A rally a városban Oroszország július 16-30 2018-as

08:00 - akár, reggeli, adók.
09:40 - indulás Vologda. Hogy visszatérjen a pályára az M8-as volt a csúszós agyag út enyhén felfelé.
10:10 (535km) - Vologda. Megvizsgáljuk a Vologda Kreml, vagy inkább a püspök udvarában, Batyushkov emlék. Fotózni, nagyon szép kilátás nyílik a folyó partján a püspök Vologda udvar és műemlékek. Egyre víz tartály a Kreml következő oszlop, van egy kis ízelítőt nyálka. Menj a Megváltó Priluki kolostor, ez a város szélén az autópályán M8. Területe a sír Batiushkov. A közelben, a folyó partján - a tengerpart, kecskék legelnek, amíg fényképezte nekünk nagy sebességgel söpört egy kis birkanyáj hajtott egy kutyát. A bejárattal szemben a kolostorba - bojtorján bokrok magasabb, mint egy ember.
00:35 - megyünk a pályára P5 Kirillov. Miután a kilépés a Vologda kerületben utak az útvonalon P5 autó tankolás gáz 7 rubelt. literenként. Újratöltésre. Benzin tanácsolta, hogy horgászni a tavon White. Next - s.Molochnoe, üzemanyag Lukoil. 92 th a 14rub. 65kop. Újratöltésre a 600rub. (20L öntjük tartalékban a palackban). Mi elhajtott a hatalmas hosszúkás Kubensky tó. Vajon miért vagyunk róla még nem hallott? Ezután egy könyvet olvas Melnikova kripta, jó volt olvasni, válaszul a kérdést: „Mikor volt” - „Igen, soha, de soha nem égett Kubenskoe tó!”.
14:30 (663km) - a füst szünetet. Megálltunk pihenni. Drivers változás következik be. Női üljön a volán mögé. Elhaladunk férfi vezetők meglepődik, amikor két nő és még pótkocsik, nehezen próbálta megelőzni minket, mert mi az oszlop hossza nem olyan könnyen megy.
15:10 (683km) - bekapcsolja der.Uste. A falu Mouth megáll és vizsgáljuk Lake torkolatánál, ami tetszik, hogy maradjon, de mivel hiányzik a megfelelő út a bejáratnál, hogy a tó, a bőséges legyek és bögölyök, különösen a meleg, és kényelmetlen meredek megközelítés, hogy a tó, úgy döntünk, hogy keressen egy másik helyre menni fehér-tó. Mi megy Ferapontovo tölteni az éjszakát ott Borodaevsky tó. Hely egy éjszakát úgy írták le, az ugyanebben a cikkben: „Mi vezetett, hogy a végén a falu, majd jobbra a kavicsos út mentén a tó mintegy 2 km-re a következő falu, ott jobbra fordult a területen a közúti és hajtott neki, hogy egy szép hely a parton. Az alján a tó közelében, a part sziklás, majd borított iszap. A víz tiszta. Mivel péntek volt, az este jön nagy számos helyi turista, zene harsogott egész éjjel, és zavarja az alvást. " Találtunk ezt a helyet, nagyon szép, a másik oldalon a tó - Ferapontov Monastery (required'll vegye vissza később), de sajnos, ez a hely volt a sok gép a fiatalság, a zene dübörgött, ezért úgy döntöttünk, hogy menjen tovább Kirillov on White Lake .
17:35 (725km) - Kirillov. Mi elhajtott a hatalmas Cyril Belozersky kolostor Belozersk. A faluban kezdődik Vlasovo poros földúton. Mi döntjük el, hogy ne menjen a Belozersk ma, és tölteni az éjszakát a bankok a Sheksna tározó valahol a közelben a falu Koshino. Végén a falu a boltban kell márka két férfi, aki úgy döntünk, hogy megkérdezze, hogyan jut el a parton a tározó. Ezek a srácok voltak Vologda, és amikor elhagyta az autót a parton, elment egy hajón, hal, hogy eltávolította az akkumulátort és a többi alkatrész az autó, így a memória egy vadászat patron gép.
18:40 (752km) - autózunk mentén erdei út torkolatánál a folyó Borodava sheksna tározó. A hely nagyon szép volt, kár, hogy nem volt jó fa - bokrok, így ez a hely nem alkalmas egy kéthetes nyaralás, de nagyon jó volt egy éjszakát. Közel két férfi Cherepovets. Ők nagyon meglepett, hogy megtaláltuk kiváló, azt mondták, a hely a horgászat baleset. Megkérdeztük, miért horgászni elég messze Cserepovec, mert a Rybinsk víztározó. Szerintük a Rybinsk víztározó már régóta által elfoglalt moszkoviták és 15 éve jönnek minden évben, hogy horgászni ezen a helyen. Azt találtuk, hogy a Beeline nem vesz (nem vártam ezt korunkban), Cserepovec ezt az utazást kifejezetten kapcsolódik MegaFon. Úsztunk, vacsorázott, tedd a sátorban. Egy ideig nem volt annyi legyek, de aztán hirtelen minden eltűnt, helyükre került szúnyogok, amelyek kínoztak minket az éjszaka. Éjszaka volt, világos és meleg.

Éjjel ez a szitáló eső. Felszerelt konyha reggel lefagy a függőágy. Mentünk gombászik feltárása. Gomba nem találtak, de sok eper, áfonya van, de nem elég, úgy tűnik, hogy valaki felvett minket. Gyűjtött csónakot, mi ez a gumi motor. Folytatta tárgyalás horgászat, míg motor nélkül fogtak keszeg, sügér és csótány. Este volt mennydörgés és az eső. Az esti horgászat fogott egy tucat kis hal.

Úgy döntöttünk, hogy átlépje a Volga-Balti-csatorna (a szélessége körülbelül 2 km), hátha van a szemközti sziget gombák, horgászat. Gomba nem volt, de nem találta a keselyű fészkét magas, kiszáradt fa állt a víz. Halak, ami elég volt az ebéd és a vacsora. a rádióban este ígért 30% -kal növekedett a hold (ez történik minden 20 évben egyszer, mikor a Hold földközelben), de az ég borította felhők. Általában az összes többi alkalommal a Hold, nem láttuk, lehet az oka, hogy a fehér éjszakák.

Gyere velünk a „kenyeret” a park munkások, eltávolítjuk a törmeléket, karaj tűzifa, ellenőrizte a WC-vel. És úgy döntöttünk, hogy először az ügyetlen a boltba, és hívja mobil MTS, majd Ferapontovo. A Ferapontovo a kolostort alapított a 1398. évben, freskókkal Dionysius, általa teremtett 1502-ben, abban az évben. Szép lány Nastya, a hallgató egy bizonyos Moszkva történelmi College, felajánlotta, hogy elmondja a történetét a kolostorban. Ő próbaidő, így elég érdekes történet, van ingyen. Aztán megnéztük a múzeum (35 rubel kedvezményes jegyet - .. 25rub), és megvizsgálta a Dionysius freskók (100 rubel csökkent - .. 35rub) idegenvezetővel Szergej (a szolgáltatások költség 60rub.). Különösen nagy hatással a múzeum helyi fiatal művész fest valami furcsa naplók. A vendégkönyvet a múzeum legújabb visszahívás volt írva: „Ez nagyon érdekes kiállítás, nagyon tetszett, mert minden alkalommal, azt kell kitalálni, hogy mi látható a képen.” Olvasd el, mi is hagyjon üzenetet ebben a könyvben meg van írva: „És mi Mi még nem sejtette!”. A múzeum megtekintése után, megkapjuk vizet a kútból a kolostorban, úgy döntöttünk, hogy megkerülje körül ebben az időben a mennydörgés és a zuhogó esőben kezdődött Borodaevsky nyílik a tóra, de sikerült futtatni az autó. A Kirillov újra végigsétált a Szent Cirill-Belozersky kolostor és körülötte egy kis eső.

Reggel - a napot. Minden nap állt ezen a helyen, kerestünk egy helyet, hívja a 2-3 autó naponta. De most, úgy tűnik, minden a parkolók foglaltak, így a következő számunkra megállt nyugodt fiatal pár Vologda voltak nélkül sátrat, de a gumi kenu, lefekvés az autóban megpihent a hétvégén. Semmi más különleges ez a nap történt, halat ebédre és vacsorára.

At 05:40 jött valami ronda üszők egy új piros Citroen, a zene a kocsiban sikoltozó teljes sebességgel. Mi lovagolt a kocsijában egészen a szélén a víz, senki sem, hogy ne gondolja ebből, megérintette a sátor, szerencsére, elment. Délután a személyzet jött a park, ellenőrzése érdekében, megkérdezte, hogy mi pihentünk. Mi halakat enni. Mutatott a tulajdonos a fészerben a beach - szinte teljesen süket nagyapja, a fészerben, tartja a hajót. Este mentünk, hogy a szomszédos parkolóban, szinte mindegyikük felszabadult, tűzifa nekik az egész. Az asztalon egy parkolóhely került egyedül maradt, és cigarettás doboz néhány mérkőzést, valószínűleg a következő táborozók. Ironikus, hogy a táborozók hagyott tisztasággal, ami elég könnyű csinálni, mert vannak szeméttárolók. Mégis, mi parkoló a legjobb. Késő este nézte a sirályok fürdő, és látta, erdei egér.

Éjjel, az első alkalommal a nyaralás volt egy álom munkát. Reggel, a dolgozók a park újra elvitték a szemetet, karaj tűzifa, stb A strandon, láttunk egy kis fekete vipera. Este volt, mennydörgés és gyenge eső, de a fogás elég nagy volt, és a vacsora, és még pácolt reggelire. Ez a nap volt az első és egyetlen, amikor megálltunk senki a keresést egy helyen maradni.

Reggel felhős volt, de nem esett. Később kisütött a nap. Kifogott halak elég. Fed sirályok származó hulladék asztalunkra, nagyon népszerű a hal belek és a csontok. Sirályok megszokták az emberek, így a megengedett közelében etetés közben egy meglehetősen közel. Mi foltos két faj a sirályok: nagy fehér, és kevesebb fehér és szürke. Nagy sirály - vezetők etetés desztillált kis sirályok élelmiszer. Összegyűjtött levelek, áfonya (kiváló epehajtó), hogy a tea.

Mi felébredt 8:00 volt reggeli, összegyűjtöttük az elmúlt dolgokat. Szokás pénteken, park munkás vett a parkolási törmeléket hozott több fa. Elbúcsúztunk a Volga-Balti-csatorna, dobott egy érmét, és etetni a halakat. Útban hazafelé mentünk 11:00. Az ellenőrzőpont, akkor elbúcsúztam vám kifejezték hálájukat a többi, panaszkodott a viperák. Azt válaszolták, hogy valóban, ebben az évben a sok ügyetlen viperák, az emberek kínoztak kiutasítja őket a kertben.
11:05 (933km) - durván, hajóhídon Alyosha, Shilyakovo, Cousineau, Popovskaya, aszfalt út, egy új híd r.Sheksna, Krapivin. Néhány kilométerre a híd után új aszfalt út válik egy régi beton burkolatú úton. Érdekes, hogy a Vologda régióban a buszmegállókban, állva az út mentén, felszerelt WC. A bejáratnál Cserepovec acélcső piros látható füstöt, de megjelent Beeline.
00:40 (1027km) - Cherepovets. Minden látható cső, füst, szmog. A benzinkút nem jelent meg a bejáratnál, hogy a város a propán. 92. tankolt benzinnel egy benzinkútnál Lukoil 14rub. 85kop. On 300rub. 20,2l tölteni. Ezután menj a híd alatt a jogot, hogy keresni gáz előtt a temető felfedezett törött tankolás. Volt, hogy menjen vissza a hídon és kövesse a jelzéseket Rybinsk. Cserepovec - a város tiszta, kis emelkedés házak, a központban - a sztálinista épületet. Mielőtt a híd r.Sheksna - Palace of Culture, Sport Palota és egy hatalmas szökőkút komplexum. Miután a híd építése az új sokemeletes épületek. Amikor elhagyja az út a Cserepovec Rybinsk táplálja propán 6rub. 50kop. Jobb - óriási Rybinsk víztározó. A Myakse - shop "Stop". Meg kellett állnom, hogy vásárolni fagylalt. Az áruház értékesíti a friss és szárított halat a Rybinsk víztározó (keszeg, süllő, harcsa, csuka, süllő, bodorka és mások.) Megfizethető áron. Ez nagyon kényelmes: a feleségem azt mondta, hogy elment egy halászati ​​út, és ő ... Aztán vettem egy boltban hal és minden rendben van.
15:10 (1146km) - Poshekhonye. Haladunk a két híd r.Sogozha. A másik oldalon a folyó látható nagyon szép templom a harangláb, úgy gondoltuk, hogy ez egy kolostor, úgy döntöttünk, hogy hívja látni. Kiderült, hogy ők csak most kezdődött el visszaállítani, és a tetején, hogy egy vonzó kilátás a víz. A templom mellett - városi tér, Victory Memorial, bevásárló árkád, egy nagyon szép és gondozott emlékművet Lenin. Ezután az út a Rybinsk halad át r.Uhra. Ha szeretné, akkor lehet ott az éjszakát, láttuk ott a sátor és a halászok.
16:35 (1182km) - megállt harapás, az útról az erdőben. Egyes férfiak törekedett, hogyan kell megközelíteni a Rybinsk víztározó. Nem található. Miután egy snack úgy döntött, hogy hol van egy erdei út, ahol voltunk. Ha a hely jó, akkor lehet, hogy az éjszakát. Cranberries itt sok, akkor kezd elvörösödik, áfonya - nagy és lédús, összegyűltek chanterelles a sült, hanem egy hely az éjszaka, és nem találja: az út vezetett a zsákutcába, és a mocsári áfonyával. Úgy döntöttek, hogy menjen tovább.
17:55 (1219km) - Rybinsk. Mozgó a Volga egy híd közelében, a katedrális. Találd meg a Uglich.
18:50 (1265km) - Ohotin. A falu után Ohotin leereszkedünk a jobb felé a Volga, meg az a hely tölteni az éjszakát a folyóparton, szemben a g.Myshkin. Helyezzük egy éjszakát jó az erdőben sok szamóca és a málna, holdkő, és a szent fa. Mintegy Stone azt mondja, hogy ő hozta a hold és a fa - a jele, hogy ha ülnek alatt egy percet, majd kiterjesztette az életét egy évre, hanem ott, és arra figyelmeztet, hogy nem kellett volna ülni egy fa alatt az óra, mert az élet még mindig nem örök. Úszni a Volga, megvacsoráztunk, és előkészíti sült burgonyával rókagombával. Alvászavarok zajos szomszédok zenével (elvégre ez egy péntek este), valamint két idegen fiatalember vándor a sátorban.

Keltünk 9:00 volt reggeli, találkozott Uglich. Kiderült, hogy egyenes út fut végig a Volga és nem újították (volt itt 2 éve, és nem pihent az orrát ásni az úton, nem tudom, hogy egyenes úton nem, nem figyelmeztető jelek vannak, az út térkép jelöli az úton is érdemes jel „főút” rá) lehet menni csak a teherautók. Srácok, ez a rész a közúti hívják a fűtés, kiderül, építette Katalin II, és még mindig nem lehet javítani. Aztán úgy döntött, hogy a komp Myshkin, de már ott a másik oldalon a Volga eléri Uglich azonban helyez minket a komp nem volt elég, és a következő - egy óra. Ezért veszünk egy kis kitérőt New Village. Rátérve az úton találkozott egy csorda tehén érdekes: ők mind egy ember, egyedül - fekete pofáját - fehér. Klónozott vagy mi?
00:25 (1329km) - Uglich. Megnéztük a Kreml, férfi Feltámadás kolostor, gát. Rosztov az utcán ment Kalyazin. A Uglich és a módja annak, Kalyazin dzsipek gyakran találkozott Moszkvában számokat, mintha Uglich összegyűjtése néhány volt.
15:35 (1385km) - Kalyazin. Megérkeztünk az elárasztott harangtorony Karl Marx utca. Mellesleg tegnap, amikor mentünk végig a Rybinsk víztározó, a térkép is észrevette a 3 jelű elárasztotta a templomba, de nem tudni, hogy ezek a felszínen a tározó látható. A Kalyazin a híres harangláb teljesülnek teljes színész, aki gyakran játszik a sorozatban Cigánybáró az epizódokban, ez furcsa, hogy ő megérkezett, öt egyszerű. Snack. Távol Kaliazin 93. tankolt benzinnel meg 14rub. 50kop. - 30l, kitöltve a régi, jelzetlen, de a másik már nincs itt. Közel - töltőgázt. Táplálta 7rub. 50kop. Úton a Moszkva mindenütt eladási fekete áfonya és a rókagomba.
18:00 (1507km) - Sergiev Posad. Mégis megértik, hogy mi csodálatos utazás a vége előtt, és azonnal felmerült a kérdés: hol fogunk utazni a következő alkalommal? Úgy döntöttünk, hogy a Moszkva közepén keresztül Sergiev Posad, nem egy kis kitérőt: túl nagy horgot. Csodálta az ablakon keresztül a Szentháromság-Sergius Lavra. Amikor elhagyja a várost fedeztek fel egy új közúti csomópontok: az alagút a vasúti és a határon az autópályán. Aztán a Jaroszlavl autópálya valami furcsa okból nem volt annyi autó, nem világos, hogy miért utaztak az irányt Moszkva szombaton este. Az utcán 28 # 61616; C.
18:55 (1568km) - mielőtt a Moszkva megálló búcsúzni. Aztán vezetni a körgyűrű. A körgyűrű 92-as oktánszámú benzin már 16rub. Nem tudtam, nem tudott lélegezni, és a táj nem ugyanaz.
19:55 (1623km) - Minden, ami utazás véget ért, otthon vagyunk.

Journey, nagyon elégedettek voltunk. Az időjárás szerencsések voltunk: szinte nem volt eső (így nem volt gomba), meleg volt, aludt alatt a lap vagy könnyű takarót. Tárcsázott út a fajta dolog, és nem hasznos. Úsztunk minden nap reggel és este. A tervezett kulturális programot is végrehajtott