Fő »Tsarev Kurgan - elszámolási Volzhsky hogyan juthatunk el oda, az útvonal

A végtelenség a hatalmas országban sok helyen, a szépség, ami a túlfeszültség az erő és vezet, hogy valóban öröm a befogadót. Az egyik ilyen hely van a Samara Bend, a leginkább látható kanyarban a Volga. A Samara Bend vannak Zhiguli hegységben található, a csúcsokat, pompás kilátás nyílik a Volga. De mindez pompa a jobb parton a Volga folyó, míg Samara található a bal parton a folyó. Ma nem átkelni a folyón, és marad ugyanazon az oldalon, és ma már nem mászik a hegyre, és Tsarev Kurgan.

Hol van Tsarev Kurgan

Tsarev Kurgan található, 40 km-re Samara a Volga falu, Krasznojarszk régió Samara régióban. Mielőtt 1961-ben a falu neve legtöbb Tsarevschina, és nem messze a Kis Tsarevschina, annyi Samara lakosok is hívják ezt a területet Tsarevschina.

Hogyan lehet eljutni Tsarev Mound

A legegyszerűbb módja természetesen a személyautók. Ellenkező esetben akkor kell használni taxi, autóbusz a falu nem megy. A Barboshinoy mezők (Frunze), hogy a falu a Volga megy több mikrobuszok. Barboshina tisztás a végső állomása sokan, így nem lesz nehéz elhagyni. Útvonal Barboshina klíring - elszámolási Volzhsky megy a következő busz: szám 392, 447, 389, 406. A információk relevanciáját lehet ellenőrizni WikiRogutes alkalmazás. A menetidő körülbelül 40 perc alatt. Letétele után a falu Krasnaya Glinka és menedzsment. Maga mögött hagyva a sztélé egy felirat „Samara” és a gyűrűt a bal átadjuk a híd a folyón Juice és azonnal találjuk magunkat a falu a Volga, ahol hagyjuk. A stop mögött található a közlekedési lámpák. Az, hogy mi kell menni, és menj le az aszfaltút.

De mielőtt elmész a nagyon Tsarev Mound, fix szemét a templom található a faluban. Ez az a Születés Templomának. Egy nagyon festői helyen, ahol a harangtorony versenyezni fenyők magassága. Általában ezen a hétvégén az útvonal nagyon hasonlít az ortodox hívők. Végtére is, az úton látni fogjuk a két templom, meg kell találni a vizet a szent tavasz és mászni a tetején egy nagy kereszt.

Tsarev halom - falu a Volga, hogyan juthatunk el oda, az útvonal

Miután megcsodálta a templomba, megyünk vissza a lámpánál, és menj balra felé Tsarev dombon. Néhány száz méter, és találjuk magunkat a parkoló közelében a forrást. Csak alul a folyó Kurumoch, más néven Kurumka, hossza legfeljebb húsz kilométerre, és ömlik a Sok folyó, ami ömlik a Volga. A víz szinte stagnál, de még akkor is járni sétahajók.

Kurumoch rakpart egy kedvelt barbecue. By the way, a látogatás Tsarev Kurgan könnyen kombinálható egy barbecue. Akkor ül itt, a folyó partján, és lehet egy kicsit tovább, a ligetben mögött a kápolnába. Ez lesz az a terület Tsarev dombon. Tsarev Kurgan természeti emlék regionális jelentőségű, de nem tilos, hogy tábortüzet előre Vigyázz csak tűzifa és faszén, mert szigorúan tilos, hogy kárt okoznak a természethez.

Az útvonal magasság a Tsarev Kurgan itt kezdődik. Itt veri a szent tavasz, ahol a „kimeríthetetlen Cup” A templom épült tiszteletére az Istenanya. A kápolnában kaphat vizet. Az íze víz jó, emlékeztet a kutak. Csak alul a kápolna van szerelve egy medence, de tiszta-up mellett egy csoport gyerek frolicking napján látogatásunk.

Tsarev halom - falu a Volga, hogyan juthatunk el oda, az útvonal

A templom fel a hegyre vesz egy jó és széles úton. A terület a cár Barrow 13,7 hektár. Az erdőben található a területen biztonságosan járni félelem nélkül eltévedt.

Útközben találkoztunk egy vadállat, hogy eljött az volt számunkra, de nem bírta a meleget, lehuppant az árnyékban egy közeli fa.

Az első útelágazásnál hagy bennünket a választás szabadságát. Amint látható a térképen jobb szélén a nyomvonal egyenesen vezet a tetején a halom egy kereszt. Az ösvény nagyon lapos és könnyű. A bal oldali ösvény fut végig a hegyi mészkőkorlátokkal, amelynek területén található a délnyugati a halom. Ezek a formációk mászni, és élvezni a tájat nyitás. Elmegyünk a bal pálya.

Tsarev halom - falu a Volga, hogyan juthatunk el oda, az útvonal

Ez egy gyönyörű kilátás nyílik a templomban.

Tsarev Kurgan természetes eredetű, bár egyes legendák szerint az ellenkezője. Valójában Tsarev Kurgan ez kiugró, elválasztva a fő szerve a Zhiguli hegység völgyében a Volga. Mi csak olyan helyen nevezik Zhiguli kapu. Ez az a hely, ahol a meder osztotta a hegyek, és előkészítette az utat. A jobb partján Zhiguli hegység bal hegy Sokol. Mészkő halom használták az építőiparban a Kuibyshev vízi erőmű. Extrakciót végeztünk nyitott módon, így ennek eredményeként a fejlesztés a magassága a halom jelentősen csökkent.

Ami a legendák, kevesen vannak. Néhány magyarázza a név eredete, a más eredetű a halom. Ami a nevét, az egyik változat szerint az eredetétől tulajdonítják, I. Péter, aki személyesen ültetett a kereszt a tetején. Szerint a másik változat az úgynevezett halom I köteles Tamerlán, aki ünnepli a győzelmet Toktamis kán itt.

Tsarev halom - falu a Volga, hogyan juthatunk el oda, az útvonal

Itt már látszik a kereszt tetejére szerelt Tsarev dombon. Mint minden keresztet templomok, akkor irányul a napkelet - keletre.

Lábazati íve mentén a mészkő sziklák, megyünk fel a csúcsra a halom. A jobb oldalon, egy pillanat alatt, a falu húzódik a Volga.

Folyóparton gyümölcslé.

Tsarev halom - falu a Volga, hogyan juthatunk el oda, az útvonal

Általában mi vagyunk a hegy tetején, és egyáltalán nem, és a domb, de még ez a viszonylag kis magasságban, ahonnan remek kilátás nyílik a Zhiguli hegység, Sokol hegyek, Volga.

És a távolban látható Samara.

Ha viszont a másik oldalon látható a közelben a gerinc Zhigulevsky Shiryaevo szélén.

Tsarev halom - falu a Volga, hogyan juthatunk el oda, az útvonal

Ott világosan látható Shiryaevo falu egy völgyben két domb között. Megfelelő Mount Popova elhagyta a kollégiumi. A falu lehet elérni Shiryaevo, miután átkelt a Volgán, a teplohodike. A falu jó lehet sétálni, és van egy nagy nap mászni a hegyeket. És a kilátás Popova Mountain lenyűgöző kilátás nyílik a Volga. A részletek megtalálhatók a cikket Shiryaevo.

Jobb Volzhsky falu és az út felé a repülőtér Kurumoch.

Zhiguli hegység a nézet - a jobb oldali hegy a Mount Camel.

Tsarev halom - falu a Volga, hogyan juthatunk el oda, az útvonal

Forró nap anélkül, hogy a felhő az égen, és a felhők gyorsan összegyűlt vihar előtt lezárta a napot. Ez még jobb volt. Tridtsatigradusnaya hő hőguta fenyegeti, és a tetején tudod elrejteni csak az árnyéka a kereszt. Utunk véget ért.