Hol lehet horgászni

Me folyamatosan közeledett az a kérdés, hogy hol lehet horgászni. Úgy döntöttem, hogy írjon egy pár a halászháló jelentések e név alatt, egy részletesebb leírást a helyét és halászati ​​módszer.

Vuoksa
Vuoksa származik Lake Saimaa (Finnország), magasságban található a 74m tengerszint feletti magasságban. A község területén Baryshevo követni Vuoksa jelentősen bővült, fordult egy hosszúkás tó egy kellemes persze, szélessége akár 2,5 km. A vége falu közelében Losevo Losevo viharos légcsatornák, ami folyik a tóba Sukhodolskoye (32km hossza, szélessége 3-4 km). A teljes hossza 156km a folyó. (Egy Oroszország - 143 km)

Ezen 143km néhány helyen elég sok ember a másik - nagyon kevés. Vuoksa sok bázisok, üdülőket, kabinok halász, az összes információ az interneten. Hogyan lehet megtalálni a kedvenc, a legjobb, a legszebb hely. Meg kell tanulni a térképet, hogy meghatározza saját maga sikerre és az utazás.

Igen, el kell menni, még csak nem is egy év, de a hely, akkor biztos, hogy megtalálja. A legjobb, hogy autóval összkerék-hajtás, akkor csak vezetni nagyon jó a motor, de akkor először vonattal, majd kerékpárral. Akkor azonnal észre, hogy ez a titkos hely, akkor csak látni.

titkos helyen
Meg kell Vuoksa is megvan a titkos helyen. Megyek 45 év. Igen, 45. Itt van, hogy mi jön Zyakoy, amikor semmi sem fogott Losevo. Elkezdtük halászó grill, ahogy már az ebéd ideje. Mi savanyú húst és kuru joghurt, nagyon szeretem. Megpuhult a hús, és az elmélet hasznos. A vacsora sikeres volt.

Mi szivattyúzzák a hajón, tedd a motor, és elhajtott. Állíthatok forog trolling szinte azonnal követi egy falatot, csuka meg 1kg. Aztán okunek 150 g. Zaka szereti elkapni a csalit, akkor felmászott a füvet, és elkezdte fogni Rudd. Pontozott szüntelenül. A feladat az volt, mind a hierarchia halat kap nagyobb.

Elkaptam Rudd és csótány Zaka tisztességes, bár majdnem dobott egy helyen. Kötélzet ugyanaz, a csalit megegyezik a fúvóka ugyanaz, mint a mélység azonos, de van keszeg, ő - csótány. Csodák. Fogott a füle, és elment a szigetre főzni.

Szeretek enni, és szeretnek főzni. De ezúttal főzött egy közönséges eldobható fülét. De kiderült, nagyon finom. Mint sokan tudják, a nagyon finom hal - friss. Ültünk, evett levest, szépség. Megvan, hogy egy nap egy felfújható matrac. Már sötétedett, mentünk vissza.

Töltöttük az éjszakát az autóban. Me valami nem megy aludni, én kiszálltam a friss levegőre, fejére húzta a kabátok, a felső borította hálózsák, szúnyog nem tudott nekem, de zümmögött dühösen. Szívesen kinyújtotta a lábát, és elaludt.

Keltünk hét körül. Főztem rántotta kolbásszal, paradicsom, főtt kávét. Mi már évek óta használ egy kis gázégő kis doboz, és nem tud betelni vele. Mi húzta mindig vele. Ez segít a nyári és téli, szabadban, és a szállodában.

Néni azt mondja, tudja, hogy a szobák nem dohányzik? Tudom, azt mondom, végre nem dohányozhat. És a gorelochku ő nem kér, így használjuk. Az égőfej begyújtása a következőképpen: az első tartalmazza a gáz, majd Piezo öngyújtók és világít. Egyszer Onyega-tó, a régi, fából készült ház, haboztam egy kicsit, annyira tört. A tulajdonos a házban, még a székéből esett, és megátkozta ka.

Volt egy falatot, és áthajózott a tóra. A tó csendes volt, nyugodt. Van padlók trolling lógott egy kis csuka, fogtunk be a jogot, hogy a víz. Mi vezetett a szigetre, hogy elkapja a csalit, de ütközött egy szikla, és kitépte a kulcsot. Csere nem telt el a evezőket. A képesség, hogy a mozgás és idő, illetve jelentősen csökkentek.

Mi szexuálisan keszeg, de már csak egy kicsit, az összes megjelent. Küldj posobirali gomba. Már csak rókagombával és Russula. Ezek tárcsázza a levest julienne. Utaztunk az autót egy fél órát. Ittunk kávét együtt, és hazament. Horgászat nagyon meg voltak elégedve.