Lazarevskoye autóval

Általában végül a sor, hogy a Lazarev. Akart menni sokáig, annál több van. Lazarevskoye ütött egy hatalmas, jól, csak egy hatalmas gépek száma. Ez talán a legerősebb. Mi nem inspirált, nem vette semmit, különösen a Lazarev lehet tenni egy pohár bort, Chacha, vodka. minden hazatértek, bal 2 órával a Lazarev. A turné sikeres volt, fáradt. Mi jön vásárolni. A koncert lesz. Az árak természetesen magasabb, mint a Lazarev. Sertés 300 p per 200g, egy kicsit. az egyik első úszni. Aztán volt 30 perc. Sok gép, természetesen, mint UAZ, valamint azok, akik.

12.07.07 Rozanova Ekaterina

Egyes összetett régi egyesületek választotta Lazarevskoye. Úgy döntöttünk, hogy mi fog menni vonattal. Lazarevskoye. Nem üdülőhely! Ez áll. Ítélve az autók száma - a főút). A Lazarev általában nagyon zajos. Helyi még súlyosbítja: minden egyes helyi gépen vonul. - 2500. Nekem úgy tűnt, hogy a Lazarev - egy kicsit drága. Hit az utazók többsége - táblázat. (Felszállt a buszra 04:00 visszatért Lazarevskoye 2,00 másnap éjszaka) megkerülte, úgy tűnik. Miért nem érzik, hogy a többit. A Lazarevskoye mi már nem megy vissza. És általában.

02.10.03 Dmitry Bobovich

A Lazarev. nekem az a munka az egyik alkalmazott az imént tért vissza a Lazarev. inkább azt a 22 felszállt a vonatra, és valahol a 10 volt a Lazarev. Az út, megvan a jó szomszédok. kezdtük, hogy rendezze le! Szuvas és elment sétálni Lazarevski. Fogom leírni, hogyan tudom képzelni. mondjuk csak két utca, utcán a győzelem és a Lazarev. Victory Street, nagyon hosszú, láttuk ott. azt mondják, hogy ez egy gép. amely még mindig, hogy miért. sétány és rájött, hogy a Lazarev meredekebb.

Vegyünk egy térképen, hol van? Ja, hogy a déli Lazarev. de északra Loo. Megfelelő. Mit kell tenni nekünk. kirándulások a déli - csak a múlt évben én változott az autó a vonat. Ebben az évben ilyen aljasság. lehet anyós! Lehetséges lenne, hogy megtagadja egy ilyen autó nem gumi, a lakás kicsi, de mégis. Mi maradt. két évig, az út jobb lett, de az autó egy nagyságrenddel nagyobb, különösen a teherautók. Go. kettős benyomást. A hatalmas tér tele van az autók és a sátrak vannak WC-k, zuhanyzók. megy az egész tömeg a Delfinárium a Lazarev. És a Delfinárium és prezentáció - atstoy. Rosszabb.

10.05.12 Johan Johansson

itt megtalálni, vagy ugyanazon otzyv.ru valami hasonló „Hotel Black Sea Lazarevskoye”. By the way, én bérelt egy taxis, segített abban, hogy a dolgokat, hogy az autót. hála neki. Bár a vasútállomástól (vonattal. Ide közel van. Akkor figyelmeztetni saiga vágta között gépeken keresztül a két sávos út. Lazarev (mozgás..) Vannak területén egy nagy zárt parkoló. A tető túlnyúlás látható, ha megy le a lépcsőn.

Nos, végül hazaért, látogatás Lazarevskoye falu. Szocsi További információk a településen. Lazarevskoye bár utal Szocsi, és még úgy egy regionális központ Lazarevsky kerületben, több mint egy falu még mindig nem húzza. Ennyi. Mi mást mondani Lazarevskoye. Nos, a sok autó és szervíz resort „4”, mert ez még mindig nem elég tiszta, maga a falu. És sok autó van az utcákon.

az elmúlt hónapban. Hangsúlyt kapott a készítmény a gép. mert - ahogy elment a harmadik év, vagy két - váltás. 12-15 411 km útdíj 20 rubelt per autó 18 km. örömmel. A legrosszabb benzin. Kétszer glohla gép tankolás után. de miután progazovki tetszik. felüljáró út fordul elő, az utazók autóval. Ültetés szőlő - eleinte nagyon. egy pohár bort. Az erkély érdemes a kocsit. bár az egész terület védett - látható volt. Mentem egy kamera. és én csak ültem a kocsiban. aztán fotókat. Rebyatnya ott.

Az elmúlt három évben, és arra törekszünk, hogy megduplázza egy év alatt. Autóval. Tver. Mert azt látjuk, hogy magam. És ha eszébe többet a parafa és Losevo, Tuapse, Lazarev és pr.- minden a helyére kerül. koncert és zajos ráfordítási idő- vár rád a Lazarev. Fun, de zsúfolt. Nem nekünk. Számunkra. Ha autóval utazik. Azt tanácsolom, hogy ne legyen lusta, és összegyűjteni, amennyire csak lehetséges, egy csomó életet. Most vagyunk. hová kell vonni. Igen, még mindig üldöz gépeken, ahol nincs ütés, egy folyamatos jel. Két autó ára klassov- vagy nagyon olcsó, b / y, elsősorban vagy obszcén luxus.

nap! az, hogy felfekszik a Lazarev. Úgy döntöttünk, azonnal. tanácsára barátok, akik. teát főzött, és melegítjük húsgombóc. vasaló és mosógép. nem túl hasznos. mi minden körülmények között. 5 perc alatt megy, kényelmes ahhoz, hogy megy az úton, de az autó kapott. Voltak sokan, legalább az elsőt. és úgy döntöttünk, hogy sétálni. Nem, nem az. a falu Lazarevskoye (középen) volt egy csomó ember.

Este felkaptuk kora reggel és elment autóval a tengerbe. És mint egy családi már utazott. a végponti dönt, hogy válasszon Lazarevskoye. Először is, nem volt még egyszer, másrészt nem. sziget sátrak. Tudtam, hogy a Lazarev nagy kavicsok, de ez így van - a tenger. szórakozás a Lazarev különösen nem kell elmondani mindent, mint mindig. Elmentünk a Delfinárium (a többi munka megváltoztatni a helyzetet, de Lazarevskoye döntött, hogy nem utazik többet -. Nem tetszik.