Sentosa Island Szingapúr hogyan juthatunk el oda, hogy mit lehet látni, szállodák Sentosa

Path: Az összes cikk # 8764; Sentosa Island Szingapúr: hogyan lehet utazni, szállodák és mit kell látni

Hello mindenkinek! Én egy kicsit eltávolodott a tapasztalatok után visszaélés barátságtalan alkalmi látogatók blogunk. Mindez köszönhető Kostik és hűséges olvasók, akik reagáltak azonnal a társadalmi hálózatok, és felülvizsgálja a cikket. Köszönöm minden szépen, nekem tényleg nagyon fontos és felbecsülhetetlen! Mégis mi már kérték gyakran terjed cikket. Nos, hogy vitatkozni, akkor össze kell fogni. 🙂 Nos, akkor továbbra is beszélni utunk Szingapúrba. Persze, hogy járni a Marina Bay vízparton nagyon egészséges, de a szingapúri gyakran megy tovább, és nézd meg a sziget Sentosa.

Sentosa magát (a sáv „nyugalom szigete”.) - ez egy viszonylag kis sziget, a szomszédos Szingapúrban, ami hatalmas számú különböző parkok, strandok és a látnivalók. Tény, Sentosa - ez szórakozás szigete Szingapúrban. Hogy alaposan tanulmányozza egy napig, próbálja, hogy jöjjön ide, amilyen gyorsan csak lehetséges, és hogy a raktárból egy tisztességes összeg. Bár sok érzelem nyerhető egy kis költségvetést.

Hogyan kerülj a sziget Sentosa Szingapúr

Szingapúrból, hogy elérjük a sziget Sentosa több szempontból is. Az a tény, hogy közvetlen metró a szigetre nem. Ezért, mielőtt eljut a sziget maga, először meg kell, hogy a metró Harbour Front. A legjobb az egészben, hogy meg fog tenni, természetesen, a metrón. Séta az itt érdemes menni csak ha tartózkodik a közelben.

Sentosa Island Szingapúr térkép:

Tehát, ha voltak a metró Harbour Front. Van egy hatalmas bevásárló központ, valamint irodák menetjegyértékesítés látnivalóihoz (meg lehet vásárolni a helyszínen). Továbbá az állványok egy térképet Sentosa Island. Még mindig egy kicsit sétálni, és csináltunk pár képet, cserkészet területén:

Innen azonnal folytathatja az útvonalat, hogy a sziget Sentosa, vagy tölteni a drága időt kirándulásokat a plázában, vagy keresi a legmegfelelőbb az Ön számára a helyi konyha, és egy nagyon jó élelmiszer bíróság. Személy szerint mi nem kényszeres, de az eljárás „enni” vette el tőlünk egy csomó időt, mert Még nem volt ideje, hogy megtanulják, hogy megértsék a helyi és bliznatsionalnyh ételeket. Talán csak fél óra séta, és bámult, hogy ki mit csinál, hol több izgalmat. Alig választott, melyek mindegyike az ételek, sikerült enni:

Referenciaként átlagosan minden étel 5-10 SGD. $ (≈150-300 dörzsölje.). A vacsora két költsége mintegy 14 SGD. $ (≈420 dörzsölje.). Elvileg, általában kíséri a helyi ételek „jutalmakat” broth típusú, például, azaz, könnyen lehet tölteni egy részletben. Kiadások sok időt az étel, akkor hirtelen eszébe jutott, hogy miért jönnek ide 🙂.

Most arra van szükség, hogy a sziget Sentosa. Négy lehetőség van:

Foot (SentosaBoardwalk) - a menetidő kevesebb mint egy kilométerre egy speciálisan felszerelt hídon, ahol sok helyen működnek mozgójárda, ami sokat segít a gyorsabb és könnyebb leküzdeni a távolságot. Hétköznap, a folyosón van kerül 1 SGD. $ (≈30 dörzsölje.). És a hétvégén - ingyenes! Éjjel-nappal dolgozik.

Sentosa Express (SentosaExpress) - egysínű. Meg 4 megálló: Sentosa állomás - Waterfront állomás - Imbiah állomás - Beach állomáson. Fare - 4 SGD $ (≈120 dörzsölje.) .. Munkaidő: 7,00-24,00, minden 5-8 percig.

Kabinos felvonó (SingaporeCableCar) - ez a változat, hogy az eredetileg szerette volna használni. A lánc felvonó útvonalon van 3-pontos leszállás leszállás. Elementary - A Mount Faber a World Trade Center Szingapúrban, egy közbenső - nem messze a metró Harbour Front (Front Harbor Tower Two), az utolsó - a szívében Sentosa Island. A furcsa az, hogy nem számít, hogy használ-e ez az út mindkét irányban, vagy egy, vagy csak az út egy részét - kell fizetnie minden ugyanaz. Költési időben keresi a leszállás helyén a felvonó, a végén már elhagyták ezt az opciót, mert számítva egy teljesen más összeget, mert a többi blogger jelentés több mint egy évvel ezelőtt, az ára sokkal könnyebb volt. Ez a minta globálisan áremelési népszerű turisztikai érdekes a rövid idő alatt is megérintette, nem csak Szingapúrban, hanem Thaiföldön, Malajziában, beleértve és Borneo.

Autó Sentosa lehet elérni egy híd bejáratánál a szigeten területére támaszkodik fórumon.

Közlekedés Sentosa Island

A szigeten a Sentosa, akkor mozog sok, amelyek közül néhány meglehetősen szokatlan.

Free shuttle buszok. Bár Szingapúrban és drága állam, hanem a Sentosa, a sziget szórakoztató rendezett szabad mozgása állami buszok, amelyek három fő útvonalakon a közlekedés időtartama 10-30 perc 7-9 órától 10:30.

Sentosa Express (SentosaExpress) - mindegy egysínű, írtam az előző bekezdésben.

Foot - tekintettel a rendelkezésre álló szabad buszok, nekem úgy tűnt, mozgó gyalog a sziget Sentosa - egy nagyon nehéz feladat. És ez még semmi! Tántorgó körök a buszon, töltöttünk sok időt, és megfosztották magukat a séták a leglátogatottabb hely a sziget szórakoztató.

Beach villamos (SentosaBeachTram) - fut végig a strandok Sentosa: Tanjong Beach Club, Palawan Strand és Siloso. Ingyen utaznak.

SkylineLugeSentosa- szokatlan módja az utazásnak a központi része a sziget Sentosa és a tengerpart. A hegyi szerencséd van lift és kiköltözik akkor egy mini-írógépek különleges módon. Ez nem csak, hogy gyorsan könnyedén mászni a hegyre (vagy le), hanem egy nagyon izgalmas utazást. Térítés ellenében.

Szállodák Sentosa szigetén

Szingapúr - az ország nem olcsó. Különösen azok számára, akik éltek, vagy lazítson a szomszédos országokban a Délkelet-Ázsiában. Az árak a Singapore szállodák nem a legjobb, én nem beszélek szálloda Sentosa sziget. Mindazonáltal minden utazó saját forrást. És miért nem intézkedik a nyaralását, és még denechek él egy luxus szálloda Szingapúr sziget szórakoztató.

Így tanul a sziget szálloda Sentosa Szingapúr, itt van néhány következtetéseket tettem:

• A szigeten a Sentosa több mint egy tucat szálloda.
  • Számos szálloda a golf szerelmeseinek.
  • Szinte mind az öt csillagos szállodák Sentosa.

Persze, harapás árak. De néha lehet, hogy egy kis ajándékot, hogy imádott 🙂. A stílus az utazási ma kissé eltérő, így adja át a népszerű oldalán található.

Sentosa Island Szingapúr: mit látni és csinálni

A szigeten a Sentosa van egy csomó szórakoztató. Az én véleményem az, hogy meg kell, hogy megbizonyosodjon arról, hogy tervezni legalább egy durva látogatása előtt. Ha Ön új itt, és próbáld ki magad időben mindenütt, az előzetes felkészülés pontosan szüksége van. Például vendégek vagyunk a sziget Sentosa megtett néhány órát, mert döntés meghozatala előtt egy csomó más probléma. Elhagyva a um ... „hotel”, mi már keres egy másik hostel, abban a reményben, hogy elhagyja a hátizsák tárolási egy napra, mert költségvetési éjszakán a szálloda előtt volt tervezve, a következő éjszaka. Megkerülve egy tucat hostelek régiónkban, hogy nem vállalta, hogy őrizetbe szerény poggyász még egy szerény díjat, visszatértünk a korábbi helyére szállás, egyetértettek abban, hogy az éjszaka folyamán megállunk ismét rájuk. Ilyen körülmények között, hagytuk hátizsák csak a folyosón (hol és elvitte őket a nap ugyanabban a helyzetben), és elment, hogy meghódítsa Singapore 🙂. Ez nekem, hogy már próbálta a látogatás napján Sentosa elhalasztja egyéb kérdések, és azt tervezi, hogy legyen ideje teljesen hatol a szigeten.

Először is, hogy egy térképet Sentosa Island (ingyenes térkép), amely szabadon hozzáférhető mindenhol:

Térkép Sentosa látnivalók nem csak segít tájékozódni magát, így is képet ad az ár a túrák és szórakoztató, valamint közlekedési információkat.

Szóval, mit kell látni a sziget Sentosa:

• Szingapúr strandok és a legdélebbi pont a kontinentális Ázsiában. amely már részletesen egy korábbi cikkben.
  • Terület Merlion Plaza.
  • Fort Siloso - Múzeum a második világháború után.
  • vízalatti Park Underwater World Singapore - a legnagyobb oceanarium Délkelet-Ázsiában, amely magában foglalja a lagúna a delfinekkel.
  • Universal Studios vidámpark (jegyet, és lovagolni, ahol csak akar).
  • Élményfürdő Adventure Cove Waterpark.
  • Több képernyővel rendelkező eszközön: Merlion (a fej és a szájban), játszótér Imbiah Lookaut, Tower Tiger Sky Tower (korábban Carlsberg Sky Tower).
  • A szigeten a Sentosa, láthatjuk a különböző szórakoztató parkok, fizetett és ingyenes: Butterfly Park és Insect, madár park, orchidea kert és még sokan mások.
  • A szabadesés szimulátor iFly.
  • 4-D mozi.
  • Múzeum a szingapúri (Singapore Faces).
  • Golfpálya.

És végül néhány kép a mi sétát a sziget Sentosa Szingapúr:

Általában Sentosa Island Szingapúr - nem unalmas. Tekintettel arra, hogy mi vagyunk egy parkban vagy a vonzás nem vett részt, de még mindig nincs itt az ideje, hogy valóban látni a szigeten. Sok időt töltött a felesleges és nem különösebben fontos esetekben, körök utazott busszal keresve érdekes helyeken, de kiderült, volt minden a közelben! És rájöttünk, ez elég későn, amikor elkezdte sötétedik. Aztán gyorsan ment, hogy a központ Singapore, mint naplemente előtt lenne idejük felmászik a tetőre, a szálloda medencével formájában a híres hajó Marina Bay Sands. Sikerült-e vagy sem, megtudhatja a következő cikkben. Ne felejtsük el, hogy iratkozzon fel a híreket 😉.