Hogyan át az éjszakát a repülőtéren és egy jegyzet

A járat Róma volt a reggel (Moszkva), hogy az Alsó volt előzőleg, azaz este, hogy utolérjék az egyik utolsó Aeroexpress. Whiling el az éjszakát a repülőtéren ülve keményfém ülések (kemény műanyag, persze, nem jobb).

Azon az éjszakán, még mindig emlékszem. Tehát amikor Natalia felajánlotta, hogy repülni Prága reggeli járat, amelynek során tökéletesen egybeesett a nevét a szórakozás zsidó dal (7,40), majd valamilyen okból úgy éreztem, nagyon szomorú. Azt fogja mondani, még több - az összes pártot bennem!

Tölteni az éjszakát a padlón, ahogy a férfi a párizsi Charles de Gaulle repülőtér (fő fotó jegyzetek) nem akar, még inkább. Sheremetyevo hogy a padló nem borított vörös szőnyegen, mind Párizsban.

Elkezdtem gyapjú Internet keresve a szállodában legalább a repülőtér közelében, és hirtelen jött át a tok - közvetlenül a repülőtéren. Mellesleg tok kezdetben kezelt gyanúja - mintha nem is kap a beteg ebben klausztrofóbiás kapszulában. De miután elolvasta a véleménye, megnyugodtam.

Miután ezt megbeszélte Natalia lehetőség tölti az éjszakát, én ugyanakkor (egy órán belül) vásárolt egy menettérti jegy a repülővel, vonattal Moszkvába Aeroexpress vonat Sheremetyevo és fizetett szállás 05:00 (0-5 reggel) a kapszula hotel.

A lehető legrövidebb időn belül, ki kell fizetni - 4 óra alatt, - mint szükséges. 05:00 A mi kerül nekünk 3000 rubelt (két).

És akkor jött a nap az utazás. Megérkeztünk a repülőtéren. Kiderült, hogy a kapszula hotel ugyanabban a terminál, ami jön Aeroexpress, csak két emelettel feljebb (az 5. emeleten). Felkapaszkodott az ötödik emeleten a lift, láttunk egy féltve ajtót a szálloda.

Hogyan át az éjszakát a repülőtéren és egy jegyzet

Megy az ajtóhoz, és kinyitotta, azt lihegte örömében, mint a hideg fém székek, és még a vörös szőnyegen tiszta az éjszakai menedéket tűnt számunkra egy paradicsom ég és föld között.

Puha, tiszta kis ágy intett minket meleg ölelést és mosdó, WC és zuhanyzó is ígért teljes higiéniai eljárások.

A helyiség kellene már megjelent egy fél órán belül, így nem lehet sietni, hogy mossa és a ruha. És még volt egy kis snack. Ki a szobák 5,15, miután ott 5,5 órán át.

Alvás, és ezért a jó és boldog életet, mentünk egy hosszú út felé Prágában. Vártunk egész nap a lábukat, amelyek viselik lenne nagyon, nagyon nehéz után álmatlan ül szék.

Pár Barátokkal kollégákból családi Alone Család kisgyermekekkel gyermekes családok