Mangup-Kale, az út az ősi város a hegy tetején

Még tavaly, lovaglás a falu körül Ternovka ATV hallottunk az ősi város a hegy tetején, de autó nélkül az út úgy tűnt irreálisnak hosszú és nehéz.

Ternovka hajtott, megfordult, amint megmutattuk navigátor. Jól van, a navigátor! Aztán volt, az ő tanácsát, csak a meredek felmászni a hegyi fennsíkon.

Mivel van egy autó, de nem helikopter, elkezdtünk keresni egy kis kitérőt, hogy a közelben található, pár kilométerre, a falu Sala Hodzsa. Mivel a falu bejáratánál egy hatalmas (a helyi előírások), 3 szintes épületben egy étterem úgynevezett „Mangup”, világossá vált, hogy haladunk a helyes irányba.

Továbbá a nyilvánvalóan mesterséges tó információs táblák tájékoztat, hogy kiindulási puffer zóna és belépés tilos járművekhez. Igen, de az úton a falu, így nem pontosan tilos. Menjünk tovább.

Ott, a hegyen, akkor felkérik, hogy hívja a navigátor egy egyenes vonal.

Mangup-Kale, az út az ősi város a hegy tetején

Közvetlenül azután, hogy a falu, az út lett oh, nagyon dombos, rajta keresztül a sebesség 2-5 km óránként, tudtuk vezetni mintegy 100 méter, összegyűjtése után az ütközéseket alján.

További oldalai mentén az út emelkedett a továbbra is a gáton, és a szerepe a gát végre gödör szélessége végig, és mélysége 1,5 méter. Itt vagyunk.

Mivel nem étel, nem is egy táska egy üveg vizet velük nem volt (csak egy kis hátizsákot egy cellát, amelyben én upihala 2 apró cupcakes), úgy döntöttünk, hogy menjen vissza a faluba, hogy konzultáljon a helyi.

Helyi látható az elérési utat a hegyek között. Mi van, a magassága a hegyek csak 500 méter. Utálom frissítések (pontosan elrontotta a téli tartóssági, hogy esett a minimum), remélem, hogy arra a helyre autóval végül összeomlott ...

Tehát, felöltözött, és felszerelt, mint egy túra a közeli boltban (azaz nem), nem eszik reggelit, 2 mikrokeksikami és egy üveg vizet, mentünk fel a hegyre.

100 méterenként körültekintő emberek fel padok, ültem mindegyik. Már a második padon, úgy döntöttünk, hogy együnk! Cupcakes voltak őrülten finom. Az emelkedés nem volt olyan ijesztő, mint amilyennek látszott az alsó, mintegy a csupasz fák összefonódott borostyán a nap süt a leveleken, egész területén virágzó fehér virágok.

Mangup-Kale, az út az ősi város a hegy tetején

Az elhaladó figyelte megkövesedett trollok. Először jelent meg itt ez kiderül a föld alól nagyi.

Aztán találkoztunk kiköpött a föld elemi (4 karakter).

És ott volt a falon. Tall falak az erdő közepén. Aztán olvastam az interneten, hogy a fal hosszát mintegy 6,5 km. Gyenge hódítók ezeken a helyeken! Nem csak, hogy meg kellett mászni egy meredekebb, majd öntöttek a fali legmocskosabb és az alvás nyilak. És mindez miért? És ki tudja, látni fogjuk, hogy van egy gazdag, amelyek oly őrzött.

Mangup-Kale, az út az ősi város a hegy tetején

Ja, és akkor már nagyon érdekes! Ősi temető, sok sírkövek a forgatókönyvet, néhány feliratokat annyira jól konzervált, hogy úgy tűnik, hogy ez egy modern hamisítvány kifejezetten a turisták számára. Lehet, hogy így van, hanem azért, mert ott voltak a megőrzése szakaszában a szöveg alig észrevehető, hogy egy ilyen tiszta, mint a fotó, azt hittem, még mindig valós sírkövek.

Egy súlyos, úgy tűnik, valaki nemrég kiszállt. Vagy visszamászott.