Macskák Zakynthos

Lehetetlen, hogy látogassa meg a civilizáció bölcsője, Görögország. és nem láttam az utcán az ország macskák. Macskák valóban van egy csomó. Nem számít, ha a görög szárazföldön vagy a szigeteken, egy nagy város, vagy egy kis város - macskák mindenütt. Ilyen rengeteg faj csak azt mondják, hogy nagyon szerette a helyiek. Görögország híres nemcsak a macskák, hanem ókori romokat. De ha a romokat, a nép, az ország készen áll, hogy „az irgalom” turisták, a macskák szeretik és értékelik. A turisták viszont hajlandó vásárolni mindenféle ajándéktárgyak barátságos: Charms készült olíva fa termékek, naptárak és természetesen a mágnesek. Azt lehet mondani, hogy a macskák Görögországban ez egy külön attrakció. Biztosítani kell, hogy sikerült ezen a nyáron. Zakynthos szigetén, ahol töltötte az ünnep, található a nyugati szárazföldi Görögországban. Őszintén szólva, nem is vártam, hogy nem lesz olyan sok macska. De kezdjük az elején.

Macskák Zakynthos szigetén (Görögország)

Ha úgy gondolja, a történetek a turisták a nagyobb városokban és Görögország nem tud egy lépést, hogy ne megbotlik omladozó a nap cat (mi magunk vagyunk a nagyvárosokban nem töltötte az egész nyaralás a szigeten). És mi is beszélve a vidék? Végtére is, a macskák kell még nagyobb. A szigeten Zakynthos ugyanaz a város, amely a közigazgatási központja. Szerte a többi szigeten vannak kisebb városok és falvak. A legtöbb fejletlen homokos strandok, szállodák és rekreációs területek. Vettünk a fürdőruha és törölköző, illetve vásároltunk hátizsákok Minszkben. és bejárták a szigetet. Falu a sziget dombos. Minden szántóföldi része a sziget által elfoglalt olajfaligetek és szőlőültetvények. Amennyiben nem látja - az összes olajfák. A lakosság a part menti övezetek is részt vesz a halászat. Az adatok nagy része a lakosság jövedelme, a turizmus és szabadidő: szállodák, apartmanok, kávézó, étterem, hajókirándulás, kereskedelem élelmiszer és ajándéktárgyak. Az első „görög” macska találkoztunk a repülőtéren parkoló. Leült csendben az autó mellett és mossuk. Megjegyzem, hogy vannak macskák Görögországban szinte minden családban. Ezek a kötelező attribútum egy boldog élet, mint a bor, az olívaolaj és a kenyeret. Készletek ezen termékek megtalálhatóak minden tisztességes család. Kutyák is jelen vannak a szigeten. Az üzemek, mint egy megbízható barátja és testőre.

Macskák Zakynthos Island (Görögország) - Szfinx krysik

A képen balról jobbra: 1. A kutya találkoztunk, sétáltam a városban, Zakynthos. Berohant az egyik udvarok, és látta, hogy nekünk azonnal bedugta a fejét a nyíláson személybejáró. Nyilvánvaló volt, hogy nagyon örülök, hogy a kommunikáció és a figyelmet. 2. A második fotó: Én és a kutyatulajdonosok - Pluto. Nagyon kedves és barátságos kutya. Ásott nyalás szájukat. 3. Pluto néz közvetlenül a kamera lencséje. 4. Plútó és „anya” macska megtudja a kapcsolatot. Tény, hogy minden nyugodt volt. Egymásra mogorva és útjai szétváltak.

úgy döntöttünk, előre a házban. Mi lefoglalt az interneten keresztül egy külön ház egy nagyon szép farm, ha ezt annak lehet nevezni. A farm tartozik egy görög család. Területenként, ez mindössze néhány hektár. A gazdaságban található kocsma, 5 vagy 6 házakat a turisták és a ház, ahol a tulajdonosok élnek. A többi elrendezett oliva és szőlőültetvények. Kezelje ez segített a görögök 2-3 munkás. Az egyik munkás egy orosz nő, aki ott dolgozik, 12 éve.

„Chernish” találkozik velünk a verandán kocsmában

Úgy üdvözölt minket melegen. A háziasszony elvitt minket a repülőtérről a kocsijába. Érkezéskor a hely, arra kérték, hogy várjon egy pár órát, mint a házunk után tisztítani az előző tartózkodást. Voltunk egy asztalnál ült egy kocsmában, és szabad kezelni görög kávé, házi kenyér és finom sajtot. Snack, körbejártuk a gazdaságban. Hazatérve a kocsmába várunk fekete, garázda „meglepetés” - cica 6-8 hónap. Felmászott a mi bőröndök, és amint meglátott minket, majd gyorsan csúszott a padlóra, futott egy kicsit elbújt az egyik asztalnál. Nem félt, hanem inkább úgy döntött, hogy értékelje, hogy mennyire jól bánunk fekete kiscicák, akik szeretik, hogy megengedhet magának. Mi egy ilyen „meglepetés” nagyon jól bántak, a macskák szeretjük. Úgy látszik, a macska úgy érezte, és futott a szokásos „cica, cicus”. Mi nagyon meglepett, mert a mi orosz „cica”, és Görögország, akkor legyen a másik. Egy perccel később a cica már nyugodtan ült a mi négykézláb, de nyilvánvaló volt, hogy ő nyugtalan, mint mindig megpróbálta valahol futtatni és elrejteni. A lány a szeretője, egy lány körülbelül 12, a kérdésre: „Mi a neve a cica”, egy mosollyal válaszolt, hogy nem nevet.

Macskák Zakynthos Island (Görögország) - Szfinx krysik

A macska, amely önállóan jár

ezt a benyomást Görögországban velem, hogy nincs egy macska túl gyengéd és állandó. Ez a példa a macskák járni magukat. A macska él veled ma, hogy jöjjön minden nap a ház és a gida a lábad. De egy hétig, vagy máshol is ment, és él egy közeli étteremben. A magassága turistaszezon esik sok macska kezeli turisták asztalokkal. A macska jöhet, hogy látogassa meg a szomszédok, séta a tenger, hogy talál egy jó meccs, és mindezek után, jöjjön haza, és mintha semmi sem történt volna mászni az öledbe. A lényeg, hogy te otthon, és neki meg kellett sok nyalánkság. Ugyanakkor, meg voltunk győződve.

A vendégek reggelire

Macskák Zakynthos Island (Görögország) - Szfinx krysik
Az első vendég-macska a reggeli

Minden reggel kellett reggelit a verandán a házát. Reggeli elő magukat a megvásárolt termékeket. Az első reggel a reggeli most egy szép macska. Nem tudjuk, honnan jött, és hogyan tanulta, hogy mi lesz a reggeli. Általában nem etetni az állatokat az asztalra idején hogyan eszünk. A reggeli után elindultunk kaját, és odaadta a macskát. Evett, majd eltűnt olyan hirtelen, ahogy megjelent. Az elkövetkező pár napban is rendszeresen jött hozzánk reggelire. Ő adta magát, hogy a stroke, de még mindig bánt velünk némi óvatossággal. Egy reggel a reggelinél vártunk egy másik meglepetés. Macskák fordult három. A „reggeli” barát, egy másik macska és a cica. Idegenek láttuk először. Ezek úgy viselkednek, kulturálisan. Csendben leült az asztalhoz, és vártam, és mikor fog esni semmit. Nos, nem oszthatja étkezés ezeket az állatokat? A reggeli után, mind a három egyenlő részletben élelmiszer.

„Anyák” cat megkerülje javaikat Görögországban

Az egész a szabadság, ez a „szentháromság” rendszeresen látogatják a verandára. Jöttek reggel és este jött a három, kettő, egy. A kocsmában, ahol megvacsoráztunk minden este, ezek a macskák nem láttuk még egyszer. Van kezelni barátunk „Chernish”, és egy másik felnőtt és keményített „tomcat”. Ő lenyűgözően sétált az asztalok között, nem mindenki maradt, és evett nem minden általa kínált jó turistákat. A füle volt harcolni. Néha jött a kocsmába kócos és poros. Talán ő volt az egynél több változtatás és sikeresen megvédte a területükön.

„Chernish” ugyanaz minden este rohant asztalról asztalra, felmászott fák nőnek a közelben, tetszett, hogy elrejtse a bokrok. Néha felmászott bárki minket a térd és élveztük simogat.

Etnikum görög macskák: egy hosszúkás feje háromszög alakú, kabát színe teljesen őrült, sovány és hosszú farka van. Macska él a helyi szállodák, éttermek és üzletek nagyon barátságos, nyűgös, és tolakodó. De mindig tehetünk semmit. A turisták, fotósok feltétlenül hagyja abba, hogy egy jó kép egy macska. És nem bánja ül nyalás, alvás és nyugodt jelent.

Cafe macskák Moszkvában és Szentpéterváron
    Hogyan kell barátkozni két macska?
    Macska: hihetetlen képessége szeretett háziállatokat