni. Apa olvas újságot autókról. Este apa és anya backgammon. Apa és én a focipálya, és ő engem edzője a dolgot, a labda, gólokat, és feints. Amikor jöttünk haza, én játszom a Szegő, dandy vagy egy számítógép.
Azt is játszani a cica, és amikor játszom az én cicám, megyünk a boltba, miután a boltban megyünk haza. Amikor jöttünk haza, ülünk a kanapén, és tévézni. Ez az én családom.

Szeretnék beszélni szombat este otthon. Különösen, amit szeretünk csinálni.
Este olvastam egy érdekes könyvet ressam - egy megfoghatatlan. Ez egy nagyon vicces könyv egy mechanikus kutya, én nem is jön le, de hirtelen hívtak vacsorázni. Anya főzni finom leves. Azt lefektetett a tányérok és kanalak, és elkezdtünk enni. A leves finom volt, anyám nem a legjobb. Megvacsoráztunk, azt mondta, köszönöm, és felment a szobájába. Bementem a szobába, és úgy döntött, hogy játszani a számítógépen, de a bátyám nem megengedett, mert az ő számítógépén. Elhatároztam, hogy milyen apa csinál, és ő, elbűvölt, tévénézés. Brother felajánlotta, hogy játszani a ping-pong. Jó móka volt, nagyon igyekeztem, de meggyőztek.
Itt az ideje aludni. Lefeküdtem, elaludt, és azt álmodtam, édes álmok.

Általában mindannyian különböző dolgokat. Nagymama gondozó kert öntözés és betakarítás végén a hónapban. Mi segített neki, de leginkább. Néha előfordul, akkor hagyja a látogatást, és fazekas, nem tudta, mit tegyen. Mi is nagyon nehéz.
Én és a húgom akkori játszó testvér Alina. Nagyon érdekel. Gyakran ruhát fel neki a különböző ruhák, zsebkendő, szalvéta, és még anyám szoknyája.
Anya előkészíti enni finom étel. Én mindig az étvágya pillantást a sütőben. Aztán anyám ír süteményt egy tányérra, és én meg az asztalon.
Mi minden vár vissza a pápa. Apa vissza a munkából, és leülünk enni. Az étkezés alatt, beszélgettünk különféle kellemes téma, és a húgommal Alina játszott játékok a széken. Általában apám hazajön a munkából fáradtan, de Alinka a szórakozás, és mindannyian ágyba egy vidám hangulatban.

Este szeretnek tévézni, de azt látjuk, csak a „City”, vagy „News”. Aztán van egy pihenésre a TV-t. Mindannyian együtt sakkozni.
Néhány perc múlva megyek, hogy írjon levelet anya, apa, testvér, nagyszülők, és rajzoljon egy képet. Aztán elolvastam. Apa a konyhában olvasott magazin, és anyám készíti a vacsorát.
Fél óra múlva már a takarmány egy kutya és egy nyúl. Miután játszani velük.
Aztán felhívtam egy barátom. Annyira jó. Örülök, hogy kommunikálni vele.
Végül leülünk enni. Nagyon finom!

Szombat este a házunk egy családi nyaralás.
Anya, a húgom Suzanne és ülök az asztalnál, és teát inni. Nem szeretem tea nélkül édesség. Iszom teát édességet.
Amikor befejeztük tea, fogok csinálni a házi feladatot. Én a házi feladatot, amíg amíg ez apa és anya nem hívtam vacsorára. De amikor ez megtörténik, megyek a konyhába, és mindannyian együtt vacsorázunk.
Vacsorára, anyám általában főz bárányborda. Jönnek a ropogós héja és ropogós. Szombat vacsora nagyon finom!
Vacsora után apa olvassa az újságot vagy könyvet. Ő olvas nagyon óvatosan. Apukák olvasni, így érdekelt, hogy anyám nem tudta terelni, hogy beszéljen, de akkor még apád zavart olvasva, és mindenki kezd beszélni egymással.
Miután beszélt az egész család, általában nézni a koncertet a tévében. Ha megnézzük a koncerten, mindannyian ágyba.
Ez a mi családi ünnep a szombat este!

A családi este kezdődik teával. Ülünk az ebédlőasztalnál, és indítsa teát iszik. Egy pohár tea annyira kellemes, hogy megvitassák a nap. Anya, apa és a nagymama beszélni munkáját Szergej kert, és én az iskola. De amikor minden határa tea, a beszélgetés megszakad. Anya kezd a jelet a táblázat, a nagymamám van kötés, apa érdekli az olvasás, és megyek játszani Szergej. És a macska élvezi a lehetőséget, hogy mászni a székek. És a kedvenc Dasha esik a macska Murzik, és elkezdenek mosni.
Így átadjuk az esti órákban.

Este szeretnek sétálni a bátyámmal az utcán. Játszunk az utcán a különböző játékok, mint játszani a kutyákkal. Az utcán nagyon szórakoztató.
Séta után testvére hazajön, és maradok. Marat (testvére) szeret csalni. Például, ha hazamegy, mindig hív. Azt mondja, hogy az anyja hív vacsorázni. Persze, én hiszek neki, és menjen vele haza. De amint hazaérek, mindig megkérdezem, hogy az anya hív minket vacsorára, vagy nem? Nem. Íme néhány trükk Marat. Akkor megyünk enni egyébként. Megyünk az asztal körül a család és enni nagyon finom. Anya készít nagyon finom, én nem vitatkozom.
Amikor a vacsora vége, hívlak a legjobb barátom Camille. I, Marat és Camille szeretnek játszani, és megpróbálja elrejteni, és megpróbálja elrejteni, a Sifu. Seth - ez egy ilyen játék, ha dobja valaki rongyot, ha kap, ez vezet, ha nem, akkor továbbra is vezetni, míg mások menekülni.
Később, mi néz televíziót. Tartalmazza a különböző harcosok, filmek, vígjáték, romantikus. Szeretem nézni Camille sorozat „Clone”. Nagyon érdekes. Anya szereti nézni ezt a műsort.
A show után hívtam a barátnőm és a barátok. Lóg két órával kevesebb is lehet. Beszélek sokáig!
Mégis, egy szombat este, szeretem, hogy vacsorázni a családjával.

Amikor anya és apa jött haza a munkából, az anya arra készül, hogy enni és hív bennünket a pápával vacsorára.
Vacsora után néz televíziót. Közel a TV, mi igazán szórakoztató. Szeretem legjobban játszani apám, de anyám szidja nekünk egy kicsit annak a ténynek köszönhető, hogy a mi nagyon shumim, és ne sértődjön, és még fel az anyja, hogy velünk játszani, mert a játék nagyon zajos.
Apám egy nagyon nagy joker, úgyhogy nagyon szereti őt, akkor is, ha káromkodik rám. Anyám is jó, de néha szidás, mint apa.
Legfőképpen azt tölteni az időt a családommal!

Szombaton este vacsorázni. Amikor vacsorázni, szeretjük beszélgetni.
Vacsora után néz televíziót. Különösen szeretem nézni „KVN”, és érdekes filmeket, és a nagymamám szeret régi filmeket nézni.
Amint nézés, én testvérem gyűjteni designer „Lego”. Anya akkori simogatta ruhát. Anyám egy ilyen segítő!
Szeretem csinálni Amir csónak habosított műanyagból. Szereztem egy szép és nagy hajók, míg Amir színes és érdekes.
Később mindannyian ágyba. Nincs vágy, hogy aludni, de anyám nem engedi, hogy üljön késő.
Itt megy utunkat szombat este.

Este, amikor az egész család, hogy összegyűjtse, iszunk teát. Apám iszik teát tejjel, de nem szeretem a cukrot. Anyukám szereti tea, csokoládé és imádom gofri. Az asztalnál beszélek iskola, mint az én esetemben.
Anyu este hívja a barátját, de anyám nem szeret sokat beszélni.
Apa tévénézés este egyet, és akkor csatlakozik. Mi filmeket nézni, oktatási programok, de szeretem rajzfilmeket.
A hagyomány szerint, az esti olvassuk a könyvet. Pope tetszik sajtó, magazinok és anyám részesíti előnyben. Szeretem könyveket! A nap végén, és megyünk aludni, de olvastam egy könyvet.
Volt egy nagyon jó idő!

Szombaton este anyámmal Szeretem nézni TV-t. Szoktam nézni vicces rajzfilm, és anyám súlyos átvitel, például a főzéshez.
Aztán vacsorázni anya. Mi teát inni sütemény szeretnek beszélni a vacsora alatt. Azt mondom, hogy egész nap, és anyám azt mondja, hogyan töltötte a napot.
De legfőképpen szeretek játszani hörcsögök. Annyira vicces. Én sokáig játszani velük, a legtöbb este. De itt az ideje, hogy aludni, és lefeküdtem. Mivel anyám nem tud engedelmeskedni.