Azok számára, akik mennek a déli autóval

mert téma archiválva van.

Hello mindenkinek. Visszatértünk a mi háromhetes autó út egész területén Krasnodar és adigeföld. Mentünk, két gyermek 5,5 év.

Miután sok gondolkodás odamentem az alábbiak szerint: M7-turn-ra Moore-Kasimov-Ryazhsk-Lipetsk-ki az M4 a voronyezsi területen, és tovább a „Don”. Az út jó mindenhol! kivéve Kasimov és Ryazhskaya, de nincsenek törött alkatrészek nagyon hosszú. „Don” - egy csodálatos, széles nyomtáv.
Örülünk, hogy nem, hogy a 200 mérföldes kitérőt a külvárosokban, mint eredetileg tervezték.
Az út a Hot Key to Gelendzhik nem túl kimerült, még egy tapasztalt vezető, mint én. De a kiáramló Dzhubga Szocsi - ez persze azt, horror (
Vissza mentünk át Volgograd. Az út ponapryazhnee számunkra. Komoly forgalom Sztavropol régió (útban a Mahacskala), akkor gyakorlatilag üres úton a sztyeppéken Kalmykia, ismét sok dalnoboev a Volgograd-Szaratov régió (és az út van keskeny és mennek gyakran lakókocsik), majd valóban pihenni svezheotremontirovannoy úton Saransk. Azonban néhány helyen még mindig van felújítás alatt. Körülbelül az út Saransk NN nem mondom, mert akkor fordult nagyanyja a falu Kirov.
Utaztunk nem gyors, rendszeres leáll és piknik. A legnagyobb távolság a nap volt, egy kicsit több, mint 800 km.
A közlekedési rendőrök rendszeresen közölt yugah kiindulva Rostov-on-Don, Volgograd véget. Megálltunk gyakran. A szalagok között Lazarevskiy és Szocsi volna „csábította” a hely, rejtett kamera, szilárd jobb nem megközelíteni) Tulajdonképpen sehol jobb távol maradni, szilárd anyag)
Az útvonal voltunk: HH-Voronyezs (éjszakai) -Rostov-on-Don (egynapos, járkálni a városban) -Hot kulcs (egy éjszakán át, sétálni a városban) -Gelendzhik (pihenés 5 nap) -miami (pihenés 5 nap) -Adygeya (6 pihenés napja) -Volgograd (éjszakázás, séta a Mamaev Kurgan) -Saransk (egynapos, egy séta a városközpont) -kirovskaya szélén.
A parton és a adigeföld a strandon és a medence nem hazudik, és minden nap valahol elment. Tehát, ha bármilyen kérdése van az út mentén, és mit látnak - kérni) ¶

Emlékszem, a Serpentine - még rácsok. Szóbeli voltam - az én kedves anyám. Különösen akkor, ha a kanyarban repülő vagonokba nekünk. A férj aztán nagyon feszült. Több ott csak nem fog menni. Ez lehet egy másik módja az utazásnak. ¶

Mi bérelt egy szobát éjszakára egy lakást a városban, nem a pályán. De ez nem tanácsolom - megy elég messzire, mélyen a város, szinte minden Voronyezs kellett vezetni. Mert tranzitnikov nem a legjobb megoldás. Mindenesetre, a privát link csattant.
By the way, Voronyezs váratlanul kellemes meglepetés. Ott, a bejáratnál egy hatalmas bevásárló központ egy oceanarium és Kidsburgom (ha van erő és a vágy, akkor lehet menni este, szórakoztatják a gyerekeket). De Rostov-on-Don, a felügyeleti először tervezte, hogy egyáltalán két napig, nem volt lenyűgözve egyáltalán. ¶

Voronyezs dicsőséges városi)) 5 év a sorban ment dolgozni. ¶

tavaly ott maradt egy éjszakát a módja annak, hogy a déli, a reggeli utazás rajta, úgyhogy annyira inspirálta őket, hogy a férje is felajánlotta, hogy mozog az állandó lakóhely))) ¶

Így akartam, hogy ott élni. Mikor és dolgozott anélkül, hogy kötve egy helyre, és ő volt a lehetőséget, hogy a fordítást. De ez nem így történt. ¶

A Voronyezs hálózata szállodákban, nem olcsó persze, de jó helyen. Tokió, Tibet, Észak olcsó és még az 5 szállodák. Mini-Hotel Dubrava. Nincs konyha, de van egy bolt a közelben, ahol egy szép étkezés. Ő ott maradt sokszor. Minden a közelben. És viszonylag közel, hogy távozzon. Csak légy óvatos - olyan sok kamerák, szükséges betartani a sebességkorlátozásokat. ¶

Úgy döntöttünk, hogy mindegy keresztül Orekhovo-, majd elhagyta a M4 Don. Az út nagyon kellemes, folytatta fizetett helyek. Megálltunk egy éjszakán za150 km-re Rostov-on-Don. Mentünk Anapa. Mentünk utoljára 15 évvel ezelőtt oly kedves ég és föld. Most, a mi déli csak autóval. De térjünk vissza, miközben gondolkodás, hogyan kell lovagolni. Láttuk, hogy vissza ne Lakinsk Hilo. ¶

Mi is tetszett az autó. Az autók egyre nagyon mozgékony. Mi már bejárta szinte az egész part és minden adigeföld. Egy ponton az unalom lenne felakasztották.
Mi már 10 évvel ezelőtt ment kétszer Karachay-Cserkesz és Kislovodsk. Az utak azóta változott nagyon erős, az ég és a föld. Most autóval - öröm. A legtöbb törött utak, elkapott minket az úton voltak a mélyben a csuvas, Kirov terület, valamint, sajnos, a Nyizsnyij Novgorod. ¶

Ride keresztül Tambov. Elég elviselhető helyek és kiváló a fő. Traffic-kevésbé nyugodt. És hogy a terület a kisfeszültségű vezdaesh így Autobahn. ¶

És teszem én 5 cent. Most van itt az ideje az úton. Az éjszakát a Boguchar. Majd egy Ol'ginka NN (Tuapsinsky terület). Utaztak: HH - Arzamasz - Morshvnsk - Tambov (a gyűrű) - Novohopersk - Kalach - Boguchar. Következő műsorszám egy - M4. Utaztunk Yandex-navigátor. Ő naponta 3-szor változtatta meg az útvonalat. Kezdetben predpolagalo ami hajt az M4 autópálya Voronyezs régióban. De. nyilván voltak a közlekedési dugókat és a navigátor elvitt minket más módon. Megy 2 autó, mentünk szinte 08:00. A Boguchar poiehali 22.15 órakor. ¶

a szálloda Boguchar? és a költségeket az ellátás? ¶

Hotel Glories * Janka, 4 ágyas (2 ágy, kanapé, hűtőszekrény, vízforraló, zuhanyzó, WC eomere - 2700. Hotel - sovdep adminisztrátorok kiválasztásával ugyanazt a tervet, de összességében egy tisztességes marad, alvás, fürdés és .. megy tovább. a tapasztalatlan utazó, mint piidratsya van, hogy semmit. De mi vagyunk a 2. alkalommal már ott tartózkodott, előjegyzést, és nem keresték a menetirány, mint sokan. ¶