Kompok Sorrento

Róma (Fiumicino) - Sorrento - o.Kapri - Formia - Viterbo - Orvieto - Rapolano Terme - Siena -. egy kis ablak otelchik Sorrento. És, mi lesz holnap, mert a köd függöny. legjobb barátja, mint kiderült, álmodott citrom Sorrento. Mi is pontosan az ezekről citrom vonni. Szintén Nápolyban, mi nem, annak ellenére, hogy Sorrento egy pár lépésre tőle. Blame. Három útpontok kerültek meghatározásra: Róma - Sorrento - Firenze. Nekik volt „felfűzve” nyaklánc. Róma Sorrento, egy kicsit több, mint 300 km. Egy nap meg lehet kapni. De ebben az esetben mi vagyunk.

hosszú halogatni írásban utazást Sorrento jelentést. Akkor nincs, amit szeretnék. A végén minden. közelében a szállodában. Úgy döntöttem, hogy ne maradjon Sorrento is. és annak külvárosában sant'agnello a központtól. Meghívott, hogy holnap ingyenes kirándulás Sorrento (mint kiderült, és ezt már tartalmazza. Chikrumvezuviana ahol elhagyja a buszok Sorrento. Előhívás könnyű eljutni a téren. És akkor rájöttem, hogy éppen az ellenkezője jegyet Sorrento nem vettem, de valahol Positano eladni jegyeket. és croissant, amelyek körültekintő magával vitte Sorrento. Abban a pillanatban nagyon akartam.

az én döntésem. Tulajdonképpen a következő mondat volt a város Sorrento. Tőle nem tudtam visszautasítani). bőrönd a szobában, futott, hogy nézd meg a tenger) Sorrento, az erkélyen, a kilátás, ami lenyűgöző. A többi napon 22-26, de az este még mindig kapok farmer felfedezésére Sorrento és környéke. 20 gyalogos távolságra a forrásban Sorrento turistákat. Amit meg is tettünk minden nap. Beállítás lehetőséget. Amellett, hogy a Sorrento szokatlan város, a város története, így ez is egy jó kiindulási pont. különösen. Komppal (17,10 euró van egy. Gyönyörű tenger Sorrento és Capri. Érkezéskor.

Róma (Fiumicino) - Caserta - Ercolano - Sorrento - o.Kapri - Formia - Viterbo - Orvieto - Rapolano-. alján kialakított a leginkább felháborító módon. Pénztáros komp úgy döntött, hogy megcsal, és senki sem adott nekem. Készíts egy pár lövést a háttérben az üres komp. majd nézd le a vízbe. Az állományokat. Ha elhagyja a komp Capri. biztos, hogy egy nézőpontból a nagyon hátul. Amikor. Itt volt az ideje, hogy menjen jobbra, és előkészíti, hogy a fényképezőgép a visszatérést Sorrento.

Rest in Sorrento 29.08 on 13/09/09, a repülési keresztül München Nápoly - kiderült, hogy a legkényelmesebb. Voltunk Nápolyban. Busszal 1 óra után megérkeztünk Sorrento 5 percig egy taxi megérkezett a szálloda. Reggeli nagyon jó, vacsora mindig elmentem különböző éttermek a Sorrento. A szálloda meglehetősen szélén Sorrento - ráérős tempóban 20-25 perc alatt a központi rész. Sorrento maga nagyon - élve turisztikai város. Ferry 1. nap ment Capri. Nagyon tetszett. Úszni csak a tengerparton a kikötő közelében. Nem elég.

Az első nap Sorrento csak sétált. férje születésnapját ment komppal Capri. 20 perc. Jegy.

hangulatát Sorrento. Akkor vándorol. hodby.Ili perc a komp, hogy menjen a kikötőbe Capri.

12.10.06 Julia Yemelyanov

Azt akartam, hogy újra eljön - Róma és Sorrento. Virtuális túra a Vatikánban tartott egy kicsit szerencsétlen. mit kell vásárolni fürdő papucs, de nekik meg kell menni Sorrento (1 óra busszal) vagy Amalfi (1 óra Nerano ment Sorrento és körülbelül Capri Sorrento -... lenyűgöző üdülővárosban, én személy szerint, mint mi nem ment turnézni is. függetlenül Sorrento komppal. megnéztük a város Capri, Anikapri. az ő jegyet akkor megy más, mint a hét órás komp (az utolsó) nem számít. Tatiana hallgattam, és megy a közvetlen komp Sorrento a szigetre. és így először ment.

az ablakon. Általában obiletilis és elkezdte keresni a komp. megkezdte a hajóval Capri 5 percig. Capri: nyár elején 2 járat komp a szárazföld Amalfi csak 16.00. De a középső. A következő lépés volt Sorrento. ahol lefoglalva 2 éjszaka. buszok Amalfi (, majd transzfer Sorrento) 1 óránként. Azon a napon az indulás. Hilton Sorrento. Ő volt a hegyen, az egész Sorrento. 10 perc séta a Dóm. A szálloda gyönyörű, a miénk. Mivel Sorrento többre semmi különös, de járni a fő utcán. Egész.

tölteni a barátaival Reggio a hétvégén, és a többi időben bb Giglio Bianco Sorrento. Hat jött vissza Nápolyba, és elment a Sorrento. Sorrento, közvetlen busz a repülőtérre, hogy. Átmentem a vonat Nápoly Sorrento a kora reggeli órákban. Sorrento találtam én otelchik nehéz. nagyon lazán - nem sok turista Sorrento benyomást kelti, hogy május elején. Sorrento. amikor (és ebben az időben is) utazott komppal Messina (kompok villák mint Reggio). És mégis.

27.11.07 Tropinsky Alex

reggeli, a buszra és március Sorrento. ahol voltunk partra a csónakot, hogy a szigeten. támadások a lehető leghamarabb. Jó, hogy mi vezetett a legtöbb Sorrento a kora reggeli órákban, és csak ritkán fordul elő. Nagyon érthető, hiszen amellett, hogy komphajók. amely minden látható helyet szoros. Nem volt sok ideje, mielőtt a komp, hogy Nápoly, ezért azonnal elutasította az ötletet egy látogatást. Tour magában csak „besplatskartny utazás komppal Palermo Nápolyba, hogy van, egy kabin lesz szüksége.

Legalább turisták számára) vonal Nápoly - Sorrento Circumvesuvianára ingavonatjáratok, ami. „Garibaldi” (a második alkalommal - amikor elment Sorrento), és minden egyes alkalommal az emberek, persze, volt, de az utolsó. Először is, van 2 típusú hajók: hagyományos kompok (Ferry), amely a közlekedés nem csak az embereket. vállalatok, amelyek már említettem). De kompok (függetlenül irány) térni Porta. Az embereknek meg kell mondani, hogy a komp kicsi volt - nagy belső kabin gyakorlatilag üres, igen.

Azt kérték, hogy kifizeti a fennmaradó óra az éjszaka a komphoz (

5:00) a nápolyi 35 euró személyenként. amelynek kéznél az interneten. Menetrend kompok és hajók, hogy egy képviselő az utazási iroda, amely. függetlenül utazott Sorrento. mert túra ajánlat -Amalfi Sorrento-Positano. Abszolút.

- Vezúv - Sorrento. Sorrento - túlértékelt. bár nem egy nagy sebességű komp - volt elég egyenletes.