Utunk a Kungur jégbarlang

Előre lefoglalt nekünk egy szobát egy helyi szállodában „cseppkő”, amely fekszik lábánál a barlangba.
Tekintettel az időkülönbség + 2 óra, és a napfény még mindig nagyon rövid, megérkeztünk a rendeltetési körülbelül 20:00 helyi idő a sötétben. A szálloda étterme (ahol a tervek szerint vacsora) volt egy banketten, de megmentette a jelenléte egy kávézó-barlang közelében a turisták számára, ami abban az időben még mindig működik. Mi emberek nem túl igényes, de örültünk, hogy anélkül, hogy vacsora maradt.

Ezután néhány szó a szállodában is: az érzés, hogy a múltban voltak. Itt van, hogy ez a szálloda épült a Szovjetunió fel a gyér bútorok, tapéta ragasztott, szőnyeg megállapított, így minden még tartásával. De meg kell tisztelegni - minden tiszta.
És a reggeli - minden „dal”: egy darab kenyér, vaj, egy darab száraz rizs zabkása, tea tejjel és cukorral, azaz választás ugyanaz a tea, például tej nélkül vagy cukorral, csak nem :))). Nos, mi nem zavarta, és ment minden ugyanaz kávézó a turisták Ha enni is, és boldog.

Egy nagy plusz ebben a szállodában - a hely lábánál a barlangból, és a jelenlét, hogy a múzeum különböző megállapításokat a barlangból az évek során.

És ez a terv a barlang

Utunk a Kungur jégbarlang

A reggeli után, van egy egyéni túra már tervezett. Erősen ajánlott, a hatás a teljes magány a vadonban a barlang az Ön, és az útvonal eltér a standard a hívásokat a barlangokba, ahol nem vezet a tömeget. Nagyon élveztük, és lézeres kinushka a csendet és a magányt, mint valami nagyon érdekes látni :)

A túra tartott 02:00 egy kicsi, de az idő elrepült nagyon gyorsan. A docha is semmi jelét nem mutatta a fáradtság és skukota, különösen a vezető nagyon sok fű mesék, legendák és mesék, hogy betakarják a barlangban, és ez a víz alatti tó. További lesz egy csomó fénykép, ahogy láttuk!

A búvár tó hipnotizáló! És csalik a vizek. nézd nem szakad el tőle!

És most képzeljük el a képet: állunk egyedül az a benyomása, a lány legenda, hogy eltűnt itt, nézd meg a tó felszínén szinte élettelen, körül a csendet. és hirtelen van egy fodrozódás a víz. és azért, mert a kőfal mutatja az íj. majd úszik a hajó két egység fedélzetén. Kiderült, ez a helyi tudósok valamit tanulnak :). De először is, amíg rájöttünk, hogy nem magam, hogy őszinte legyek :)))

2 óra elteltével a kirándulásokat is bemászott a fény és lélegzett a friss levegő! Vacsora mind ugyanabban a kávézóban, és elment sétálni, és mássz újra itt, „falu Ermak”.

Mentünk leányai egyik kunyhók, és 50 rubel. orr kapott a történet 30 perc hogyan parasztok előtt élt, ahol aludt, mit ettek, hogyan készülhet fel az étkezés, mint az ólom gazdaság, és így tovább. A történet kísérte bizonyítva az alanyok hazai alkalmazások, amelyekkel az egész folyamatot az élet és végezni.

Lehetővé teszi, hogy elege van a futkosásból és rengeteg lánya nalazit a helyi épületek, amelyek többségét alapján szerkesztettük orosz mese,

mentünk a ajándéküzletek, ahol éppen meghaladja.

Zatar kell állítani magának (lemez + mágnes), és egyéb apróságok, elkezdtünk gyűjteni a visszaúton. Helyi idő 14:00 órától, majd haza kellett előtt nem 00:00. Az út vissza anélkül, kaland, egy jó fele az út, az összes utas dryhli mint kimondhatatlanul elégedett az apánk miatt anélkül, hogy a hangzavar az autó könnyebb, kiderül :-)))

Ügyeljen arra, hogy összegyűjtse valahogy, akkor nagyon közel :) Mi helyiek azt mondják, hogy ez a lakók Tyumen és ECAT a leggyakoribb vendégek.

Permyak ott voltam többször :). Ez az első alkalom a késő 60-as évek, egy iskolai kiránduláson. Az utóbbi időben 10 évvel ezelőtt, a puszta iskolás fia vezetett.
Impression valahányszor a legpozitívabb.
A szülők először a barlangban vissza a 50-es években. Ez a bejegyzés nem volt. Volt egy lyuk, amelyen át ténylegesen guggolás mászik fel az első emeletre. Ha megnézzük a jogot bejáratánál ma is van, 10-15 méter lehetett látni a fém ajtó, amely a régi akna.
Az elektromos világítás nem jöttek a lámpák és gyertyák. „Meteor” útmutató háttérvilágítású fáklyát. Szeretném ma megpróbálja menni :)
6-7 év volt az ötlet általában, hogy megpróbálja rendezni egy privát túra a hely a barlangban, ahol a turisták általában nem vezet. De ez nem működik - van egy kemény tilalmat. Még a biztonsági turisták, és a védelmet a barlang a pusztulástól.

El kell menni egyértelműen a tél végén. De, ha egyszerre találja magát azokon a helyeken, máskor, meg kell, hogy menjen.