Fotó: Valley of the River Kwai

A legelső utazás Thaiföld, mentünk egy kétnapos túra a Kwai folyón. Az út kiderült soha nem izgalmas, szórakoztató és tele kaland. És különben is, mi is tanúi egy szellem.

1. rész: A túra indul és a völgyben a Kwai folyón

Fotó: Valley of the River Kwai

Ki volt tapasztalata az ilyen utazások, ő tudja, hogy meg kell tölteni egy csomó időt az úton. Között mozgó több város tudtuk, hogy találkozzanak és barátkozni egy nagyon színes pár. Ők voltak a klasszikus lakói Odessa, egy tipikus akcentussal és egy kimeríthetetlen forrása a maró és végtelenül vicces mondások mindent, hogy rátaláltam a szemét. Tekintettel arra, hogy mi magunk a Rostov-on-Don, amely, mint tudjuk, még Rostov-papa, Odessza-anya azonnal hatja nekünk egy különleges rendszer, és a túra végén féltünk megtörni gut nevetve. És a neve az új ismerősök néni El bácsi és Gene.

A viccek, mondókák, sétáltunk a kókuszültetvényen gördülő a folyómedrek. Néni Elia felvette az összes úszó piac a fül, mint a kereskedelmi valódi Odessza, míg bácsi Gene gondatlanul flörtöl egy fiatal elárusítónő selyem. Idegenvezetőnk tartotta aggodalmas szemmel ezt pár, attól tartva, hogy akkor dobja ki semmit.

Végén az első nap az utazás, mi, fáradt és telített új tapasztalatokkal, felajánlott vagy addig a helyig éjszakán hosszú motoros hajók, vagy rajta zakó és megadta magát az áramlás, többi utat úszni a frissítő vizében a trópusi folyó. Szállodánk a parton a dzsungel közepén, és miután egy forró és fárasztó nap, az ötlet, hogy elérje azt fürdés tűnt számunkra, hogy nagyon sikeres. Örömünkre szolgál, hogy belevetette magát a szelíd vizek, míg néni El hivatkozva kimerültség, elment a szálloda hajóval.

Fotó: Valley of the River Kwai

Úsztunk, kézen fogva. River smaragdzöld fényes szalag hajlított között nagy bankok, képi benőtt dzsungel. Mintegy nem volt semmi, ami jelzi, a személy jelenlétét. A fák ágai, időről időre megzavarta madarakat ismeretlen számunkra. Dühösen megszólalt kabócák. Az ég festett vörös a naplemente színei. Éjszaka esett.

A csoport szétszóródott narancs úszik a víz felszínén. Gene, nyilvánvalóan úgy döntött, nem zavarja a családi idill, hajózott előre. Valaki nevetett és tréfálkozott, hogy valaki, mint mi, szerencsére imbolygott a vízen, és körülnézett minket a szép trópusi jellege, és az egyik lány minden alkalommal panaszkodott, hogy a víz egy kígyó, vagy valami szörnyű, és most mindannyian fog enni.

2. rész: Hajózott

Egy idő után, láttuk a mólón kikötve hosszú hajók, és a kis épület, amelynek teteje borította valami, mint a nádszál. A folyó mintegy ötven méter széles, és a bankok nagyon meredek. Úgy tűnik, bevehetetlen falak tornyosult felettünk, blokkolja az utolsó sugarai a haldokló napot. Itt volt nálunk, és ebből következően hajóztunk.

Photo: Hotel on the River Kwai

A parton vártunk egy útmutatót Maxim. Míg az összes keresett holmijukat, és szárítsuk ki, Max azt mondta, hogy mi sokkal maradtak az előző csoport, már régóta a szállodában. Kerestem szemével Genova, és amikor ez nem található, úgy döntött, hogy ő volt előttünk, és várja a helyszínen. Ekkorra már sötét volt. A fény a mólón valamilyen okból nem került bele. A távolban, a hegyen, láttuk a fényeket a szálloda, de itt esett ebben a sűrű sötétség, úgy tűnt, hogy meg lehet érinteni. Max, kifejtette, hogy voltak bizonyos problémák a világítás területén, de a szálloda épületek fény. Nagyon ideges volt, mert az a tény, hogy most kell menni a sötétben, és azt mondta, hogy minden vezérelte fényében az lámpás.

Hirtelen a hátunk mögött akár elképzelhetetlen zűrzavar. A kunyhó, amelynek egy részét a vízben volt, sikoltozás kezdődött felbukkanó Thais, ez volt a szálloda személyzete. Úgy futott a kollégák, mind integetett a fegyvert, és érzelmileg nagyon megvitatása valamit, ami nagyon szokatlan lakói Thaiföldön. Valaki meggyújtott egy fáklyát. Az arcok jelenlévő táncolt láng tükröződést és sötétség megriadt oldalán, bujkál a levelek a vadon élő trópusi növényzet. Egyértelmű volt, hogy azok, akik a kunyhóban, valami nagyon megijedt. Nő, sápadt, mint a kréta tartott, hogy a fiatalember, és megragadta a levegőt, míg a férfi magyarázott valamit a törzs, rámutatva, hogy a dzsungel lodge. Minden arcok zavartan.

3. rész: Poltergeist

Együtt Max úgy döntött, hogy jöjjön közelebb, hogy mi történik, majd a kunyhó volt gyászos üvöltés. Nem, hogy nagyon hangos, de sivár és hosszantartó, hogy futott a libabőr. Azt akarom mondani, hogy ha a dzsungel közepén a sötétben, és akkor hallani, de még mindig látni a valódi félelmet az arcán a helyiek, akarva akaratlanul elkezd pánik.

Már majdnem nőtt a földbe rémület és kapaszkodott férje, mintha az egyetlen megváltás. Félelem ragacsos fojtogató hullám burokkal fejemben és a gondolatok futottak a fejemben, mint egy raj dühös méhek. Logika azt mondja, hogy ez kell, hogy legyen valami magyarázat, de született az agy egy igazán szívet tépő kép.

4. rész Disclosure

Akkor ki a sötétségből jött egy homéroszi nevetés, mintha maga az ördög emelkedett az alvilágból, és nevetett ránk. Volt egy csobbanás a vízben, valaki küldött remegő zseblámpa alatt a kunyhóba, és láttuk alóla, fojtogatta a nevetés, jön ki .... a bácsi Gene.

A szeméből könnyek folyt, amit a kezében tartott a gyomrát, és nevetett előtt röfögés. Nyilván nem volt elég levegő, és e miatt nem tudott kijutni a vízből, majd térdre rogyott. És mindezt akció, egy szürke, hosszú arc, teljes csendben állt, és nézte a Thaisz és a mi csoport.

Ahhoz, hogy az összes többi lassan kezdik felismerni, hogy mindez poltergeist, nem volt más, egy rossz vicc a mi meleg barátja. Valahogy sikerült nyugodtan utolérnek a kunyhóba, és elrejteni az egyiket. Úgy gondolta, hogy mi lenne, őt keresi, és azt akarta ijeszteni „titokzatos” eltűnése. Ez a gondolat vezetett a nyafogás és siránkozás a lány, hogy mindenki beszél szörnyek folyó. De a váratlan késedelmet és besötétedett, néhány kiigazítást a terveket a Joker. Amikor látta, hogy nem keresik meg, Gene megunta, és úgy döntött, hogy megtréfálja számunkra helyett a helyi. Ül a kunyhóban, a sötétben, kezdte közzétenni mindenféle hangok, hogy utasai átvette a játék folyó szellemeket. Uncle Gene nem várható, hogy lesz egy full house ez alkalommal, és eltörte komolyan. Először is karcos és morgott, majd nyüszített, de aztán nem bírta a fajta kibővített rozs és nevetett. Felismerve, hogy adta magát, attól tartva, hogy megfullad a nevetés, ő jelenik meg reshil- világban.

Őszintén szólva, azt hittem, megfullad a Max. Nyilvánvaló volt, hogy ő is, mint mindenki más, csak ne tegye a nadrágot, és térdre remegett sekély, amikor kihúzta a vízből Gennagyij. Hamarosan kifejezve recitativo meg, mit gondol róla, és dühösen húzta öntsük nevetés Gena partra.

Amikor thai emberek megértsék, mi történik, akkor nyugodtan az első, majd hangosabban is nevetni kezdett. Mi is csatlakozott hozzájuk, és hamarosan az általános nevetés hallatszott az egész kerületben. Hála Istennek, a Thaisz volt jó a humora, és nem nakostylyat Gene rossz vicc. Egy idő után mentünk haza a szállodába.

Max minden nem akarta megnyugtatni egészen a barátunk azt mondta, hogy mi nem jó ember. Gene folytatta kuncogni, és lesöpörte a vezetőnk, mint bosszantó legyek. Ő egyértelműen érezte, egy hős. De megérkezett a recepción, láttunk ott várakozó néni Ale. Ő olyan, mint egy viharfelhő, álltam a folyosón karját keresztbe, és bámult vadul férje. Az ökológiai hiányzott csak sodrófa a kezében. Minden szórakoztató nagybácsi gének eltűnt, lett még rövidebb. És Max, látva, hogy a leszámolás napja közel van, azonnal visszavonult a vérszomjas mosollyal.

5. rész Utószó

Aznap este a nagybátyám Gene soha többé nem látták, de a vacsora beszélgetés csak róla és extravagáns bohóckodás. Tanúk az incidens izgatottan azt mondta kimaradt a móka tapasztalataikról. Alkohol, részeg, hogy enyhíti a stresszt, add színes részleteket a történet, és hamarosan nőtt egy új érdekes részleteket. Ez hasonló volt, ahogy a gyermekek mérgezi a táborban ijesztő történeteket a tábortűz körül.

A szálloda egy csoport egymástól elkülönítve, bungalók dzsungel közepén kissé megtisztítva. Fény a területen, és nem tartalmazza, és a pálya eltemetve a trópusi növényzet, meggyújtott egy kis fáklyát. Mi körbetáncolták fekete árnyékok, és úgy tűnt, hogy a dzsungelben mozog. A tragédia után, a képzeletünk futott lázadás komolyan. Amikor eljött az ideje, hogy eloszlassa, minden úgy döntött, hogy csináld rendezett. Senki nem akarta, hogy a szívroham másik bohóckodás Gennagyij.

Edző osztályok Thaiföld Bus Thaiföldön vannak osztva 5 osztály. 3. osztály a busz 3. osztály gépek ve.

Phubing Palace (Bhubing Palace) - érvényes tartózkodási korolevs. Phubing Palace (Bhubing Palace) - jelenleg működő rezidenciája a királyi család, amely rendelkezésre áll.

A közvélemény Mindenki, aki megy egy független útra, mindig szembe az erős.