Ötszáz lépések

- Shel harmincötödik napon az én világkörüli útra. Én vezettem stoppolás Mongólia pekingi át a Góbi-sivatagban, találkozott a barátnőjével, Natasha és egyéb Stopoy. Költözött Kína Juzsno-Szahalinszk. Miután megkóstolta az ételeket fővárosban, látogatás a tető, éjjel és nappal, és látta, hogy a látnivalók, kiszálltunk a város egyik cél -, hogy tölteni az éjszakát a Kínai Nagy Fal.

Ahhoz, hogy a metró ingyen, meg kell, hogy jöjjön az irodába, hogy mutassa meg a fehér arc, szép orr, a hitelkártya és ötször megkérdezni: „Ken ah pei vesz egy hitelkártya?” Metro dolgozói nem érti a szót, kezdődik, hogy az arcokat, és kifejtette: „Onley cache”. Néhány perc múlva egy ilyen párbeszéd fog lemondani, és kiadja a kártyát ingyen, hogy ne késleltesse a turn lázadó. Ne felejtsük el, hogy súgja neki a kívánt állomást, mert a kimeneti is a beléptető kapuk. Szélsőséges esetben, ismételje meg az eljárást, és kap egy jegyet a kilépéshez.

Abban Dongzhimen Station kilép a buszmegálló, hogy a busz №916 mellett Huairou. Jegyek a távolsági buszok elszámolása ugyanazon térképeket. Ha nem, akkor kell dobni a pénzt, anélkül, hogy egy dobozban a vezető mellett. A jegy ára tizenkét jüan, nagyjából megegyezik a 120 rubelt. Akkor dobja bármilyen összeget, ha belépett az ajtón, és akkor nem ég le. Ebben az esetben az emberek köré gyűltek a busz. Elkezdtük átgázolni a testet, és úgy tett, mintha a pénzt dobott a kosárba, leült az üres helyek.

Ötszáz lépések

Hagytuk a pekingi nyolc órakor este. Kína esetében ez egyenértékű egy korai este, így a busz nem megy a döntőbe. A kínaiak nagyon szorgalmas, aluljárók hagyjuk, amíg este tizenegyig, de kelj fel és menj dolgozni minden reggel hatkor. Az utolsó megálló, mi futott a tömeg, megállt akár az ujjaival, és megtorpant a nyelv a hieroglifák. A diák, egy kis megértést angol, önként, hogy a tolmács. Amikor a harmadik alkalommal rájött, hogy az orosz fiúk és rohant a pekingi nélkül pénzt Moszkva, intett a karját, és kiabálni kezdett: „A emeyzing Imposibl!” Aztán beszéltünk arról, hogy mi lesz bejutni a sátor a Nagy Fal leple alatt éjszaka. Megragadtam súlyos légszomj, és azt suttogta: „Meng Yu bátor sou, sou!” Felajánlotta, hogy fizetni egy buszjegyet a jobb sarokban, de megint csináltunk egy bizonyos hitelkártya-tranzakciók, és lovagolt ingyen.

A tetején a fülkében, hogy lőttek egy fénysugár, és akkor ott is volt egy biztonsági őr megfogta a kalap nyáját, a vállpántok. Ha azt mondjuk, hogy ő ofigel - nem is beszélve. A közepén egy izmos elhagyott tér két fehér férfi hatalmas hátizsákok és pénz nélkül. Nem volt semmi, őr kétségbeesetten megfésülte fehérrépa, és elvitt minket fel a hegyre, hogy a rendőrség mezőbe. Természetesen azért, mert az angol nyelv, mire megtanult csak „tudja”, hogy nem akadályozta meg őt, hogy bánnak velünk, tea, dió és felajánlja, hogy maradjon tölteni az éjszakát az ágyában. Mi udvariasan mondták, hogy hosszú utat, és tölteni az éjszakát sehol, de a falon, nem szándékoznak. Felhívjuk egy darab papírra. Aztán két órát töltött a jelnyelv, találós kérdések és a kínai magánhangzó. Azt állítottuk, szórakoztató és szomorúság, de nem tudtak érvényesülni rá. Azt mondta, hogy egy sátorban csak előtt a fülkében, minden más helyen is lehetséges, mert a park zárva van.

A beléptető kapuk fogtunk riasztó, amely ahelyett, hogy elkezdte közzétenni spiritusz buzgó dallam és énekelni a kínai. Mi elbújt a sötétben, öt percet várt, nem lát változást a tér, végigsétált a fő bejárat és a kijárat véletlenszerűen futottak oda, ahol nagyobb volt. Meg kell tisztelegni a kínai, hogy törődnek a megjelenése a falak, és még két órakor lépcsőház kiemelték tarka fények. Mozgás volt gyors, mert a hátsó bármikor lehet előzni hajsza az úton találkoztunk a kis állatok, egy másik sikoltozó az egész park riasztó, körülbelül tíz kamerák és ötszáz lépésre.

Ötszáz lépések

Mi felmászott a toronyba az első elérhető, és készen álltak sírnak, hogy nem tudta, hogy a gyönyörű - végtelen kanyargós hegyi elválasztó nomádok és a gazdák, vagy járom a Tejút a horizonton. A következő tornyot látott egy mozgásérzékelő, így nem megy tovább, és felállított egy sátrat az első helyen eredményeket. A sötétben, a körvonalait falakat elveszett. Mi podrasstroilis, de vágtak aludni a helyszínen, amint beszállt a sátorban.

Három órával később felébredtem, és kidugta a fejét a sátorból. Azt tapasztaltam ugyanazt sokk, ahogy az őr hat órával ezelőtt, „Weird Hogy kerültél ide?” Fali feküdt előttünk, majd lába alól a horizonton vonagló kígyó. A legjobb vizuális a hajnal látvány nem található. Szeretünk leforrázott kirohant a sátorból, és rohant „nihaoat” V Egy óra múlva kiderül kayfovat a világítótest az egyetlen látogató falak több száz kilométerre. Mi megzörrent a levelek a hegyi fák és hozzátétele együtt zátonyok liba magasban.

Amikor a nap magasra emelkedett, lógott a falon a meleg ruhát, tele a zsákokat állítjuk, és az égő zabpehely, aki velem utazott még Moszkvával. Hirtelen, a kínai már tolta a nyolc nyitó és körülvett bennünket. Siettünk visszavonulás domchali stop Huairou. Akkor még nem tudtuk elképzelni sem, hogy mi fog menni ingyenes a gyorsvonat, mi fog fizetni egy alvó buszon mi fog vezetni 1500 kilométert, és a következő napon lesz a parton a Sárga-tengeren. Ezután Sanghajban, a dolgok bezárja a tetőn egy felhőkarcoló, és mi marad élni random járókelők, akik ismernek bennünket csak tíz perc. De ez egy másik történet.