Hogyan töltöttem Szilveszter 1

És a 29., mentem ebédelni munkát. Ültünk feleségével együtt egy autó (Subaru Impreza). és elment abba az irányba, Krasznojarszk-Irkutszk-Ulan-Ude.

Minden kaland kezdődött a tény, hogy elfelejtettem vásárolni adrenalin az úton (mindig. Metszően reggeli kávé prosypaeshsya).

Nos, egyik sem állt le a vásárolt dohányzik igen adrenalin. (És szinte elfelejtett) mi velünk macska ment, hogy ő vette valami falni. (Jelenleg dohányzik és a vaku. És ő zhrachku. Oh. Valami magukat, ha nem hiszem, hogy az volt).
Nos, 3 óra múlva ül forgalmi dugók az út a városba. majd az út a cauda (Kansk. Elnézést kérek, hogy őshonos és nem „nagyon” az emberek e dicső „város”).
Van gyorshajtás „vasalt” a 500R. (025 fedélzeti GIB2D szám).
Aztán ment az út irányába (M. Mi ud..k őket akasztani), amelyen keresztül a szakadékok és kaldoObeny. Ezután az út válik unalmassá. bosszantó és a hó. sok kis falvak a Fur és snack. És tekintettel a javítása, cseréje minden egyes útszakaszokra volt egy kis kitérőt az erdőben. amely szerint csak a dzsip, így a traktor utazást.

Már az éjszaka telt nevű községben. m., és én nem emlékeztem.
A. Minden feleség azt Toulon. hogy az idiotizmus menni az úton kell körbevezet az egész falu. kanyarokban. visszaírása. és. stb
Elértük az ilyen Makár hogy Hotelya „Pjotr” fajta hívott. jól, vagy valami ehhez hasonlót (szuper hely, de néhány helyen egy szállodában. Minden alszik az autók a parkolóban.)
Reggel összegyúrt „béna” lábát. ivott flush. Megnéztük Koshak és megeszi az ízlés. És mentünk az öbölben a tartályban 35 liter benzo (tudni mi következik a hosszú ideig nem lesz a benzinkútnál. Lett töltött egy teljes tank).
Aztán mentünk Irkutszk unalmas (emlékezzünk csak 3 összeomlik, és egy lány, „Szarvas”, aki utazik az út közepén). Először ravioli forró kávé (miután ily módon mindig egy 2 literes termosz kávét is beleértve). Ettünk a legjobb étteremben. (Cafe "Artem").
Irkutszk voltunk megint megállt Guyver és elmagyarázta, hogy mit kell tennie a Biztosított a biztosítás. A A A A A A A A Hogyan tudnánk elfelejteni. 02:00 eljárást, és 500R (taxi, hogy ha volt ilyen), és most belépő a város Irkutszk.

04:00 megpróbálta elhagyni a várost. de nincs jele az irányt a pályán. taxisok minden beszélnek azonos irányban és minden győződve arról, hogy ők pontosan tudják (vásárolt Navigator az új évben is, és feleségét. 1 dupla). minden marad a város .ozloblennye. kimerült és éhes. 1 alkalommal 2 napon evett.

És elkezdtek gyorsulni, hogy időben utazni Ulan-Ude éjjel.
3 km-re Irkutszk. láthatóság csökkent 50 méter. azaz egy rohadt látvány. a másik után 5 -10 km. autópálya blokkolta a Guyver. de láthatóság feleslegesen kicsi. ezek nem is vette észre, ahogy mentünk át a jelet jelzők.

Utaztunk legfeljebb 40-60km óránként. Dzhipik nekünk egy igen Truck. 3 óra alatt ebbe tyagomotiny. dzhipik csúszott a résbe nyaktörő sebességgel 70 km / h. és a teherautó megállt néhány falu. Elértük a Kultuk és felmászni a hegy (a legtöbb meredek és veszélyes hegy az Irkutszk-Bajkál terület.) És itt van a legnagyobb élmény.

A sebesség 45 km magasságban. és a csúcs a hegy, megértjük, hogy a gréder eltávolítjuk, és a hó az útról. csökkenti a sebességet ostobán eltávolító lépés a gáz- és legördül a hegyen.
100 m után kis sebességű pokatushki. ass az autó elkezd vezetni a helyes. és a jobb oldalon nyílik a 500m tó partján, vagy a kerítés (az út készült, és semmi jelét nem vagy kerítések még nem) .Vyravnivaya kerék autó elkezdett csavar. a húzás a kézifék be protivohode. zsákmány berepült a hófúvás maradt. uh. megtörölte verejtékező arcát. Megnéztük nadrág. húzta a macska az ülés alól.

Elmentem körülnézni az autót. a hóban ragadt a bejárati ajtót. Húztam a kötelet, és rágyújtott egy cigarettára. A feleségem nem volt hajlandó menni. Azt mondta, - én ludshe egy füstgép.
20 perc múlva telt GAZ teherautó. letétele után a bal felső sarokban a fék lenyomva forgatást. Várok és a füst a harmadik vagy negyedik cigarettát. Goes Gazelle. élesen, mint a gróf lelassul, és dobja ki a két meleg srác. hosszú szom és Boldog Új Évet. tsepanu kábel (i.t.k I aláássák oldalán hó) következmények nélkül húzza ki minket a hó.

Adok 0,7 liter vodka (ARSENAL) és Boldog Új Évet. Megyünk tovább.
1 km után hóvihar lendületet újra. lassan megy. körül nincs senki. kilométeres szakaszon órákig. és az út nem látható még. Még nem sok vezetés. maguk keresnek 0,5 vodka segít húzni a Jeep a hóból. a régi barátok a Gazelle és az ismerős Jeep.

Miután elment 3-5 óra. Megállunk a tó partján Bajkál és nyomja Kharya. (Elalvás).

Reggel jött possssat. és kiásni az autókat ki a hó.

Reggel még szívesen nabuhatsya és lefekszem. De meg kell tartani fog.
Hurrá át. Szljugyanka. és több, és akár a határ Burjátia regisztrálás után (Welcome Buryatia) látta étteremben és üzemanyagtöltő állomások. Hurrá végre POSES (testhelyzetek - Bur.blyudo valami hasonló Mantes vagy Hinkaly csak százszor finomabb ..). és persze tea tejjel.
Minden megyünk a gázra és rohanás Ulan Ude. Felszólítjuk st.Kultushnoy a Bajkál. Álltunk füstölt mindenre gondolt. ez az álom fordult a város már, és az új év.

Kezdjük, és már rohan a memóriából. Hányszor kellett a nyári leküzdeni az út, hogy a város a Bajkál-tó. Mindannyian otthon.

Házak várják a rokonok és barátok. Német juhász kutya őrült látni minket a kerítésen. Házak öntöttem vodka. fedett asztal. Bath már meleg és tiszta ruhát vár aludni.

P.s Best Holiday A Holiday rokonok. néha nem látjuk sokáig, és nem beszélünk telefonon.

P.s seychyas út volt, időnként jobb és benzinkutak váltak. Sikeres közúti és boldog ünnepeket mindenkinek.