Francia és svájci mese széljegyzetek a felülvizsgálatát a turista leolik

Egy héttel korábban az utazás volt a pokol. És a pokol nem átvitt értelemben, hanem az a tény, hogy sem közvetlen. Én nem beszélek felhalmozott több mint fél évvel a fáradtság, és hogy az elmúlt 5-6 nappal a nyaralás fenntartjuk a befejezetlen felett a féléves üzleti. Arról beszélek, hogy a független körülmények tőlünk, és ez az időjárás.

Az érzés, hogy minden teljesen következetes, mintha a srednenapolnennom tasakot a porszívó, fűtött 40 fok.

Imádkoztam csak eső, amely elmossa a szennyet. És imáimat is válaszol! De ... nem Izraelben, Franciaországban!

Mivel a kapitány bejelentette: „Párizsban, 16 fok és eső.” Nos, legalább az út a Charles de Gaulle Repülőtér és az első francia gól - Dijon minket, sőt, menj ki az utcára nem volt szükség.

Francia és svájci mese széljegyzetek a felülvizsgálatát a turista leolik

Gare de Lyon. Által épített 1900-as párizsi világkiállításon.

Hogyan lehet eljutni Párizsba Dijon között.

• Érkezés a 2A terminál, gyorsan a poggyász és magabiztos járás járni a jelek RER neki kék ága B, ami 10 euró az orra egy jegyet vásárolt a gép (a gép elfogad csak érmék, de megvásárolhatók a box office a számlát) elviszi Párizsba, és ez akár az állomás Shatelet-les-Holles (Châtelet-les-Ol) körülbelül 45 percig, ahol meg kell, hogy adja át a piros vonal RER a, és miután egy stop, szálljon le a Gare de Lyon (Lyon állomás).
  • Amikor átültetést, a kék-line RER B vörös és a Chatelet-les-Halles állomáson nem kell menni sehova a platform, amelyen érkeznek a repülőtérre. A szemközti oldalon az azonos platform, mintha, az ellenkező irányba, típusának megfelelően a moszkvai metró, menj vonattal a Gare de Lyon. kimennek nem jön ki a vonat a megállás Gare de Lion. Menj a jeleket Gare. És miután egy pár percig, íme, akkor a helyszínen.
  • Jegyek és Dijon egy gyorsvonat vettem az interneten. Két, mindkettő megéri 54.40. Amikor nyomtat értendők prezentációs eszköz kik rendszeresen. Jegyek olcsók. Rend kell sokkal előre, t. Hogy. Általában az ár 2-szer magasabb, akár az interneten.

Vicces ez történt velünk a vonat a repülőtérre. Idős néni szép hirtelen felállt a helyéről, amely kényelmesen közepén található az autó és elkezdett énekelni .... És mit gondol, az első dal énekelt? De mi - „követni tovább, de éjjel lunnoyu ...” csak francia természetesen. Azt megszúrta egyenes és érme néni adta. Bár általában az ilyen altruizmus nem különbözik.

El sem tudja képzelni: milyen szép - Burgundy! Még mindig énekelni minden a legjobb dal, bár lehet, és kapcsolja csúnya, hanem az, hogy lesz egy tiszta lélek, és meleg szívvel - ez biztos! Hullámzás fogantyú fölé magasodó Párizs Sacre Coeur, teljesen váratlanul, mindössze néhány perc alatt, voltunk a erdők és mezők. Mégis egy idő után kezdett az eső, és cipzár a vonatot ablakok táj lett elég varázslatos és meseszerű. Ne feledje, a kép Polenov „Old Mill”. Ez már valami.

Francia és svájci mese széljegyzetek a felülvizsgálatát a turista leolik

Kezdetben Svájc nem akartam menni. Azt akartam, hogy kényelmesen eltölteni 5 napot a lelkipásztori Besancon, séta a környéken. A látogatás van valahol. : Write: a kisváros Dole, aki korábban a fővárosban a Franche-Comté, vagy Courbet otthon a falu Ornans.

De mi repült Zürich (nem szeretem valamilyen oknál fogva, a repülőtéri Charles De Gaulle), és Besancon, hogy Svájc Bern 200 km. egy kicsi, sokkal közelebb, mint Párizsban. De mint mondják, egy távoli pálya nem a leghosszabb és a legközelebbi út nem a legrövidebb. Így kiderült velünk. A regionális vonatok Bern volt, hogy 3 és fél óra alatt két változás (Besancon Moullener - La Chaux de Fonds La Chaux de Fonds - Neuchatel, Neuchatel - Bern). Azt akartam, kényelem, nem skakaniya kötények nehéz bőröndök (minimális költség a dolgok már nem tanult, és üzletek Franciaországban nagyon jó!). És én úgy döntöttünk, hogy rendeljen egy transzfer.

Útvonal Besancon Berne vagy rablás!

• Csatlakozás Natasha (Natali__happy), ez csak a férjem és én Franciaországban, és ők az én kérésemre nazvanivali mi Besancon hotel - mennyit kellett taxik (köszönöm, kedves, és a férje sokat). Nem pervgo hívja Natasha kiderült, hogy a taxi fog kerülni 300 euró. De előtte, én megbeszélést folytatott az orosz nyelvű idegenvezetővel, mind Franciaországban és Svájcban a kibocsátási ár a szolgáltatást. Francia vezető nem volt hajlandó azonnal, de a svájci kért: egy 460 frankot, és a második 500 svájci frank. Azt, őszintén szólva, nem akar beszélni, hogyan kell megbecsülni az adatmennyiség. Csak azt akarom mondani, hogy Svájc nem olcsó, de nem olyan drága, hogy a lekérdezés az ár.
  • Ennek eredményeként Rendeltem ezeket hírhedt jegyeket regionális vonatok. A részvények kibocsátási ára 96 ​​euró, két egy fillért sem. És mi nagyon szép kört a Franche-Comté, hogy a határ a svájci Neuchatel, majd elhajtott Bern. Készített nyomatok otthon regionális jegyet bemutatni a vezérlők nem érvényes (bár az út volt az egyetlen, ahol van sem a 3 vonatok nem ellenőrzi a jegyeket). Meg kell jelen lenni a box office a vasútállomás (megcsináltuk Besançon) együtt egy hitelkártya, amelyre fizetett érte az interneten. A pénztárnál kap rendszeres jegyeket, amelyek érvényesíteni kell a sárga fiókban az állomáson.
  • A mi esetünkben, mind a 3 jegyet 3 különböző szakaszon a pálya kell szakítani az első állomás Besancon, mert a transzplantációs az első állomáson, akkor nincs ideje erre, van a svájci oldalon érvényesítő, vagy ha mégis, a francia jegy nem alkalmasak.

Francia és svájci mese széljegyzetek a felülvizsgálatát a turista leolik

Út Neuchatel Bern. Tipikus svájci táj. Vett egy vonat ablakából.

Bern, megérkeztünk a központi pályaudvar (a végén), de az ördög műve, és nem jön a város és az egyetem. Már vissza akart menni, és hogy ki, mint amilyennek lennie kellene, de látta, hogy a lánya egy taxi, és mi vittük bele. Mint mondta Lizaveta, a „nagy” antizahena „(kiabálni úgyhogy még néha előforduló ószeres :.” Antizahen, antizahen „” Antizahen „-Old jiddis), akivel valaha találkoztam.” Potnyuchy vezetett, hogy a meggyilkolt, nem is emlékszem, milyen márka, az autó a hátsó ülésen, a megállapított Baikov Takaró kitties, edzett egy helyen cigaretta, elvitt minket 4 perc és 23 frankot a szállodába «Alpenblik», amely annak ellenére, hogy blestyuchee neve volt a személytelen a három, amelyben mi maradt ezen az úton. Különösen azután, bezanonskogo nézett nagyon sápadt, és a költség 220 frank éjszaka közepén reggelivel (hasonlítsa 110 euró Besançon, de reggeli nélkül, de a konyhában).

Bern vstre a nap, zümmögő méhek a zsálya, a vadul növekvő külső cserépben

Francia és svájci mese széljegyzetek a felülvizsgálatát a turista leolik

Mi tetszett a város. Szép, kecses. Csak a kínai tele volt. Az autóbuszok hoznak vissza az órát üzletek, ahol minden eladó, egy kivételével - a kínai.

Most, hogyan kell mozogni Svájc tömegközlekedéssel. Ha szándékában áll sokat utazik, győződjön meg arról, megvásárolja a svájci Pass. Ő az életét megkönnyítő és megment egy erszényt felesleges, hidd el, ez nagyon jelentős kiadások a svájci közlekedés. Azt akarta megvenni, figyelembe véve tervez utazást a tó Thun, de mivel ezeket a terveket elromlott, vásárolt vonaljegy Berne Luzern és másnap a zürichi repülőtér. Szóval, ezek a jegyek ára nekem 262 frankot kettő. Tehát hogy következtetéseket. És ez mi nem fizet a város Bern szállítás t. Hogy. A szállodában kaptunk utazási rajta. Swiss Pass nagyon rugalmas: van néhány napig egymás után, van néhány nap szelektíven vannak regionális, ezért ne hagyja ki az előnyöket.

Az egész utazás volt 3 negatív pontokat különböző fokú baj:

• Először is, amikor a srác a vonaton Dijon, Besançon arra a kérdésre, hogy lehetséges-e, hogy üljön le mellé, hogy van. Hogy. Egy széken feküdt a hátizsákot, Tip, itt ül a felesége, aki nem volt a valóságban. És ez a fickó olvasott történetek Anton Pavlovics Csehov. Ez az út, hogy az olvasás - nem jele intellegentnogo.
  • A második - Besançon, egy étteremben, amikor leültünk egy pohár bor vacsora után, és a pincérnő méltatlankodva mondta: „Asszonyom, ez egy étterem. Megvan több és enni! " Dolgozunk rajta, „Madame” Liza ordít két napig.
  • Harmadszor, amikor az étterem Bern, az utolsó napon akartunk shortchange. Bár lehet, hogy ez csak egy félreértés. De ez még mindig nem volt szép. Meghagyva mert még könnyebb. Tehát az „áldás álruhában!”

A zürichi repülőtér hatalmas, tiszta, hűvös. Regisztráció gépekkel. Tizenöt perc és máris a pasadochnymi öv és poggyász. Az egyik esetben, mi volt az előny (nem kell több, mint 23 kg-ot. És volt egy 25,4 kg-os, de hiányzott). Vámmentes vannak kiváló és olcsóbb, mint a vásárlás Bern, és egy tisztességes összeg.

De kezdjük az elején.

És most én kérelmet Lena - Kapuletta.

Még mindig megtalálta a tetemet egy svájci, aki meg akarta csókolni!